Frågetråd

DeletedUser

Guest
Hej alla,

Undrar vilka inställningar det var till v15 som vilka olika speed på enheter, hur länge den kommer att hålla på?
 

DeletedUser

Guest
Men modsen här dom får ju gratis prem ^^ kan dom halvera med det haha det skulle ju vara extremt sjukt om dom fick det hahaha
 

DeletedUser

Guest
Men modsen här dom får ju gratis prem ^^ kan dom halvera med det haha det skulle ju vara extremt sjukt om dom fick det hahaha

Vi får inte gratis prem i antal poäng, utan i förlängning av tiden premiumkontot är aktivt. Den sortens "gratisprem" går alltså inte att använda till att halvera med, eftersom det krävs just poäng för att köpa halveringen.
 

DeletedUser

Guest
Då modden som svarade p¨å min supporter fråga låste tråden utan jag ens fått vettigt svar skriver jag här...

Återvänder ifrån (förstörd)Kommando
Ursprung Spelare: *Prinsessan Jasmin
By: Until death do us apart (476|501) K54
Destination Spelare: ---
By: (förstörd)
Varaktighet: 91:24:41
Ankomst: 18 03 11 16:55:46:000
Ankomst om: 68:06:08
» Samlingsplats


Vad har ni gjort med byn och vafan ska de ta 70 timmar för ina trupper att komma hem :S
 

DeletedUser

Guest
Date Author Notice
2011-03-13 21:30:23 *Prinsessan Jasmin Player closed the ticket.

Om du inte var nöjd med svaret så hade du kunnat be om en vidare förklaring.
 

lord völse

New Member
Reaktionspoäng
0
Då modden som svarade p¨å min supporter fråga låste tråden utan jag ens fått vettigt svar skriver jag här...

Återvänder ifrån (förstörd)Kommando
Ursprung Spelare: *Prinsessan Jasmin
By: Until death do us apart (476|501) K54
Destination Spelare: ---
By: (förstörd)
Varaktighet: 91:24:41
Ankomst: 18 03 11 16:55:46:000
Ankomst om: 68:06:08
» Samlingsplats


Vad har ni gjort med byn och vafan ska de ta 70 timmar för ina trupper att komma hem :S


Du också? En polare var utsatt för samma sak idag, skumt. En stampolare blev av med alla trupper, då han blev attackerad av en murbräcka... Ska vi skylla på Tribalwars inofficiella julspöke eller..? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Date Author Notice
2011-03-13 21:30:23 *Prinsessan Jasmin Player closed the ticket.

Om du inte var nöjd med svaret så hade du kunnat be om en vidare förklaring.

Dumt med Co ibland : P får inte veta allt.

Sen förstår jag ändå inte, ni tog bort alla byggnader, men inte förklarar det varför mina trupper ska behöva vandra i 3 dygn eller mer, inte kunnat ha dator på något dygn.
 

DeletedUser

Guest
Du också? En polare var utsatt för samma sak idag, skumt. En stampolare blev av med alla trupper, då han blev attackerad av en murbräcka... Ska vi skylla på Tribalwars inofficiella julspöke eller..? :thinking:

Skickat in ticket om han nu blev attackerad av 1 mb och förlorade allt. Om ni har kvar bevis.

Btw.. Fick dig adlad till slut ;)
 

DeletedUser

Guest
Då modden som svarade p¨å min supporter fråga låste tråden utan jag ens fått vettigt svar skriver jag här...

Återvänder ifrån (förstörd)Kommando
Ursprung Spelare: *Prinsessan Jasmin
By: Until death do us apart (476|501) K54
Destination Spelare: ---
By: (förstörd)
Varaktighet: 91:24:41
Ankomst: 18 03 11 16:55:46:000
Ankomst om: 68:06:08
» Samlingsplats


Vad har ni gjort med byn och vafan ska de ta 70 timmar för ina trupper att komma hem :S


haha seriöst ?
 

DeletedUser

Guest
Resurser spejade: 10.061 9.436
Byggnader: Högkvarter (Nivå 10)
Barack (Nivå 5)
Stall (Nivå 3)
Smedja (Nivå 6)
Samlingsplats (Nivå 1)
Staty (Nivå 1)
Marknad (Nivå 1)
Sågverk (Nivå 15)
Lergrop (Nivå 15)
Järngruva (Nivå 9)
Farm (Nivå 7)
Förråd (Nivå 15)
Gömställe (Nivå 3)
Mur (Nivå 4)
Enheter utanför byn:

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Byte: 1.651 1.548 3.199/3.200

Hur är detta möjligt? Vägrar ta fullt fast det finns 20k res kvar i byn.
 

DeletedUser

Guest
Verkar vara mycket buggar, anser spelarna ska få en fair kompensation för uppvisade konstigheter, finns det möjligheter för det?
 
Topp