Gråa byar i värld2

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

sanoj93

Member
Reaktionspoäng
0
Det börjar kännas litte tråkigt på värld2 nu tycker jag då nästan alla stora spelare och andra slutar nu hela tiden.
 

DeletedUser

Guest
Det börjar kännas litte tråkigt på värld2 nu tycker jag då nästan alla stora spelare och andra slutar nu hela tiden.

Att många slutar har många grunder:
Kostnaden för adelsmän
Tiden det tar att spela
Intressebrist, som kan ha många olika varierande grunder

Har ni saklig och konstruktiva kommentarer (hint, hint) om de varierande grunderna för att spelares intresse försvinner kan de tas i Generellt där de hör hemma.
Mer motarbetningar mot det arbete bl.a. jag lagt för att alla ska få det bättre kommer leda till att mer försvinner från spelet.
 

DeletedUser

Guest
Nu får ni fan sluta att "pissa" på admins...

Dom gör i mångt och mycket ett strålande jobb och jag tror inte att någon av er som klagar hade gjort det ett skit bättre.

Att admins skulle ha förstört v2 är ju bara en dålig ursäkt för ett antal spelare att sluta lagom till sommaren & visst kan jag hålla med om att tusentals gråa byar är trist men knappast admins fel då det enda dom gjort är att banna spelare som brutit mot reglerna.

STFU nu för h-vete om hur admins sköter sitt jobb & se till att spela och ha kul istället - eller sluta spela om det inte passar!
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Många säger att det är pga admins, (jag vet inte)..

Sanningen är att flertalet av KOL avsåg att sluta till sommaren ändå. Att sedan Ebolas bannades för att han loggade in med lösenord på ett konto som inte tillhörde honom hade inget med det hela att göra.
 

DeletedUser

Guest
Nu får ni fan sluta att "pissa" på admins...

Dom gör i mångt och mycket ett strålande jobb och jag tror inte att någon av er som klagar hade gjort det ett skit bättre.

Att admins skulle ha förstört v2 är ju bara en dålig ursäkt för ett antal spelare att sluta lagom till sommaren & visst kan jag hålla med om att tusentals gråa byar är trist men knappast admins fel då det enda dom gjort är att banna spelare som brutit mot reglerna.

STFU nu för h-vete om hur admins sköter sitt jobb & se till att spela och ha kul istället - eller sluta spela om det inte passar!

Har alltid tänkt såhär.

Words!
 

DeletedUser

Guest
Sanningen är att flertalet av KOL avsåg att sluta till sommaren ändå. Att sedan Ebolas bannades för att han loggade in med lösenord på ett konto som inte tillhörde honom hade inget med det hela att göra.

hemskt vad du vet mycket!!! mer än jag visste.... men men... får man säga VARFÖR folk går och blir bannade också?


SEN ATT VISSA SPELARE KAN KRINGÅ ALLA REGLER ÄR JU EN GÅTA FÖR MIG...

§9) Kontoförsäljning och pushkonto
Det är inte tillåtet att spela konto för kommersiella bruk. Det är inte tillåtet att sälja, köpa eller erbjuda konto, byar eller resurser. Handel som inblandar mer än en spelvärld är också förbjuden.
Det är inte heller tillåtet att skapa konto bara för att dra nytta av på ett annat konto. Konto som skapas för att pusha andra konton kommer att bli avstängda.


Exempel:
Det är förbjudet att sälja, köpa eller erbjuda konto eller ett fragment av ett konto (Resurser, Byar, Trupper...) på Tradera, Ebay eller andra medium.
Det är förbjudet att erbjuda resurser för pengar eller premiumpoäng i din profil.
Det är förbjudet att byta resurser mellan spelvärldar (exemplevis. ge resurser i värld 1 mot resurser i värld 2).
Det är förbjudet att erbjuda eller acceptera personliga allianser för premiumpoäng.
Om du bestämmer dig för att sluta spela så får du inte fortsätta spela ditt konto bara för att pusha ett eller flera andra konton. Användning av permanent (eller byte av) kontoövervakare kan sluta upp med att huvudkontot av kontoövervakarens konto blir bannat!
Om du tar emot resurser från ett klart pushkonto, så måste du rapportera detta. Om du inte rapporterar detta så kan ditt konto bli avstängt tillsammans med pushkontot!
 

DeletedUser

Guest
hemskt vad du vet mycket!!! mer än jag visste.... men men... får man säga VARFÖR folk går och blir bannade också?


SEN ATT VISSA SPELARE KAN KRINGÅ ALLA REGLER ÄR JU EN GÅTA FÖR MIG...

§9) Kontoförsäljning och pushkonto
Det är inte tillåtet att spela konto för kommersiella bruk. Det är inte tillåtet att sälja, köpa eller erbjuda konto, byar eller resurser. Handel som inblandar mer än en spelvärld är också förbjuden.
Det är inte heller tillåtet att skapa konto bara för att dra nytta av på ett annat konto. Konto som skapas för att pusha andra konton kommer att bli avstängda.


Exempel:
Det är förbjudet att sälja, köpa eller erbjuda konto eller ett fragment av ett konto (Resurser, Byar, Trupper...) på Tradera, Ebay eller andra medium.
Det är förbjudet att erbjuda resurser för pengar eller premiumpoäng i din profil.
Det är förbjudet att byta resurser mellan spelvärldar (exemplevis. ge resurser i värld 1 mot resurser i värld 2).
Det är förbjudet att erbjuda eller acceptera personliga allianser för premiumpoäng.
Om du bestämmer dig för att sluta spela så får du inte fortsätta spela ditt konto bara för att pusha ett eller flera andra konton. Användning av permanent (eller byte av) kontoövervakare kan sluta upp med att huvudkontot av kontoövervakarens konto blir bannat!
Om du tar emot resurser från ett klart pushkonto, så måste du rapportera detta. Om du inte rapporterar detta så kan ditt konto bli avstängt tillsammans med pushkontot!

Vad har regelcitat med ämnet att göra?
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
hemskt vad du vet mycket!!! mer än jag visste.... men men... får man säga VARFÖR folk går och blir bannade också?


SEN ATT VISSA SPELARE KAN KRINGÅ ALLA REGLER ÄR JU EN GÅTA FÖR MIG...

§9) Kontoförsäljning och pushkonto
Det är inte tillåtet att spela konto för kommersiella bruk. Det är inte tillåtet att sälja, köpa eller erbjuda konto, byar eller resurser. Handel som inblandar mer än en spelvärld är också förbjuden.
Det är inte heller tillåtet att skapa konto bara för att dra nytta av på ett annat konto. Konto som skapas för att pusha andra konton kommer att bli avstängda.


Exempel:
Det är förbjudet att sälja, köpa eller erbjuda konto eller ett fragment av ett konto (Resurser, Byar, Trupper...) på Tradera, Ebay eller andra medium.
Det är förbjudet att erbjuda resurser för pengar eller premiumpoäng i din profil.
Det är förbjudet att byta resurser mellan spelvärldar (exemplevis. ge resurser i värld 1 mot resurser i värld 2).
Det är förbjudet att erbjuda eller acceptera personliga allianser för premiumpoäng.
Om du bestämmer dig för att sluta spela så får du inte fortsätta spela ditt konto bara för att pusha ett eller flera andra konton. Användning av permanent (eller byte av) kontoövervakare kan sluta upp med att huvudkontot av kontoövervakarens konto blir bannat!
Om du tar emot resurser från ett klart pushkonto, så måste du rapportera detta. Om du inte rapporterar detta så kan ditt konto bli avstängt tillsammans med pushkontot!

Om du kan bevisa att det aktuella kontot såldes så presentera dem för mig via supportsystemet så ska jag omedelbart låsa det kontot. Men så länge inte några sådana bevis finns så kan jag inte göra något då det alltid på alla versioner av tribawars jag varit aktiv på varit tillåtet att ge bort ett konto. Så länge som den som tar emot kontot inte spelar på något eget konto så är allt enligt reglerna.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Om du kan bevisa att det aktuella kontot såldes så presentera dem för mig via supportsystemet så ska jag omedelbart låsa det kontot. Men så länge inte några sådana bevis finns så kan jag inte göra något då det alltid på alla versioner av tribawars jag varit aktiv på varit tillåtet att ge bort ett konto.



Det är förbjudet att sälja, köpa eller erbjuda konto eller ett fragment av ett konto

DEN SOM SKA SLUTA... ERBJUDER INTE HAN KONTOT?
 

DeletedUser

Guest
men förfan du har inget med v2 o göra så knip

är inte i fel forums tråd för ser inte att du spelar här ?

Jag FÅR posta i detta forumet, i HELA forumet - och var jävligt glada för att ni fortfarande får posta.

Försök inte reta upp mig mer, det har redan skett såna här inlägg genom tiderna, det skapades till och med en lista.... och dom spelarna behandlades inte snällt.

Försök bedriv häxjakt på mig genom att jag postar på forumet och jag drar det till polisen.
 

DeletedUser

Guest
Woot? Klart du får posta Bertil.

Men nu låter det som du hotar resten av alla som skriver här?

Skapa listor, och inte behandla dom snällt? Låter som ett hot enligt mig. Ta det till polisen kanske?
 

DeletedUser

Guest
Nu får ni fan sluta att "pissa" på admins...

Dom gör i mångt och mycket ett strålande jobb och jag tror inte att någon av er som klagar hade gjort det ett skit bättre.

Att admins skulle ha förstört v2 är ju bara en dålig ursäkt för ett antal spelare att sluta lagom till sommaren & visst kan jag hålla med om att tusentals gråa byar är trist men knappast admins fel då det enda dom gjort är att banna spelare som brutit mot reglerna.

STFU nu för h-vete om hur admins sköter sitt jobb & se till att spela och ha kul istället - eller sluta spela om det inte passar!


Nog för att vi inte har samma åsikt alla gånger men de här ställer jag mig bakom direkt till 1000%, är nog tametusan det bättre jag läst nu på länge....



//
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Det är förbjudet att sälja, köpa eller erbjuda konto eller ett fragment av ett konto

DEN SOM SKA SLUTA... ERBJUDER INTE HAN KONTOT?

Den biten förutsätter att du erbjuder kontot under förutsättning att du får något tillbaka. Att den aktuella spelaren skulle ha fått något för sitt konto finns det inga bevis på och då kan jag inte göra något.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp