Frågetråd

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Det gick inte att logga in. Spelvärlden är inte tillgänglig för tillfället.


Kommer inte in.
 

DeletedUser

Guest
Jag är inne men... går liiiite segt?

"Genererades på 7577 ms | Servertid: 19:33:28 08/03/2011"
 

DeletedUser

Guest
Asssåååå, 2 timmar ska den inte behöva va nere....

2 timmar..? Har inte kunnat logga in på mer än 3 och en halv timme...

Skulle gärna se att någon jävla admin kommer in och förklarar hur det ligger till.. Skit bra admins som inte kollar i en tråd som handlar om just frågor.. Kom igen nu förfan och fixa det era pajjaser..
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Det är så trevligt att komma hem till kaos.

Det är tydligen hårdvarufel som är boven i detta drama, Nino låter hälsa att de jobbar på problemet men han vet tyvärr inte när allt kommer funka som det ska igen.

Jag återkommer om jag får veta något nytt, i övrigt vill jag inte se mer spam om detta, alla vet att det suger att inte kunna logga in men teknikerna i Tyskland jobbar inte snabbare om ni skriver extra mycket.

Jag ber om ursäkt å teamets vägar för att det dröjt så länge innan information kom.

Quotar mig själv.
 

murder inc.

New Member
Reaktionspoäng
0
Vad om man förlorar trupper p.g.a man inte kan logga in och ducka?? Får man nån ersättning överhuvudtaget eller?
 

DeletedUser

Guest
2 timmar..? Har inte kunnat logga in på mer än 3 och en halv timme...

Skulle gärna se att någon jävla admin kommer in och förklarar hur det ligger till.. Skit bra admins som inte kollar i en tråd som handlar om just frågor.. Kom igen nu förfan och fixa det era pajjaser..

Ja, om du hade vart aktiv, så hade du vetat att den först inte funkade i vad var det... 10 min eller något... Sen funkade den igen, för att sedan bli obrukbar igen....
 

DeletedUser

Guest
Hej alla,

Undrar vilka inställningar det var till v15 som vilka olika speed på enheter, hur länge den kommer att hålla på?
 

DeletedUser

Guest
"Genererades på 46 ms | Servertid: 21:52:19 08/03/2011"

Flyter på ganska fint för mig och har inte haft några problem under eftermiddagen/kvällen.
 

DeletedUser

Guest
Äntligen fungerar det att logga in, 5h tog det bara =)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp