Hade gött!

DeletedUser

Guest
Synd att du aldrig hann bevisa något i v2, kommer ihåg när du bad om skyddsbann för att du inte pallade att kriga rent psykiskt :) Du fick bannen på dig och överlevde ett tag till på v2, kommer ihåg att keyser då var ruskigt sur :)

Du försvarade dig säkert bra, men det gäller att hålla ut en längre tid - det är vad som skiljer en bra spelare från en toppklass.

Samma sak igen hände ju senare också, en skyddsbann i samband med den tråkiga K¤O¤L incidenten (ska inte gå in och diskutera tickets/support). Oavsett så har det varit så fruktansvärt mycket tvist and turns med dig så man kan ju minst sagt undra ibland, sen är v'llinte jag den här på v2 som bäst kan redogöra för din historia, men jag är lite överaskad att ingen dragit upp det nu när du ska sluta och allt! ;)

Ha det bra "guden" ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Synd att du aldrig hann bevisa något i v2, kommer ihåg när du bad om skyddsbann för att du inte pallade att kriga rent psykiskt :) Du fick bannen på dig och överlevde ett tag till på v2, kommer ihåg att keyser då var ruskigt sur :)

Du försvarade dig säkert bra, men det gäller att hålla ut en längre tid - det är vad som skiljer en bra spelare från en toppklass.

Samma sak igen hände ju senare också, en skyddsbann i samband med den tråkiga K¤O¤L incidenten (ska inte gå in och diskutera tickets/support). Oavsett så har det varit så fruktansvärt mycket tvist and turns med dig så man kan ju minst sagt undra ibland, sen är v'llinte jag den här på v2 som bäst kan redogöra för din historia, men jag är lite överaskad att ingen dragit upp det nu när du ska sluta och allt! ;)

Ha det bra "guden" ;)

Man kan berätta en historia på olika sätt, en variant skulle nog tyvärr leda till automat bann vilket få vill dra på sig...

Så bättre att se det trevliga och önska honom lycka till.
 

DeletedUser

Guest
jaja, får väll stå med äpplet i munnen och vinka adjö med näsduken då!
 

DeletedUser

Guest
Man kan berätta en historia på olika sätt, en variant skulle nog tyvärr leda till automat bann vilket få vill dra på sig...

Så bättre att se det trevliga och önska honom lycka till.

du menar att om du skulle fylla i alla luckorna i Elo's historia ? :eek:

tror nog att den tråden skulle deletas väldigt fort :D

erkänner att det kliat i fingrarna sedan den här tråden dök upp
men det är nog lugnast att hålla god min :rolleyes:

*vinkar adjö och ler fundersamt* (tror ännu inte riktigt på att han slutar)
 

DeletedUser

Guest
Så, kan man ansöka om dispens för att få ifrågasätta Elohims historia? - Vem lämnar man in blanketten till? :)
 

DeletedUser

Guest
Till mig, det beviljas

Jag tror att du blandar ihop dina befogenheter gosse! Du är inget annat än en slav inför tribalwarsadmins och dom enda blanketterna som någonsin kommer till dig har den här logotypen:
Kronofogden.jpg




OK OK OK ! Jag skojjar här och håller mig offtopic, men min förfrågan är seriös, VEM skickar jag inte blanketten till och VART får man lov att ifrågasätta Elohim's HELA historia??

Ok ontopic: Hade gött! Här i Karlstad regnar det...
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hade jag inte varit din lilla slampa så hade ja gett igen med något riktigt taskigt.
Men ja vågar inte=(
 

DeletedUser

Guest
Ni får ifrågasätta mig hur mycket jag vill ^^ Jag bryr mig ärligt inte över huvudtaget :D

Jag tycker att jag bevisat vad jag kan. Att jag till slut brände ut mig innan min skyddsban var väl en sak. Dock hade jag ju under 4 månaders tid lyckats försvara mig så rent praktiskt lyckades jag ju iaf med det :)

Ser man på min "skyddsban" som var nu i Frajda/Ebolas/Elohim-ärendet har jag egentligen inte så jättemycket koll. Jag vet att ett regelbrott hade begåtts och anledningen till att elohimkontot fick en bann var för att det inte skulle bli mer onödigt jobb för admins att göra allt till rätta igen. Det är ju som tidigare sagt inte jag som spelat elohimkontot under denna period heller för den delen.

I övrigt så har jag ALDRIG behandlats annorlunda till min egen fördel av adminteamet. Snarare tvärtom. Dock så påstår ju alla alltid annat.

Jag skulle vilja se flertalet spelare som inte gör annat än att klaga på tribalwars ledning att själv bidra med något till spelet. Är övertygad om att ytterst få skulle göra ett lika bra jobb...
 

DeletedUser

Guest
I övrigt så har jag ALDRIG behandlats annorlunda till min egen fördel av adminteamet. Snarare tvärtom. Dock så påstår ju alla alltid annat.

det där kan jag bara inte låta bli att kommentera

Nino sa:
ett lågprioriterat internt ärende

var svaret vi fick när en supportanmälan lämnades in mot dej

en ur adminguppen som misstänks för regelbrott lågprioriterat !? (att Nino har/haft mycket att göra är en annan femma)

alla andra bannas först och utreds sedan , i det fallet tog det över en månad innan nåt hände
och oavsett om du personligen ansåg att det var riktigt så vart du bannad för regelbrott
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle vilja se flertalet spelare som inte gör annat än att klaga på tribalwars ledning att själv bidra med något till spelet. Är övertygad om att ytterst få skulle göra ett lika bra jobb...

"eh, jag skulle göra det bättre. Jag är av den uppfattningen att det ska vara rättvist och dessutom vet jag att det krävs ett kundorienterat tänkande som motsats till snorkigt bemötande och idioti. Jag tror att det hade gynnat spelet om admins hade någon sorts basal utbildning (typ grundskola eller förskola iaf) för att säkerställa ett visst mått av kvalite.

/Born2BWild

och elo. du behöver inte ta åt dig av ovanstående.
Men däremot så räcker det nu... du har slutat på V2 så vi orkar liksom inte läsa dina inlägg och "krönikor" längre. Du måste fråga dig själv hur intressant det är för andra och svaret kan bara bli: OBEFINTLIGT"
 

DeletedUser

Guest
det där kan jag bara inte låta bli att kommentera



var svaret vi fick när en supportanmälan lämnades in mot dej

en ur adminguppen som misstänks för regelbrott lågprioriterat !? (att Nino har/haft mycket att göra är en annan femma)

alla andra bannas först och utreds sedan , i det fallet tog det över en månad innan nåt hände
och oavsett om du personligen ansåg att det var riktigt så vart du bannad för regelbrott

Det är ju det vi i K¤O¤L påstått hela tiden. Det är skillnad på spelare och spelare.
 

DeletedUser

Guest
Well anledningen till att jag la ner var inte alls av den orsaken. Jag har nämligen inte spelat på kontot på sflera veckor och ville bara informera alla om att det inte var jag som varken tog byar av frajda eller blev av med byar från Frajda :)

Olyckligt att du verkar bitter, men ha det bra du med :)

Kan ju bara säga att det inte vart jag som tagit byar eller blivit av med dådå :)
 

DeletedUser

Guest
Synd att du aldrig hann bevisa något i v2, kommer ihåg när du bad om skyddsbann för att du inte pallade att kriga rent psykiskt :) Du fick bannen på dig och överlevde ett tag till på v2, kommer ihåg att keyser då var ruskigt sur :)

Du försvarade dig säkert bra, men det gäller att hålla ut en längre tid - det är vad som skiljer en bra spelare från en toppklass.

Samma sak igen hände ju senare också, en skyddsbann i samband med den tråkiga K¤O¤L incidenten (ska inte gå in och diskutera tickets/support). Oavsett så har det varit så fruktansvärt mycket tvist and turns med dig så man kan ju minst sagt undra ibland, sen är v'llinte jag den här på v2 som bäst kan redogöra för din historia, men jag är lite överaskad att ingen dragit upp det nu när du ska sluta och allt!

Ha det bra "guden"

Alltid denna bäver :)

Alltid har du nått att klanka ner på och tro att du vet mer än andra om :)

Fanns du ense när KWN och FRpow existerade? Håll dig i utkanterna och adla barbs :)
 

DeletedUser

Guest
Alltid denna bäver :)

Alltid har du nått att klanka ner på och tro att du vet mer än andra om :)

Fanns du ense när KWN och FRpow existerade? Håll dig i utkanterna och adla barbs :)

Så om man inte var med från början så får man inte uttala sig?
 
Topp