ID vs TLS = TRUE

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Floonky sluta trooooo

Tror gör man i kyrkan, höhö.

Nej, ärligt talat. Visst ser det ut som en förlust i längden, speciellt nu när E-K och KENO skall börja lägga sig i.

Jag är fortfarande stolt över både min stam såväl som *N*S*. Krigarna där har mitt fulla support då dom gör det väldigt bra, trots spioner i stammen!
 

DeletedUser

Guest
Tror gör man i kyrkan, höhö.

Nej, ärligt talat. Visst ser det ut som en förlust i längden, speciellt nu när E-K och KENO skall börja lägga sig i.

Jag är fortfarande stolt över både min stam såväl som *N*S*. Krigarna där har mitt fulla support då dom gör det väldigt bra, trots spioner i stammen!

Sluta sitta på forumet och hecka, skicka lite fler fejks eller något istället. :p
 

heerman

Member
Reaktionspoäng
0
asså flonky, ni hade tagit 4 byar av oss på den där statsgrejjen, och du är skit nöjd?

vi kankse inte lägger krig på eran flyktförläggning atm, koll hur det går för *N*S* ist de som vi verkar lägga mest krut på :)


Side 1:
Tribes: ID
Players:

Side 2:
Tribes: *N*S*
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 4,922
Sida 2: 1,098
Skillnad: 3,824

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 228
Sida 2: 58
Skillnad: 170

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 27,642,124
Sida 2: 4,846,112
Skillnad: 22,796,012

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,724,821
Sida 2: 489,996
Skillnad: 1,234,825

image.php
 

DeletedUser

Guest
Inte konstigt dom behöver hjälp med tanke på statsen..

Fortfarande tragiskt dock, de klarar inte ens av oss själv.. Skillnaden storleksmässigt är enorm.. Ändå måste andra stammar lägga sig i.

Detta skulle kunna bli riktigt spännande om någon stam var ute efter ID istället..

Du kan väl inte seriöst tycka att 4 byövertagningar är något att skryta med ??? Om ni inte ens lyckats med det hade ni varit pinsamma, så det enda du kan se dem som är att ni åtminstonde är mediokra och faktiskt klarar av att anfalla tillbaka.

Det finns stammar som inte ens klarar av att ta byar alls... ;)
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Du kan väl inte seriöst tycka att 4 byövertagningar är något att skryta med ??? Om ni inte ens lyckats med det hade ni varit pinsamma, så det enda du kan se dem som är att ni åtminstonde är mediokra och faktiskt klarar av att anfalla tillbaka.

Det finns stammar som inte ens klarar av att ta byar alls... ;)

Kollar du sedan IP startade så har vi inte bara tagit 4 byar, utan en sjuhelvetes massa fler än så? Och ni har tagit färre även där?

4 byar var på de senaste 24 timmarna..

Några timmar senare när jag kollade stod det 6-1 på de senaste 24...

Skryter gör jag inte. Ni är dock inte så överlägsna som ni tror att ni är på denna värld. Och påstå inte att ni inte attackerar, som många kanske tror. För det gör ni. :)
 

DeletedUser

Guest
Kollar du sedan IP startade så har vi inte bara tagit 4 byar, utan en sjuhelvetes massa fler än så? Och ni har tagit färre även där?

4 byar var på de senaste 24 timmarna..

Några timmar senare när jag kollade stod det 6-1 på de senaste 24...

Skryter gör jag inte. Ni är dock inte så överlägsna som ni tror att ni är på denna värld. Och påstå inte att ni inte attackerar, som många kanske tror. För det gör ni. :)

Klart vi gör... Vi utrotar ju er.. Sakta men säkert.
 

DeletedUser

Guest
Kollar du sedan IP startade så har vi inte bara tagit 4 byar, utan en sjuhelvetes massa fler än så? Och ni har tagit färre även där?

4 byar var på de senaste 24 timmarna..

Några timmar senare när jag kollade stod det 6-1 på de senaste 24...

Skryter gör jag inte. Ni är dock inte så överlägsna som ni tror att ni är på denna värld. Och påstå inte att ni inte attackerar, som många kanske tror. För det gör ni. :)

Men lilla du, ha vi någon gång gjort en offensiv mot er? Nepp, ni får lite små attacker på er då och då men inter mer än det. Så snälla sluta spamma sönder forumet om hur bra du är.
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Men lilla du, ha vi någon gång gjort en offensiv mot er? Nepp, ni får lite små attacker på er då och då men inter mer än det. Så snälla sluta spamma sönder forumet om hur bra du är.

Har aldrig skrutit om hur bra jag är..

Men har hört en viss person som börjat hota mig över andra världar så jag får väl ta och sluta skriva här ändå. =)
 

DeletedUser

Guest
Med få trupper från min sida går det ändå att ta byar från Er...fast NI tar mig nu, ångrar att jag lät mig internadlas, annars hade det varit kul å kört lite mot ER ...förlåt Andreaaas :) var bara tvungen ...

Side 1:
Tribes: ID
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: AZQ2

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 224
Sida 2: 4
Skillnad: 220

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 3
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,595,950
Sida 2: 41,797
Skillnad: 1,554,153

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 63,323
Sida 2: 31,370
Skillnad: 31,953

image.php
 

DeletedUser

Guest
Med få trupper från min sida går det ändå att ta byar från Er...fast NI tar mig nu, ångrar att jag lät mig internadlas, annars hade det varit kul å kört lite mot ER ...förlåt Andreaaas :) var bara tvungen ...

Side 1:
Tribes: ID
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: AZQ2

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 224
Sida 2: 4
Skillnad: 220

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 3
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,595,950
Sida 2: 41,797
Skillnad: 1,554,153

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 63,323
Sida 2: 31,370
Skillnad: 31,953

image.php

Fick du inte anledningen ING?

*ASG*!!
 

DeletedUser

Guest
Hela kriget

Side 1:
Tribes: ID
Players:

Side 2:
Tribes: *N*S* *N*S*A IP
Players:

Timeframe: 09/07/2009 20:36:00till17/07/2009 16:57:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 327
Sida 2: 86
Skillnad: 241

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,599,177
Sida 2: 754,184
Skillnad: 1,844,993

image.php
 

DeletedUser

Guest
Har aldrig skrutit om hur bra jag är..

Men har hört en viss person som börjat hota mig över andra världar så jag får väl ta och sluta skriva här ändå. =)

Du blev utrotad i Värld 6 av stammen jag spelade i där och nu blir du utrotad av stammen jag spelar i värld 8.

Tror det är mer hälsosamt för dig att gå med i min stam nästan gång.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Med få trupper från min sida går det ändå att ta byar från Er...fast NI tar mig nu, ångrar att jag lät mig internadlas, annars hade det varit kul å kört lite mot ER ...förlåt Andreaaas :) var bara tvungen ...

Finns inget att be om ursäkt för.
Dina byar är så fina så.. =)
 

DeletedUser

Guest
Trodde inte du spelade mer? Dock glad att vi trots det får ta del av dina upplysta och genomtänkta kommentarer.
 

DeletedUser

Guest
jihuuu jag tog en by av ricke22 jag är bäst..

ungefär så låter det när ni tar en by från oss^^
 

DeletedUser

Guest
V9 har börjat nu! ;)
Har bara tittat på min OBF nu på slutet orkar inte deffa byarna längre för min tid på v8 är ändå över! :(
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp