Gråa byar i värld2

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
O jag som fått varning o bann för att jag gått OT med ett par ord.. ^^

Gillar inte heller de gråa byarna i sydöst :/ R.I.P. Birdii<3
 

DeletedUser

Guest
Jag fick en varning för att jag inte rapporterade "en olämplig bild på det externa forumet".
 

DeletedUser

Guest
Skaffa ett liv snälla, om du inte kan ta det för vad det är så sluta spela! sitta och kasta skit på ett forum, har du inget annat för dig grabben?

skaffa ett jobb och en brud och sätt dig och koppla av med en bira istället

kommer från killen som la ner tw för flera månader sen.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Varför håller inte alla bara käften och slutar gnälla om allting?...

Visst admins kan vara jobbiga och medlemmar tycker inte alltid att de gör rätt

Men det är för jävla mycket jobbigare att läsa ett forum där det bara gnälls till höger och vänster.

:mad:

PS, plus att 15 olika personer för ungefär 20 olika dialoger i samma tråd gör inte precis saken bättre heller... Mycket klarhet man får då....
 

DeletedUser

Guest
Varför håller inte alla bara käften och slutar gnälla om allting?...

Visst admins kan vara jobbiga och medlemmar tycker inte alltid att de gör rätt

Men det är för jävla mycket jobbigare att läsa ett forum där det bara gnälls till höger och vänster.

:mad:

För att man kanske känner att admins skiter totalt i kritiken som kommer, och att så fort man "gnäller" så låses tråden eller så blir man bannad IG.

Om du ens vet vad som hänt så borde du förstå att folk är lite upprörda för att admins inte har vett att lägga straff i proportion till felet den bannade har gjort (ser fortfarande inte det allvarliga i hans "fel")

Att admins sen också säger saker som "Dock så är jag och även de andra världs-admin extremt noggranna innan vi lägger ban och låter ofta tveksamma fall vara just för att slippa banna någon som är oskyldig. Vi låter hellre ett regelbrott gå obestraffad istället för att bestraffa en oskyldig." när det tydligen inte är så känns ju också som väldigt betryggande.
 

sanoj93

Member
Reaktionspoäng
0
Så för att detta ska sluta så måste dom släppa på banningen kommer att vara sånt snack här nu till det släpps.
 

DeletedUser

Guest
Då kommer jag in och säger detta igen.

Detta är under utredning och vi jobbar för att lösa detta fortast möjliga.
Tråden kommer därför att stängas tillfälligt för den har totalt spårat ut och det
är smutskastning på högnivå. Har ni några kommentarer/åsikter så kom till mig.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp