Hade gött!

DeletedUser

Guest
hmm, kolla stats på elo så ser du varför han la ner.

Well anledningen till att jag la ner var inte alls av den orsaken. Jag har nämligen inte spelat på kontot på sflera veckor och ville bara informera alla om att det inte var jag som varken tog byar av frajda eller blev av med byar från Frajda :)

Olyckligt att du verkar bitter, men ha det bra du med :)
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer alltid att älska dig Elo! :) <3

Saknar dig faktiskt! :/ Undrar var du tog vägen men hoppas du gör comeback en dag! :D När du är aktiv så är det faktiskt grym! =)

/Zonic
 

DeletedUser

Guest
Well anledningen till att jag la ner var inte alls av den orsaken. Jag har nämligen inte spelat på kontot på sflera veckor och ville bara informera alla om att det inte var jag som varken tog byar av frajda eller blev av med byar från Frajda :)

Olyckligt att du verkar bitter, men ha det bra du med :)

hmm, jag är aldrig bitter. trodde jag gjort det klart på forumet flera gånger.

jag älskar att provocera bara.

men jag vet nog varför du la ner för någon dag sedan...
försök inte smyga undan nu.

;)
 

Flum

Member
Reaktionspoäng
0
Tråkigt och höra ^^. men det är faktiskt rätt många som slutar i smyg då å då...
 

DeletedUser

Guest
Hejdå Elo!
Har aldrig någonsin pratat med dig, men du har alltid varit lite av min förebild här ;D vet inte riktigt varför.. Men det har väl med att göra med att du låg 1a när jag började spela

ha det fint!
 

DeletedUser

Guest
Kul att se att de flesta iaf säger hejdå med ro :)

Born2bwild får väl tro vad han vill om saker och ting. Det spelar ju ingen roll för mig ^^

Den som spelat mitt konto under den senaste tiden är iaf inte jag :p Om jag skulle ha slutat pga att frajda tog några byar av mig vore väl väldigt konstigt eftersom att elohimkontot tagit 4 ggr så mycket byar av Frajda under senaste veckorna :p Fast det kanske inte born2bwild tänkt på.

Ha det bra allihop!

So long ^^
 

DeletedUser

Guest
jag bortser från sådant som inte passar in i min värld ;)
 

DeletedUser

Guest
Innan du går för gott Elo så får du ju berätta vem som e den nya ägaren:)
 
Topp