ID vs TLS = TRUE

DeletedUser

Guest
Vad tjänar det till att käfta här... inge käft (kanske inte bara jag som såg Ondskan, haha).

Så för att sammanfatta den här cirkusen: en del av TLS ledning med groupies bryter sig ur stammen och kallar större delen av de som är kvar spioner. Sen bestämmer sig vissa i den nya, spionfria(?) stammen för att sluta p.g.a att de "inte har något att kriga för".

Och TLS byter namn till Never Surrender :)

Behöver kanske inte säga vilka på fiendesidan jag har mer respekt för :p

Vi tackar för det:)
men det börjar bli lite svettigt då jag har 8st ID spelare på mig:(
 

Simon9407

Member
Reaktionspoäng
0
Langar stats över hela kriget, hoppas inte att jag missat nån detajl...

Side 1:
Tribes: ID
Players:

Side 2:
Tribes: S-KA *N*S* IP
Players:

Timeframe: 09/07/2009 21:00:00till12/07/2009 16:19:33

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 298
Sida 2: 96
Skillnad: 202

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 148
Sida 2: 45
Skillnad: 103

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,282,988
Sida 2: 726,241
Skillnad: 1,556,747

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,133,150
Sida 2: 371,935
Skillnad: 761,215

image.php
 

DeletedUser

Guest
Langar stats över hela kriget, hoppas inte att jag missat nån detajl...

Side 1:
Tribes: ID
Players:

Side 2:
Tribes: S-KA *N*S* IP
Players:

Den detalj du tyvärr missa är att vi i *N*S* inte vill räknas ihop med IP den stammen innehåller svikare från oss. *N*S*A ( som de heter nu) är såklart vår akademi och de ska räknas in.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag är verkligen imponerad av never surrender och dess akademi, trots en massa motgångar i form av spioner och fega avhoppare så har man plockat ca 40 byar mot ID vilket är nästan en tredjedel av vad världsettan lyckats ta av dem under samma period!!! (de är ju bara en femtedel i poäng):D Trots att jag är en del av ID tål detta att BETONAS !!:) Låt oss ha en trevlig fajt !;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, man tackar. Visst blir det svettigt men vi står för vårt namn och att lägga sig på rygg är inget för oss.
 

DeletedUser

Guest
Ja man får fråga sig själv vad som är bäst, "fega avhoppare" eller spioner. En spion gör skada för stammen vilket en avhoppare inte precis gör.

Jag håller med om att bli märkt som en avhoppare inte är något särskilt positivt. Men "fega" hur kan vi vara fega? Vi krigar oxå, vi ville bara inte vara med i en stam smock full med spioner.
 

DeletedUser

Guest
Asså eran definition av smockfullt med spioner undrar jag lite om. Jag tror inte alls på det ni säger om massor eller dylikt. För övrigt så sköter sig de icke fega på ett utmärkt sätt utan att använda forumet (according to en spion :p), för det har man knappt gjort senaste tiden. Men se på deras RESULTAT!! :D
 

DeletedUser

Guest
okaj, enligt en källa så skulle det forna TLS ha haft 7 spioner. Vet inte vad ni tycker men enligt mig så är 1 spion (för) mycket, så iaf jag håller fast vid definitionen smockfull.
 

DeletedUser

Guest
1 spion för mycket haha alla stammar har mer eller mindre spioner. Dom flesta i fh blev spioner eftersom att dom trodde att det kunde rädda dom men istället så förlorade dom sina byar + ett forum och vad är en stam utan forum, inget! för den som vill få lite städat på forumet kan kontakta mig vi pm:)
 

DeletedUser

Guest
jaa nu går de som de går!

cred till dom som klarar ID, vilket dom gjort hittils även om man ser vilka som kommer vinna!
 

DeletedUser

Guest
Det verkar som E-K börjar lägga sig i den här matchen (på IDs sida)
 

DeletedUser

Guest
På IDs sida finns även KENO och INK. Såå det börjar kännas lite jobbigt. Tycker det räcker med den största stammen;(
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Ser ut att gå utför för ID...


Side 1:
Tribes: IP
Players:

Side 2:
Tribes: ID
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 12
Sida 2: 44
Skillnad: 32

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 0
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 66,869
Sida 2: 346,520
Skillnad: 279,651

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 34,490
Sida 2: 0
Skillnad: 34,490

image.php
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
På IDs sida finns även KENO och INK. Såå det börjar kännas lite jobbigt. Tycker det räcker med den största stammen;(

Inte konstigt dom behöver hjälp med tanke på statsen..

Fortfarande tragiskt dock, de klarar inte ens av oss själv.. Skillnaden storleksmässigt är enorm.. Ändå måste andra stammar lägga sig i.

Detta skulle kunna bli riktigt spännande om någon stam var ute efter ID istället..
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Ja man får fråga sig själv vad som är bäst, "fega avhoppare" eller spioner. En spion gör skada för stammen vilket en avhoppare inte precis gör.

Jag håller med om att bli märkt som en avhoppare inte är något särskilt positivt. Men "fega" hur kan vi vara fega? Vi krigar oxå, vi ville bara inte vara med i en stam smock full med spioner.

De som kallar oss fega visar bara hur dålig koll dom har på läget. Dom som inte vet vad dom pratar om bör ej uttala sig i frågan.

Vi krigar på minst lika mycket som *N*S* gör, om inte mer. Vi leder i adlade byar mot ID om man kollar på hur det gått sedan IP startade.

Som perake sa så var orsaken att vi hoppade av inte att vi skulle undvika detta krig, snarare tvärtom. Vi visste att vi skulle göra det bättre utan att det kryllade med spioner i forumet. De som inte har nog med vett i skalen att förstå att vi krigar för fullt bör som sagt inte uttala sig om IP.
 

DeletedUser

Guest
Inte konstigt dom behöver hjälp med tanke på statsen..

Fortfarande tragiskt dock, de klarar inte ens av oss själv.. Skillnaden storleksmässigt är enorm.. Ändå måste andra stammar lägga sig i.

Detta skulle kunna bli riktigt spännande om någon stam var ute efter ID istället..

Du har så rätt, vi är riktiga nååbs :(

En mindre upplyst och vis person än dig, som jag, skulle kanske tro att det rör sig om gamande. Jag skulle kanske kunna likna det med många krig på andra världar, där någon stam blir slaktad och alla grannarna hoppar in på vinnarnas sida, antingen för att de också vill ha en del av kakan eller för att de inte vill att den vinnande stammen ska växa sig för stark. Låter helskumt, men så skulle jag tro.

Men eftersom du tycks veta bra mycket mer om det här än jag så antar jag att du har rätt. Jag hoppas någon dag få lika bra koll som dig =)
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Du har så rätt, vi är riktiga nååbs :(

En mindre upplyst och vis person än dig, som jag, skulle kanske tro att det rör sig om gamande. Jag skulle kanske kunna likna det med många krig på andra världar, där någon stam blir slaktad och alla grannarna hoppar in på vinnarnas sida, antingen för att de också vill ha en del av kakan eller för att de inte vill att den vinnande stammen ska växa sig för stark. Låter helskumt, men så skulle jag tro.

Men eftersom du tycks veta bra mycket mer om det här än jag så antar jag att du har rätt. Jag hoppas någon dag få lika bra koll som dig =)

Helt klart, du har rätt. Antagligen vill de också ha sin bit av kakan.

Men det viker inte ifrån det faktum att jag fortfarande tycker det är tragiskt.
 

DeletedUser

Guest
Floonky sluta trooooo
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp