Flash <-> Hugo

DeletedUser

Guest
Bara mina närmsta var bjudna :) Jag ville inte ha ett så märkvärdigt kalas
 

DeletedUser

Guest
Hugo finns överallt!
Tycker synd om Flash & Co.

HUGO IS COMING FOR YA!!

GL n HF !
Go Hugo <3
 

DeletedUser

Guest
Make love, not war...

chimps4.jpg
 

DeletedUser

Guest
Farmkrig är underbart.
Däremot suger det om två bra stammar krigar emot varandra, blir bara duck, duck duck och backtracks.
 

DeletedUser

Guest
Nyheter på denna front!


-F- har tydligen startat ett krig mot oss i Hugo också, vilket vi fick höra på exakt samma sätt som med de tidigare stammarna.
Vilka mer är med på detta egentligen?

Hugo har tagit sig in på rank 13 i ob-a. Före allt slaktande av T.J och Flash så låg vi 22'a.


Här är statsen för våra två av våra frontspelare (slaktarna) :)

Mental madnezz
Cynisk Hottentottare

Men det är ju klart att fienden har slagit till en gång också, och detta var på marttin. Dem kom dock inte ens igenom hans mur.

Marttin

Stamstats


Edit: Vår fiende-karta ser nu ut såhär
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet om att -F- har startat ett krig emot Hugo dementeras.

Däremot så bekräftas att attacker emot varandra förekommit, och en diplomatisk lösning är inget Hugo är intresserad av.

MVH Tor72
Diplomat i -F-
 

DeletedUser

Guest
Detta kanske inte slutar gott, men man får roa sig sålänge det varar :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Folk har fått för sig att om en spelare blir farmad för att han är värdel"%¤ så ska man starta krig mot stammen som farmar honom, istället för att kicka spelaren i fråga x)
 

DeletedUser

Guest
Folk har fått för sig att om en spelare blir farmad för att han är värdel"%¤ så ska man starta krig mot stammen som farmar honom, istället för att kicka spelaren i fråga x)

Exakt! Om hela värld 13 gjorde på detta sättet så skulle alla kriga med alla :D
 

DeletedUser

Guest
vad mycket fåniga löjl krig som verkar pågå på denna världen =P
 

DeletedUser

Guest
Detta är väl ett krigsspel så njut av det:)

Att organisera attacker emot en spelare, mer än en ifrån samma stam går inte precis som ett vanlig farm i mina ögon, spelaren deffades upp och anfallaren förlorade nästan alla sina trupper, att be någon annan ta vid ifrån samma stam går mer i mina ögon som en krigsförklaring eller en önskan om att få attacker emot sig.

Visst är det smart och bra att samarbete, men det är inte en vanlig farm i detta fall, och spelare tillhör -F-

//Tor
 

DeletedUser

Guest
Detta är väl ett krigsspel så njut av det:)

Att organisera attacker emot en spelare, mer än en ifrån samma stam går inte precis som ett vanlig farm i mina ögon, spelaren deffades upp och anfallaren förlorade nästan alla sina trupper, att be någon annan ta vid ifrån samma stam går mer i mina ögon som en krigsförklaring eller en önskan om att få attacker emot sig.

Visst är det smart och bra att samarbete, men det är inte en vanlig farm i detta fall, och spelare tillhör -F-

//Tor

Aja, GL ute på krigsfältet :)
Jag hoppas -F- lyckas bättre i denna värld än vad dem gjort i andra iaf.
Jag skulle gärna vilja säga "Kvalité iställer för kvantitet" med tanke på skillnaden på medlemsantalen, fast jag tror inte Kvalité gör så mycket skillnad nu, lets find out. ^_^
 

DeletedUser

Guest
Ingen koll på -F- stammarna ifrån andra världar faktiskt, jag minns inte så många starter längre. Men inte säker på om värld 10 hade en -F- stam där?

Var så upptagen med att leda D-P till en början :) Tills jag la ner pga tidsbrist för skolan :/ Men nu är man tillbaka att lira och med mer tid än innan :)

Får se hur det går för oss på denna värld, vissa kommer att bestå andra kommer inte att göra det. Allt avgörs på fältet, sen falska rykten eller påstående står någon annanstans

//Tor72
 

DeletedUser

Guest
Detta är väl ett krigsspel så njut av det:)

Att organisera attacker emot en spelare, mer än en ifrån samma stam går inte precis som ett vanlig farm i mina ögon, spelaren deffades upp och anfallaren förlorade nästan alla sina trupper, att be någon annan ta vid ifrån samma stam går mer i mina ögon som en krigsförklaring eller en önskan om att få attacker emot sig.

Visst är det smart och bra att samarbete, men det är inte en vanlig farm i detta fall, och spelare tillhör -F-

//Tor

Det fanns inte fler resurser att hämta för tillfället hos er medlem till höger om mig och då är det väl ganska logiskt att jag går på någon annan? Att jag tar en person ur samma stam beror på att spelare i samma stam brukar vara någonlunda lika bra och jag antog då att det skulle vara lika lätt att farma denna spelare. Att det sedan fanns en rapport inom stammen redan var en bonus såklart. Förstår inte hur detta leder till att ni förklarar krig mot oss, men visst...

EDIT: Tydligen så hade ni inte förklarat krig utan bara börjat anfalla slumpmässigt utvalda spelare på grund av deras stamtillhörighet. Dumt av mig att anta att de var krig.
 

DeletedUser

Guest
Roll Eyes

20456e1ad9f654dd96e8652b5bc15557.png


Hejsaaan guys

Jag har tråkig, kom kom till mig BIG BOOOYS
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mycket aktivitet i den här tråden...

Jag har läst typ.... 3 inlägg. o_O

Men jag ser inte denna lilla konflikt som ett krig precis. Bara som ett irriterande getingbo som ingen orkat ta bort. Ibland sticker getingen till, men det e lätt att bara smörja in det med nåt skit från apoteket så blir det bra igen. Men så småning om så orkar vi inte med er längre.

OMG PLZ SUBSCRIBE MY POSTS!
 

DeletedUser

Guest
Det var ni som först kallade det ett krig ^^

För övrigt. Måste säga att det är en jävla stor geting då. En vecka och ni har ändå inte lyckats få bort den. Faktum är att getingen måste ha blivit mycket sur då den började sticka fler personer än bara dig. En av getingarna i boet har själv hämtat nektar i ungefär 10 olika byar i er allians. Den är tillockmed å hämtar nektar i en av de större BMF-spelarnas by för tillfället :)
Men nu ska inte getingen vara egoistisk. Vi har en Cynisk geting som även den hämtar bra mycket nektar ;)
 
Topp