Ge mig mitt TW tillbaka

Är denn uppdatering


  • Totalt antal röstare
    376

cthulhu

Member
Reaktionspoäng
8
Jag har den här veckan råkat ut för att ibland när jag ska 'klicka' på ett inlägg i stamforumet, på vilken värld som helst, så funkar det inte. Som om ikonen inte var en länk. När jag sen klickar "stam" i menyn upptill, så funkar det igen, men det här upprepar sig flera ggr/dag. Och har blivit värre.
Just idag har jag inte kunnat skriva alls på stamforumet på v1. Jag kan läsa inlägg, men när jag ska klicka 'svara' så är det som om det inte finns någon länk. Jag kan klicka mig vidare, kan uppdatera trupper etc. men inte skriva i forumet.
Nån annan som upplever detta?

När tror ni i ledningen att det ska sluta lagga och strula pga. uppdateringen? Hm ???
 

DeletedUser

Guest
Är ganska säker på att Gaffel gör mer för spelarna än vad som syns.
Ta t.ex. v12 som va en värld där de va omröstning för vad spelarna vill ha.
Kan tänka mig att Gaffel fick bjuda Nino på många pizzor för att de skulle gå hem.
Och om jag förstått Nino rätt så är det faktiskt spelare på betan som velat ha dem förändringarna som kommit,
och jag förstår då att han lyssnar på majoriteten.

Vet att Nino gör vad han kan för att spelet skall förnyas men ändå hålla den gamla charmen som tribalwars innebär.
Så spela betan och kom med förslag istället för att klaga.

Jag har ännu inte haft några större problem med nya uppdateringen,
visst de laggar lite ibland, men sen sitter jag med på mobilt bredband så de är smällar man får ta.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag har den här veckan råkat ut för att ibland när jag ska 'klicka' på ett inlägg i stamforumet, på vilken värld som helst, så funkar det inte. Som om ikonen inte var en länk. När jag sen klickar "stam" i menyn upptill, så funkar det igen, men det här upprepar sig flera ggr/dag. Och har blivit värre.

Detta hände även innan uppdateringen.
 

DeletedUser

Guest
o frågan kvarstår vart håller dom ansvariga hus....

i skamvrån?
 

DeletedUser

Guest
Och om jag förstått Nino rätt så är det faktiskt spelare på betan som velat ha dem förändringarna som kommit,
och jag förstår då att han lyssnar på majoriteten.

De flesta spelare som spelar betan är såna som aldrig har lyckas överlevt på en vanlig värld. Förstår att uppdateringar blir kaos när man lyssnar på såna spelare.
 

DeletedUser

Guest
Just idag har jag inte kunnat skriva alls på stamforumet på v1. Jag kan läsa inlägg, men när jag ska klicka 'svara' så är det som om det inte finns någon länk. Jag kan klicka mig vidare, kan uppdatera trupper etc. men inte skriva i forumet.
Nån annan som upplever detta?

När tror ni i ledningen att det ska sluta lagga och strula pga. uppdateringen? Hm ???

Samma satans strul igår kväll och imorse.....:(
 

DeletedUser

Guest
Samma satans strul igår kväll och imorse.....:(

Nu fortsätter skiten....blir så trött....

Skapa ny tråd och skriva...är den enda som funkar just nu....(hur länge det håller i sig).

Går inte svara i befintlig tråd, inte heller redigera.......hänger sig fullständigt...
 

DeletedUser

Guest
Face it - Tribalwars är inte till för att behaga oss spelare, det är till för att behaga chefernas plånböcker.

Vi kan lika gärna lägga ner, detta är slutet.
 

DeletedUser

Guest
Citat ang poker och vinnandet / förlorandet utav pengar:

[01:05:13] Tersias: det vore en idée innan du blir beroende och skit
[01:05:17] Tersias: bättre att lägga dem på tw
[01:05:26] Tersias: där är en säker invenstering som går åt helvete
 

DeletedUser

Guest

Jag antar detta är en gammal tråd?

Anyway, detta påminner lite om Microsofts gamla goa office reklam

Office har utvecklats har du? (så en fin bild på dig som dinosaur) snacka om att utveckla / anpassa verktygen till människan, nä! numera är det... Människan ska anpassas till verktygen.

Själv har jag fortfarande inte anpassat mig till det nya "office" konceptet... Jag lär nog aldrig göra det heller. Bortsett från Access finns det som tur är fullgoda alternativ i tex OpenOffice...

Vad jag vill komma till är: att det finns en massa människor som gillar och kan det nya office och tycker det är det bästa, sedan finns det gamla stötar som jag, som inte kan med det.

Återigen vad har detta med TW att göra? tja byt ut Office mot TW så... har ni det hela i ett nötskal... så Nino alla KAN inte vänja sig, det är trist men då får man hitta något annat. Fördelen med TW gentemot office är att man kan ställa in TW (delvis) till "gammelläge"....

Men jag antar att det är under en övergångsperiod, man kan inte hålla på att uppdatera och se över uttjänt "teknik" i evigheter (kostnader)...


ps: Ni skulle haft en liten ikon som symboliserar en "nja en sådär bra" tråd... inte bara tummen upp eller ner.
 

DeletedUser

Guest
Man kanske kan göra NÅGRA världar MEn inte göra om världar för det finns ju folk som vill spela och om ni skulle ändra alla världar skulle ju 50% lämna och köra ngt annat..7.0 är ju faktiskt roligt och man kan ju ha klassisk vy?
 

DeletedUser

Guest
men är det den klassiska vyn och setups alla vill ha elr är det den förra då inget gick upp på 700 ms?
 

DeletedUser

Guest
Kan förstå att Tribalwars Teamet vill göra allt så bra som möjligt, och det är ju jätte bra,

men tycker det gamla är mycket bättre, men visst man kan vänja sig, med man får inte direkt den riktiga spelkänslan tillbaka

tack för mitt ord.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Inställningar -> Inställningar sa kan du aktivera den gamla designen. Du far dock inte bukt pa den ändrade menyn.
 

DeletedUser

Guest
Inställningar -> Inställningar sa kan du aktivera den gamla designen. Du far dock inte bukt pa den ändrade menyn.

Känslan från old tribalwars kommer ändå inte tillbaka, tycker inte det kan vara svårt att ha länk till översikt på två ställen.


Gillar absolut inte att tribalwars känner sig tvingat att plagiera från sina konkurrenter för att hänga med.
 

DeletedUser

Guest
nej vi byter inte tillbaka ja har just vänt mig vid den nya grafiken. Jag orkar inte vänja mig igen till den gamla
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Lägg ner tw! ÄR absolut det bästa rådet jag kan ge er....

Vi har hört ditt budskap, så nu kan du väll sluta.

1. Vi vet att du är missnöjd och bitter
2. Vi vet att det är ett starkt gift som fortfarande drar i dig tillräckligt för att du ska knata in här dag efter dag.

Vill du att folk lägger ner så föregå med gott exempel och shhhhhhhhyyyyyyyyyyyy!! ;)
 
Topp