Frågetråd

DeletedUser

Guest
Moral,

Hur blir det med moral ökningen nu när de har gjort så man inte får attackera varandra?
 

DeletedUser

Guest
Jag har en "Den här spelaren har blivit avstängd och kan därför inte bli attackerad eller assisterad"- spelare nära mig. :(

Hur lång brukar det ta ungefär tills en sån här blir anfallsbar? Det är alltså ingen dagsattjobba, utan en vanlig spelare eller vad man nu ska kalla det.
 

Pontus=D

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har en "Den här spelaren har blivit avstängd och kan därför inte bli attackerad eller assisterad"- spelare nära mig. :(

Hur lång brukar det ta ungefär tills en sån här blir anfallsbar? Det är alltså ingen dagsattjobba, utan en vanlig spelare eller vad man nu ska kalla det.

Tills spelaren blir unbannad/barbarby (rätta mig gärna om ajg har fel)
 

Data9

New Member
Reaktionspoäng
0
Någon här som har upptäckt att alla världar har en

Politik / propaganda tråd? Varför finns dessa trådar när ingen använder dem för att prata om krig etc alla pratar ju här ändå :thinking:
 

DeletedUser

Guest
När man har resurserna i 30, hur mycket producerar dom på denna världen?
2400 eller 3600 /h?
Tacksam för svar :)
 

DeletedUser

Guest
Tack Jesper <3
Jasså, är det såpass mycket?
V.7 va ju 3600 & v.10 va ju 2400. Eller tvärtom, va ett tag sen man la ner där..
 

Pontus=D

Member
Reaktionspoäng
0
Varför har millisen en ofensiv styrka och en hastighet när man inte kan attackera eller förflytta milisen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Förklara krig
Kraven är inte uppfyllda: Din stam behöver minst 5 medlemmar eller 15000 poäng för att förklara ett krig.


varför får/kan jag inte som ensam krigar stå upp som en man o få försvara min ära o då mot en större stam än min?
 

DeletedUser

Guest
varför får/kan jag inte som ensam krigar stå upp som en man o få försvara min ära o då mot en större stam än min?

Ja jag tycker också det är tråkigt, en poänglimit är bra att ha så slipper de stora stammarna få massa spam-non-serious-krig på sig men en medlemslimit suger imo.
 
Topp