Ge mig mitt TW tillbaka

Är denn uppdatering


  • Totalt antal röstare
    376

DeletedUser

Guest
Den här uppdateringen är anskrämlig och ta bort all spelglädje! Ge mig mitt tråkiga, fula och enkla tw tillbaka!
 

DeletedUser

Guest
Håller fullkomligt med dig...saknar det gamla TW:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte er kritik, visst är det lite nytt att lära sig och det ser annorlunda ut men det finns en rad förbättringar som gör spelandet lättare och roligare!
Stamkrigsfunktionen är ju hur bra som helst med automatisk statistik och man har en klickbar världskarta för att nämna några bra saker.

Däremot är jag inte ett fan av kontohanteraren...
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
dumma F**, ifall ni försöker lite så fattar ni att man kan ändra tbx grafiken(utseendet).
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
dumma F**, ifall ni försöker lite så fattar ni att man kan ändra tbx grafiken(utseendet).

Well, du kan ändra tillbaka till gamla CSSen, men hur är det med placering av länkar etc? Tycker fortfarande är jobbigt att klicka på "Logga ut" då jag vill se vilka av mina vänner som är online. :<
 

DeletedUser

Guest
dumma F**, ifall ni försöker lite så fattar ni att man kan ändra tbx grafiken(utseendet).

Ditt grotttroll.

De har ändrat och flyttat omkring menyer, förändrat och rört till och det är vad jag ogillar.

Varför måste man exempelvis flytta omkring menyerna? Det är en ren "bara för att vi kan" grej
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Ditt grotttroll.

De har ändrat och flyttat omkring menyer, förändrat och rört till och det är vad jag ogillar.

Varför måste man exempelvis flytta omkring menyerna? Det är en ren "bara för att vi kan" grej

Nej det är mer att vi valde att anpassa oss efter en standard som skall göra det lättare för andra spelare som kommer fran andra spel.
 

DeletedUser

Guest
Ditt grotttroll.

De har ändrat och flyttat omkring menyer, förändrat och rört till och det är vad jag ogillar.

Varför måste man exempelvis flytta omkring menyerna? Det är en ren "bara för att vi kan" grej


Jag förstår inte varför många blir så arga på den nya versonen. Som Nino sa ni vänjer er. Jag hittade inte översikten med byar men det tog bara en minut så nu vet jag exakt vart den är. Personer har arbetat hårt för att få den nya versonen.
Mods ta bort mitt inlägg om ni tycker att den är off topic :)
 

DeletedUser

Guest
Hur svårt var det att ge fan i menyn? (Franskan är inte bättre än såhär). Var ni tvungna att möblera om allt bara för att ni kunde/ville? Visst kan vi alla lära oss men det lär ta tid och lik förbaskat med jämna mellanrum lär man trycka fel då man är programmerad av år av spelande...

Nä håller med stora massan, uppdateringar fine. Men ge fan i menyerna.....:confused:
 

DeletedUser

Guest
håller med White trash ..få tillbaka det nu annars så lägger jag ner,otroligt att man går in och ändrar något som ingen har klagat på..
 

DeletedUser

Guest

Nä, jag slutar imorgon.

Den här uppdateringen tog död på all motivation jag hade kvar, tyvärr. Det känns som ett helt annat spel, som man inte har motivationen till att lära sig en gång till. Man kunde var alla länkar satt i sömnen, men nu är allt flyttat.

Dessutom, forskningsöversikten, som jag starkt trodde skulle förbättras, tar 5 minuter att komma in på(det tar 5 minuter för mig på v9, jag överdriver inte). Större delen script slutar som vanligt fungera, men det tar inte teamet någon hänsyn till eftersom "Det fixar medlemmarna ändå".

Det här var nådastöten för min del. Jag kan inte sitta och betala för en produkt som bara blir sämre ju mer man betalar.

Det enda som är bra med 7.0-uppdateringen är när man är under översikter och håller musen över en by och hela raden highlightas. Annars är det mesta negativt.
 

DeletedUser

Guest
Gamla bättre... Tycker det är lite väl många onödiga förändringar som flera andra redan omnämnt...Onödigt och absolut inget som jag tror många av oss gamla trogna premium köpare har önskat..
 

cthulhu

Member
Reaktionspoäng
8
Nej det är mer att vi valde att anpassa oss efter en standard som skall göra det lättare för andra spelare som kommer fran andra spel.

Men att ändra på något som funkar är som när mataffären flyttar omkring sina varor utan att det gör någonting bättre.
Bara störande rörigt.
Och för oss som spelat länge känns det helt onödigt.
 

DeletedUser

Guest
Inget roligt detta, ge oss snälla möjligheten att ta bort alla bilder och gå tillbaka till ikonerna, det borde kunna vara möjligt att ha det valbart och inte ha bilderna där hela tiden som blev tråkiga efter 3:e gången man ser dem.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Nej det är mer att vi valde att anpassa oss efter en standard som skall göra det lättare för andra spelare som kommer fran andra spel.

Dem "nya" spelarna som ni nu vill ha in, kan spela på dem nya världarna med detta ovärderliga skitet.
Eller ni vill att era trogna spelare bara ska tröttna på att spela detta spel?

Vi vill inte ha denna fula layouten, så tar er i kragen och låt oss ha en riktig omröstning på hur VI vill ha det, det är väl ändå vi som betalar, right?
 

DeletedUser

Guest
Inget roligt detta, ge oss snälla möjligheten att ta bort alla bilder och gå tillbaka till ikonerna, det borde kunna vara möjligt att ha det valbart och inte ha bilderna där hela tiden som blev tråkiga efter 3:e gången man ser dem.

Inställningar >> Inställningar >> aktivera klassiskt grafikläge
 
Topp