ID vs TLS = TRUE

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
amen tls kan ju inte rasa samman innan jag har gett i gett för dom 2 skarpa som floonky deffade bort för mig för 3 månader sen :mad:

måste först flytta en kontinent innan jag kan hjälpa till med floonky....kommer ni ihåg när jag var med o skapade TLS för evigheter sen på v5?:D

Kan du lägga ned detta Jixard, för sista gången det var inte TLS!
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
:D

Side 1:
Tribes: IP
Players:

Side 2:
Tribes: ID
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 16
Sida 2: 4,726
Skillnad: 4,710

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 4
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 145,269
Sida 2: 26,182,463
Skillnad: 26,037,194

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 51,456
Sida 2: 34,811
Skillnad: 16,645

image.php
 

DeletedUser

Guest
Kan du lägga ned detta Jixard, för sista gången det var inte TLS!

ops sorry

jag var med o mergade en av stammarna som blev TLS sorry glömde det;)

snyggt att ni leder i statsen btw

jag var diplomat i stammen(The forgotten kingdom eller något sånt) som gick ihop med KACMs gamla akademi. Som sen i sin tur gick i hop med nån annan noob stam och blev TLS.

Så jo jag var på ett sett med och skapade TLS. Inte helt stolt över det då jag stack till [rs] så fort jag hade tillräckligt med poäng
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Är nog mer imponerad av TLS insats än avhopparnas.

Side 1:
Tribes: ID
Players:

Side 2:
Tribes: *N*S* S-KA
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 87
Sida 2: 35
Skillnad: 52

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 34
Sida 2: 25
Skillnad: 9

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 672,015
Sida 2: 273,092
Skillnad: 398,923

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 269,050
Sida 2: 205,370
Skillnad: 63,680

image.php


Gött att ni bjuder upp till dans grabbar (och tjejer) ;)
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
ops sorry

jag var med o mergade en av stammarna som blev TLS sorry glömde det;)

snyggt att ni leder i statsen btw

jag var diplomat i stammen(The forgotten kingdom eller något sånt) som gick ihop med KACMs gamla akademi. Som sen i sin tur gick i hop med nån annan noob stam och blev TLS.

Så jo jag var på ett sett med och skapade TLS. Inte helt stolt över det då jag stack till [rs] så fort jag hade tillräckligt med poäng

Ja, alltså har du inte mycket med själva TLS att göra.

Vi leder och om 10 minuter tågar ännu en av mina adlar in mot en ID by. Enligt mina beräkningar adlar vi alltså ännu en by inom cirka 10 minuter. Vilket gör statsen till 7-4!
 

DeletedUser

Guest
ID, ni har en riktigt stor chans nu. Komigen nu och krossa dom allihopa! :)
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Idag så lägger jag av på v8!
Själv så orkar jag inte kriga mot ID in till det sista, vart för mycket med alla spioner i TLS. Sände bara iväg allt mitt off vilt för att bli av med det som vissa kanske märkte.
Jag hoppas att jag går i graven som en duktig spelare som kan spelet!
Hoppas att folk ska minnas mig som den krigsgalna generalen i TLS!

Vi ses på v9!

Kommer sakna dig ricke!
 

DeletedUser

Guest
Idag så lägger jag av på v8!
Själv så orkar jag inte kriga mot ID in till det sista, vart för mycket med alla spioner i TLS. Sände bara iväg allt mitt off vilt för att bli av med det som vissa kanske märkte.
Jag hoppas att jag går i graven som en duktig spelare som kan spelet!
Hoppas att folk ska minnas mig som den krigsgalna generalen i TLS!

Vi ses på v9!

Du må vara galen men du är galen på ett bra sätt. Giver dig lycka i v9. :)
 

heerman

Member
Reaktionspoäng
0
Idag så lägger jag av på v8!
Själv så orkar jag inte kriga mot ID in till det sista, vart för mycket med alla spioner i TLS. Sände bara iväg allt mitt off vilt för att bli av med det som vissa kanske märkte.
Jag hoppas att jag går i graven som en duktig spelare som kan spelet!
Hoppas att folk ska minnas mig som den krigsgalna generalen i TLS!

Vi ses på v9!

sluta tro att du är bäst :eek:
 

DeletedUser

Guest
hahahhahah, som vanligt att man får en dålig kommentar på externa forumet!
Tur att jag inte retar upp mig på såna här saker längre! :)
 

DeletedUser

Guest
haha ricke hoppas ja går i graven som en skicklig spelare? haha du ger upp såfort det blir krig haha skillat. du gör en henke :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tappade suget helt när det kom fram att TLS hade så väldigt många spioner i stammen, mycket av TLS namnet är förstört av detta.
Varför ska jag strida när jag inte strider för TLS längre, ändå om jag hade stannat kvar i TLS så var det jag hade byggt upp med många andra förstört pågrund av alla spioner, det enda jag hör nu när man säger namnet "TLS" är noob stam.
Jag har inget mer att ge på v8, ID kommer ändå att ta mina byar för elller senare och jag ingen lust att spela mer behöver ha en vila från TW spelandet och ta nya krafttag.
Ni får tycka vad ni vill, inombords kommer jag vara en TLS:are. TLS är en stam som folk alltid har underskattar fast de har aldrig mött oss på slagfältet. Jag var aldrig med TLS på v5 så jag kan inte säga så mycket om de där men jag utgår från v8.
Vi har aldrig riktigt fått möta en stam som är jämnstarka med oss, alltid bara stammar som är mycket större än oss.
 

heerman

Member
Reaktionspoäng
0
vadå mött nån jämnstark stam, stanna kvar och kriga mot oss och ge oss en bra fight istället..
 

DeletedUser

Guest
Varför ska kriga för när det inte finns något att kriga för!
Jag är klar på denna värld men jag ska nog kunna deffa upp mina byar mot dig om du vill! :D
 

DeletedUser

Guest
Bra, du får väl försöka lite hårdare än vad du har gjort hittils. För det lilla offet du har skickat nu räcker inte på långa vägar! :D
 

DeletedUser

Guest
Vad tjänar det till att käfta här... inge käft (kanske inte bara jag som såg Ondskan, haha).

Så för att sammanfatta den här cirkusen: en del av TLS ledning med groupies bryter sig ur stammen och kallar större delen av de som är kvar spioner. Sen bestämmer sig vissa i den nya, spionfria(?) stammen för att sluta p.g.a att de "inte har något att kriga för".

Och TLS byter namn till Never Surrender :)

Behöver kanske inte säga vilka på fiendesidan jag har mer respekt för :p
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp