Hade gött!

DeletedUser

Guest
Hallå tribalwars!

Har vart kul att lira med alla. VIll bara informera om att det ej längre är den riktige Elohim som spelar på elohimkontot.

Vet att jag klivit många på tårna i detta spel och hoppas ingen tagit det personligt. Allt har bara varit på lek för min del ^^

Jag kommer att fortsätta mitt uppdrag som admin på v3 i den mån som är möjligt. Ni kanske stöter på mig där.

Tack för en trevlig tid!

MVH
Christoffer
 

DeletedUser

Guest
Hallå tribalwars!

Har vart kul att lira med alla. VIll bara informera om att det ej längre är den riktige Elohim som spelar på elohimkontot.

Vet att jag klivit många på tårna i detta spel och hoppas ingen tagit det personligt. Allt har bara varit på lek för min del ^^

Jag kommer att fortsätta mitt uppdrag som admin på v3 i den mån som är möjligt. Ni kanske stöter på mig där.

Tack för en trevlig tid!

MVH
Christoffer

Varför ska alla vara wannabe mig? först abel med TKOTRT och nu detta :(

Elohim älskling , varför gör du så här mot mig?<3
 

DeletedUser

Guest
Tycker du varit skönast Elo! :p Tråkigt att du ska sluta... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Elohim har varit underhållning så länge som jag läst forumet
 

DeletedUser

Guest
Kommer sakna dig Elohim! Du var/är en av dom största & bästa - det kan ingen ta ifrån dig gamle vän!!!

"Once a Legend - always a Legend!" :)

AYE!
 

DeletedUser

Guest
Minns när du låg etta med maxade byar och hur rädd man var för dig då;)

Men ha det gött Elo:)
 

DeletedUser

Guest
Får ansluta mig till dom sällas skara och buga på nacken och säga ha det allra bäst, aldrig har jag nog läst någon som kan trigga så många helt seriöst.......men aja kul va de.....:D

Synd att kontot försvinner nudå tycker jag, en epok i graven och en legend....:(


//
 

DeletedUser

Guest
Ha de gött Elo! :)

Alltid gillat dina inlägg i forumet, oavsett vilka känslor som kommit efteråt! :p
 

DeletedUser

Guest
Mycket trevligt att få ha lirat med dig, Hoppas du fåre jättebra nu med allt du gör :) o lycka till
 

DeletedUser

Guest
Tack för tiden man fick med dig i v2, vi möts säkert på andra världar i framtiden :)
 

DeletedUser

Guest
Aldrig snackat något med dig men du har länge vart en stor del av v2. Farväl och lycka till
 

DeletedUser

Guest
Hallå tribalwars!

Har vart kul att lira med alla. VIll bara informera om att det ej längre är den riktige Elohim som spelar på elohimkontot.

Vet att jag klivit många på tårna i detta spel och hoppas ingen tagit det personligt. Allt har bara varit på lek för min del ^^

Jag kommer att fortsätta mitt uppdrag som admin på v3 i den mån som är möjligt. Ni kanske stöter på mig där.

Tack för en trevlig tid!

MVH
Christoffer

Vi har mycket i vårt gemensamma bagage och det har inte alltid varit lek, utan en hel del allvar på vägen vi färdats.

Du är en del av hela tw.se och kommer vara ihågkommen länge, kanske inte av alla men många kommer komma ihåg dig.

Var och hur du än parkerar dig själv på olika sätt, i spel och riktiga världen, kommer du att lämna bestående minnen.
 

DeletedUser

Guest
elo du är då den spelaren jag kommer minnas mest på tw.se dels på forumet men dels ingame
lycka till framöver å må lyckan stå dig bi
 

DeletedUser

Guest
ingen aning om vem du är (noob?)
men du verkar känna en del andra noobs så jag kan väl skriva något trevligt här...

eller nä, varför det?

godnatt kan jag säga
 
Topp