forK spelarna och deras bedrifter

wewill

New Member
Reaktionspoäng
0
Tja .se

Nu är det (plural) timmar sedan vi i "Just Because You are uniQue (uQ) doesn't mean you are useful", även kända som forK vann speeden.
Eftersom vi är så inspirerade av dampen och deadkings bedrifter i gul så tänkte vi copycata dem och gå ut med hur bra vi är. Om någon missat det liksom, då det inte finns ett speedforum för er dödliga att skriva i så tänkte jag väl sänka min nivå något och skriva här istället.

Om någon undrar något om oss, så är vi tre glada gafflar plus en uQ-spelare(tillfälligt).

Dessutom har vi (liksom -gul-) bestämt oss för att gå ut med våra riktiga nick;

Mjaao (diplomat i master) v13 och speed / Wewill (ledare i GB i en vecka) v13 / drunkenhaze (speed)

Angelfromabove / robin -- 22 (bsad av GGTTW aKa oskarn)

ffuummee1/ drejan/ toffeln

plus några randoms

...
och en uQare som faktiskt varken gamade eller bsade...
( han stal dock mina bybokningar men då stal jag förstaplatsen.)


Nu har vi talat ut här, men vi har ju glömt vårat budskap.

Vi vill inte ha några "unika" solorävar med dåligt rykte som vinnare framöver, inte heller några färgglada hästar med en tendens att bryta löften och sätta dolken i ryggen på sina vänner.

Vi i forK har som mål att få .se att bli backstab-fria och ärliga speeds där vi kungarna av ponnyslaktning kan trivas med våra vänner (love).

så om det är någon snygg tjej som vill ansöka så har vi plats över.

en liten lyckoönskning för -gul- på .es i framtiden, då det är deras ända chans att vinna nu när vi är med i leken här.

Pussokram med kärlek till er

och om ni ser angelfromabove/robin--22 ingame så älskar han förfrågningar av alla dess slag.

och glöm aldrig; Wi skolo segra ty' drejan äro soet snel hest
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, så jävla skön Adrian! En exakt kopia på gul när de vann sin första speed. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Personligen tycker jag fortfarande att GuL är .se främsta speedteam for the moment.
Men det kan ju ändras...
 

cooldog

New Member
Reaktionspoäng
0
Det här är ju kolossalt intressant läsning och så, men vad är det för fel på speedsektionen?
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Hahaha, så jävla skön Adrian! En exakt kopia på gul när de vann sin första speed. :rolleyes:

Sin första? Vi gick ut med informationen för att ni VAR DESPERATA efter våra nicks. Hörde att vissa av er var uppe till klockan 04:00 bara för att få veta våra nicks. Sen att även Wallarn låtsades vara Abel samt Abels flickvän för att få reda på våra nicks.

Och många har sagt att det skulle varit roligt att ni ville gå ut med era nicks.

Så vi gjorde egentligen bara vad folket ville. Men om ni vill göra oss till åtlöje så fine by me :)

Sen var det inte 1 speed det var ett antal speeds. Så snälla unstop ta reda på din fakta innan du yttrar dig igen.

Sen har ni kanske har bättre skillz än oss, men som en uQ spelare sa så spelar vi mycket smartare än er.
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
och en uQare som faktiskt varken gamade eller bsade...
( han stal dock mina bybokningar men då stal jag förstaplatsen.)

Och testa gärna att vinna utan en uQ spelare och se hur det går ;) Tror inte ni hade vunnit utan unstop då han säkrade eran speed vinst dagen efter.

Bra spelat unstop :) Dock vart jag sur när rensen kom D:
 

DeletedUser

Guest
Sin första? Vi gick ut med informationen för att ni VAR DESPERATA efter våra nicks. Hörde att vissa av er var uppe till klockan 04:00 bara för att få veta våra nicks. Sen att även Wallarn låtsades vara Abel samt Abels flickvän för att få reda på våra nicks.

Och många har sagt att det skulle varit roligt att ni ville gå ut med era nicks.

Så vi gjorde egentligen bara vad folket ville. Men om ni vill göra oss till åtlöje så fine by me :)

Sen var det inte 1 speed det var ett antal speeds. Så snälla unstop ta reda på din fakta innan du yttrar dig igen.

Sen har ni kanske har bättre skillz än oss, men som en uQ spelare sa så spelar vi mycket smartare än er.

Åter igen inte tillräckligt med kött på benen. Vi visste efter första speeden då glappkäften lody skvallrat till Johan via Onlinespelet Lol att ni lirade under guls fana. Att vi sedan spelade med för att ni trodde att vi tyckte det var intressant är ju komiskt.

