Flash <-> Hugo

DeletedUser

Guest
Man måste bara älska piiiiihagers sätt att smutskasta sin egen stam :)
Det måste ju verkligen betyda att de är samspelta och har en god stämning där :)

Go Go Ryndan
 

DeletedUser

Guest
Man måste bara älska piiiiihagers sätt att smutskasta sin egen stam :)
Det måste ju verkligen betyda att de är samspelta och har en god stämning där :)

Go Go Ryndan


Nej då, det är bra stämning och så i stammen men det där var bara ett beslut som jag ogillade men inte kunde göra något åt
 

DeletedUser

Guest
Som jag trodde, T.J är med i leken nu :) Dessa utan krigsförklaring också.... ^_^
 

DeletedUser

Guest

Miw<3


Unkas, det får du gärna göra med tanke på att dem drar in utomstående trots allt ;)


Vad är det nu? 100+ mot 14? Starkt jobbat grabbar!

Edit: Rättelse, 154 medlemmar mot 14.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Flash kallar på sina vänner, BMF och T.J! Hur ska detta gå, dem har så mycket mer poäng.. :crybaby:O_O
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Flash kallar på sina vänner, BMF och T.J! Hur ska detta gå, dem har så mycket mer poäng.. :crybaby:O_O
senaste jag kollade forum och diplomati innan jag vart bortkastad som en gammal trasa hade dem en till part, problemet är att jag inte minns namnet :eek:
 

king kastman

Member
Reaktionspoäng
0
Vilket snack!

Grattis till de lyckade anfallen Hugo
Flera av er är säkert bra spelare.

Men ni måste ha någon skruv lös då ni väljer att sätta in anfall och spej på oss.
Då som ni säger har mycket info om oss.

Vågat drag!

Vi finner ej någon vinning i detta för er del, men tydligen gör ni det.
Ni bjöd upp till dans. Så nu ska ni få dansa!

Ni får gärna tro på den info ni får tag på! Vi bryr oss ej! Sedan så är det alltid kul att få info från er.
Mvh King

Ja just det. Snacka inte så mycket skit! Man vinner inga krig med det!
Vi ser ej detta som ett krig då ni på inget sätt. Varken med kunskap eller med trupper är värdiga att ses som ett hot!

Men kul att ni anfaller oss så vi har något att göra! :awsm::awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
Grattis till de lyckade anfallen Hugo
Flera av er är säkert bra spelare.

Men ni måste ha någon skruv lös då ni väljer att sätta in anfall och spej på oss.
Då som ni säger har mycket info om oss.

Vågat drag!

Vi finner ej någon vinning i detta för er del, men tydligen gör ni det.
Ni bjöd upp till dans. Så nu ska ni få dansa!

Ni får gärna tro på den info ni får tag på! Vi bryr oss ej! Sedan så är det alltid kul att få info från er.
Mvh King

Ja just det. Snacka inte så mycket skit! Man vinner inga krig med det!
Vi ser ej detta som ett krig då ni på inget sätt. Varken med kunskap eller med trupper är värdiga att ses som ett hot!

Men kul att ni anfaller oss så vi har något att göra! :awsm::awsm::awsm:

tuuuuuung!

Nu väntar man spänt på svar :)
 

DeletedUser

Guest
Grattis till de lyckade anfallen Hugo
Flera av er är säkert bra spelare.

Men ni måste ha någon skruv lös då ni väljer att sätta in anfall och spej på oss.
Då som ni säger har mycket info om oss.

Vågat drag!

Vi finner ej någon vinning i detta för er del, men tydligen gör ni det.
Ni bjöd upp till dans. Så nu ska ni få dansa!

Ni får gärna tro på den info ni får tag på! Vi bryr oss ej! Sedan så är det alltid kul att få info från er.
Mvh King

Ja just det. Snacka inte så mycket skit! Man vinner inga krig med det!
Vi ser ej detta som ett krig då ni på inget sätt. Varken med kunskap eller med trupper är värdiga att ses som ett hot!

Men kul att ni anfaller oss så vi har något att göra! :awsm::awsm::awsm:

De flesta som har kommit långt i detta spel har faktiskt en skruv lös någonstans. Det kan jag direkt säga utifrån min tid som UrbanT'are. Ingen av oss som satt i stammen var frisk över huvudtaget. Vi visade värld 8 att vi var där för att stanna. Detsamma gäller säkert de stammar som vunnit tidigare världar ;)

I vilket fall som helst så har ni förklarat krig mot oss då jag, som enskild person farmade en i er stam. Att ni gör så stor sak av det är rent utav löjligt enligt min mening. Vad som är ännu löjligare är att ni har dragit in era allierade i striden. Tydligen klarar ni inte av oss själva.

