Hade gött!

DeletedUser

Guest
Alltid denna bäver :)

Alltid har du nått att klanka ner på och tro att du vet mer än andra om :)

Fanns du ense när KWN och FRpow existerade? Håll dig i utkanterna och adla barbs :)


Vet inte med Beaver men jag var inte ens i närheten av att finnas när KWN existerade. Anser ändå att jag håller minnst lika hög klass som deras bästa.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Alltid denna bäver :)

Alltid har du nått att klanka ner på och tro att du vet mer än andra om :)

Fanns du ense när KWN och FRpow existerade? Håll dig i utkanterna och adla barbs :)

Hahahahah :) Ja jag fanns då, men jag startade liiite senare än er andra fräna killar och tjejer.

Insinuerar du om att jag adlar mycket barbs? Har tagit fler krigsbyar än NÅGON i fd. KWN/FRpow - så jag tycker definitivt att jag har rätt att säga min mening här.

Men det är klart frajda, du kanske är lite ledsen i ögat nu när du håller på att bli utrotad från denna värld, utan att heller bevisat något alls!


image.php



Less QQ more pew pew!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan inte elo bara få säga hejdå ?
Att inte admin har gått in o sagt ''Håll er ontopic'' e konstigt.
När den faktiskt bara handlar om att elohim säger hejdå till värld 2 :)

Så hejdå elohim o lycka till me livet :)
 

DeletedUser

Guest
Ptja, det är ju den största fulspelaren på v2 genom tiderna, klart det blir lite diskussioner :) Många som ville adla honom.
 

DeletedUser

Guest
Hahahahah :) Ja jag fanns då, men jag startade liiite senare än er andra fräna killar och tjejer.

Insinuerar du om att jag adlar mycket barbs? Har tagit fler krigsbyar än NÅGON i fd. KWN/FRpow - så jag tycker definitivt att jag har rätt att säga min mening här.

Men det är klart frajda, du kanske är lite ledsen i ögat nu när du håller på att bli utrotad från denna värld, utan att heller bevisat något alls!



Less QQ more pew pew!


Roligt när beaver äger en spelare som tror att poäng vinner krig! :D Sedan det där med bannerna är riktigt gulligt gjort, har inte Frajda utsett sig själv till V2's bästa försvarare också?
 

DeletedUser

Guest
Kan inte elo bara få säga hejdå ?
Att inte admin har gått in o sagt ''Håll er ontopic'' e konstigt.
När den faktiskt bara handlar om att elohim säger hejdå till värld 2 :)

Så hejdå elohim o lycka till me livet :)

Men måste han säga hejdå i så många trådar och så drygt???
 

DeletedUser

Guest
Han har sagt hejdå i en tråd..
Krönikan e vell bara om nån har lust att läsa den..Inget avsked..
Det står här.
 

DeletedUser

Guest
konstigt att andra får spela på elohims konto..... man får ju inte ge bort lösenord eller sälja sitt konto..... hmm!!!!! ja just det... det e ju elohim vi snackar om... då e allt tillåtet.. förlåt... fel av mig igen :confused:
 

DeletedUser

Guest
konstigt att andra får spela på elohims konto..... man får ju inte ge bort lösenord eller sälja sitt konto..... hmm!!!!! ja just det... det e ju elohim vi snackar om... då e allt tillåtet.. förlåt... fel av mig igen :confused:



Har för mig att jag läst den regeln också! Det kanske finns någon underkategori som jag missat som berör den här regeln som undsluppit mina ögon , men då får ni gärna fylla in med det! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
konstigt att andra får spela på elohims konto..... man får ju inte ge bort lösenord eller sälja sitt konto..... hmm!!!!! ja just det... det e ju elohim vi snackar om... då e allt tillåtet.. förlåt... fel av mig igen :confused:

Man får byta ägare på kontot om spelaren inte har något konto på den världen sedan tidigare.
 

DeletedUser

Guest
hur kan man få byta ägare när man inte får sälja sitt konto eller ge bort lösenordet då? vill ha svar av en smart admin här som kan kringå deras egna regler...
 

DeletedUser

Guest
hur kan man få byta ägare när man inte får sälja sitt konto eller ge bort lösenordet då? vill ha svar av en smart admin här som kan kringå deras egna regler...

Danney har redan svarat med ett korrekt svar på din fråga. Det behöver dock klargöras bättre.

"Man får ge bort samt dela sitt konto med en annan spelare som inte har ett aktivt konto på samma värld."

Ämnet har varit uppe tidigare och Danney relaterade till den information som framkom då.

Givetvis kan det vara svårt att komma ihåg exakt vilken inlägg det var, det har jag förståelse för att Danney, som är aktiv medlem i communityn kan ha svårt för och ha missat att göra en källhänvisning till, men egen källgranskning på sina egna frågor underlättar också.

Jag har precis arbetat med reglerna för tribalwars.se i samarbete med delar av teamet - det Danney svarat stämmer. Räcker inte det som att mitt svar skulle stämma så hänvisar jag dig till allehanda aktuella regeltolkningstrådar som finns på forumet där managers backar upp det jag påstår.

Dessutom är ditt påstående i slutet motsägelsefullt i sig själv då det inte finns smarta admins som kan kringgå sina egna regler.
 
Senast redigerad av en moderator:

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
påstår du nu att det inte finns några smarta personer i admin gruppen ? :D

Tat lugnt nu, inte reta upp någon admin nu. När vi äntligen sluppit undan den riktigt smarte admin som har kunnat utnyttja varenda kryphål som funnits.

Samt att det Gaffeln nu tagit fram kan bli riktigt lovande, speciellt om nu Ninos efterträdare nu kan få igenom det. (samt själv följa det)
 

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag att det är lite mycket OT här.
Det gillas inte ;)
 

DeletedUser

Guest
konstigt att andra får spela på elohims konto..... man får ju inte ge bort lösenord eller sälja sitt konto..... hmm!!!!! ja just det... det e ju elohim vi snackar om... då e allt tillåtet.. förlåt... fel av mig igen :confused:

Har du ens läst igenom reglerna? *skrattar*
 
Topp