Boe om jag inte minns fel var bra ironisk när han sa att han skulle sitta uppe till 04.00 bara för att få höra namnen, intressant, verkligen (not).

Ang speeden så var det 1 speed ni vunnit när ni gick ut så kom inte med massa bullshit. Efter första speeden lät det:

"Tack uQ för en jämn kamp, blabla vi är störst och som det ser ut nu kommer inte uQ att vinna igen" Låter inte det bekant? Det är ju ni som skrivit det så "snälla Deaking ta reda på fakta innan du yttrar dig igen."
 
Senast redigerad av en moderator:

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
[11-02-06 22:04:40] Boefst/Cr@pman/mirra: fatta vad vi har kul åt er att ni tror att vi tycker det är spännande ^^
[11-02-06 22:05:00] o.o Lody: Det va lite spännadne `` :(
[11-02-06 22:05:05] Boefst/Cr@pman/mirra: inte ett dugg
[11-02-06 22:05:09] o.o Lody: Joho ;D
[11-02-06 22:06:13] Boefst/Cr@pman/mirra: tror ni var de ända som tyckte de var spännande......
[11-02-06 22:06:46] o.o Lody: Nej då ;)
[11-02-06 22:06:59] o.o Lody: Spännadne ? tyckte bara det va jobbigt att alla orkar bry sig XD

Lär er skilja på vem som tycker det är spännande och vem som inte tycker det och seriöst hur kan man inte se att mitt inlägg om att jag satt uppe till 4 var ironiskt?
 

DeletedUser

Guest
Åter igen inte tillräckligt med kött på benen. Vi visste efter första speeden då glappkäften lody skvallrat till Johan via Onlinespelet Lol att ni lirade under guls fana. Att vi sedan spelade med för att ni trodde att vi tyckte det var intressant är ju komiskt.

Boe om jag inte minns fel var bra ironisk när han sa att han skulle sitta uppe till 04.00 bara för att få höra namnen, intressant, verkligen (not).

Ang speeden så var det 1 speed ni vunnit när ni gick ut så kom inte med massa bullshit. Efter första speeden lät det:

"Tack uQ för en jämn kamp, blabla vi är störst och som det ser ut nu kommer inte uQ att vinna igen" Låter inte det bekant? Det är ju ni som skrivit det så "snälla Deaking ta reda på fakta innan du yttrar dig igen."

Efter första speeden lät det : "nu ska vi ha comeback, ney jag dog. Ash, spelade inte seriöst, himla GuL noobs."
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Åter igen inte tillräckligt med kött på benen. Vi visste efter första speeden då glappkäften lody skvallrat till Johan via Onlinespelet Lol att ni lirade under guls fana. Att vi sedan spelade med för att ni trodde att vi tyckte det var intressant är ju komiskt.

Boe om jag inte minns fel var bra ironisk när han sa att han skulle sitta uppe till 04.00 bara för att få höra namnen, intressant, verkligen (not).

Ang speeden så var det 1 speed ni vunnit när ni gick ut så kom inte med massa bullshit. Efter första speeden lät det:

"Tack uQ för en jämn kamp, blabla vi är störst och som det ser ut nu kommer inte uQ att vinna igen" Låter inte det bekant? Det är ju ni som skrivit det så "snälla Deaking ta reda på fakta innan du yttrar dig igen."


Ja kan säga såhär att jag lirade inte i GuL efter första speeden.

Nej för jag fick höra av dampen att han var inne då men kan ha vart fel.

1 speed?

http://www.tribalwars.se/sds_ranking.php?type=player&round_id=433 -GuL- Vinst

http://www.tribalwars.se/sds_ranking.php?type=player&round_id=434 -GuL- Vinst

http://www.tribalwars.se/sds_ranking.php?type=player&round_id=435 -GuL- Vinst

http://www.tribalwars.se/sds_ranking.php?type=player&round_id=443 -GuL- Vinst

http://www.tribalwars.se/sds_ranking.php?type=player&round_id=439 -GuL- Vinst, Efter denna speeden gick vi ut med våra namn och då hade vi 5 speed vinster på .se Så vi gick inte alls ut med vilka vi var efter att vi hade vunnit 1 speed.

Ja men unstop, uQ har inte vunnit det var ju ForK som vann om jag inte ser fel? Tror det står klart och tydligt ForK.
Dock ser ni ut att vinna denna :) Och jag sa så för att pyska, vara lite kaxxig fast du borde väll ju veta det eftersom du är det 24/7?
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Grattis vi vann 5 speeds på rad (och mer) när alla visste våra nick, försök med det nästa gång......
 
Topp