Vad gäller vinning, så finns förmodligen inte mycket att hämta utav någon stam. Om ni får ordning på era stora stammar så kommer vi förmodligen inte ha så mycket till chans. Till slut kommer vi tröttna på duckandet och backtrackandet. (För övrigt, varför har ni inte skickat något som vi kan backtracka än? :( )
Edit: Men tills dess att ni får det, så kommer vi att fortsätta slakta era trupper. Då ni nu är 2, 3, kanske 4 stammar? så kommer hela denna kontinenten att halka efter på grund av att kriget sker i ett såhär tidigt stadie.

Information som man får ifrån spioner ska man alltid ta en nypa med salt i vilket fall. Får vi veta att ni kommer att attackera t.ex mig, så tar jag det som en varning. Inte som fakta. Vad gäller spioneri från er sida, så är det mycket otroligt. Halva stammen är irl's medan den andra halvan har spelat tillsammans förut på flera världar. Många av oss pratar i mic dagligen över skype.
Just ja, om ni nu skulle ha någon spion.. Så varsågoda att läsa forumet. Det tar nog inte så lång tid. Längre tid tar dock att läsa skypekonversationerna ;)

Om ni inte ser detta som ett krig, varför är vi då märkta som fiender på kartan? Varför har ni då dragit in T.J? Jag har också hört att BMF har hoppat in, dock har jag inte sett några attacker därifrån ännu.
Ytterligare, om vi inte är ett hot. Varför har ni då gjort dessa saker? Ni har även delat upp stammen i olika krigsgrupper och gjort utskick om att det ska fejkas och det ska anfalls etc.
Ännu en gång. Varför göra dessa grejer om ni inte ser det som ett krig och oss som ett hot? Mycket märkligt enligt min mening.


För övrigt. Vad gör ni? Skickar fejks? Jo, snart kommer väl något riktigt anfall också. Dock så bombaderas era byar gång på gång utan att något händer.

Avslutningsvis så vill jag bara säga att det är lite löjligt att skriva "mvh" i mitten av din text. Uttrycket står för "Med vänliga hälsningar" och brukar vara i avslutet av en sådan här text.

Ungefär såhär,

Mvh
Ryndan
"Mental Madnezz"
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var väl trots allt Flash som tog första steget :rolleyes:
Man kanske inte vinner krig med skitsnack, men man vinner verkligen inte krig med fejks :D
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
jag börjar betvivla den goda sammanhållningen och ledarna i FLASH i denna stund...för tidigt med krig, kalla detta smågnabb, krig är när byar förloras.
 

DeletedUser

Guest
Känns som att grabbarna från dndr har något med det här att göra :awsm:


Vaddå, vi småpratar bara lite då och då :rolleyes:


Förövrigt lite kul när man får spejjfejks med 10-15h transporttid. Känns verkligen som ett äkta hot.

Tyvärr har vi bara ett par personer som ligger i FLASHs område, och inte ens de verkar få något motstånd. Hade varit kul att få upp sin OB direkt nu i början annars.
 

DeletedUser

Guest
Jag älskar era rens/adel fejks FLASH :)

Man får ett anfall i svärdfart (?). 1 timme senare får man 3 anfall som landar ungefär samtidigt de också i svärdfart haha :D Satt och funderade länge vad era medlemmar ville få mig att tro om detta. Kunde enbart komma fram till att det var rens/adel fejks. Jag trodde ett tag jag hade underskattat er, nu vet jag hade heeelt fel haha!

Är det meningen jag ska bli rädd och tro att ni ska adla mig eller? förstår inte riktigt hur ni tänker där :awsm:


Och det e inte som så att det är en spelare som har gjort denna underliga fejkvarjanten utan det är flera haha!

Eller är ja helt fel ute? kan ni då berätta vad ni menar med denna fejkvarjanten, hade vatt kul att veta :)

MVH
-Memories-
(unavoidable)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nu ska vi inte vara sånna jag bjöd ju faktist upp till kalas :awsm: men dina bybor hade redan flytt :(
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp