Flash <-> Hugo

DeletedUser

Guest
Kära damer och herrar, tw-nördar och mindre beroende tw-spelare.

Jag känner mig tvungen att informera er om att ett krig pågår mellan två stammar i sydväst. Nämligen Flash och Hugo.
Allt började med att jag gjorde en av deras medlemmar till farm, vilket dem ogillade och beslöt sig för att starta krig på grund av.
Dem bestämde sig för att göra detta på det lömska sättet, nämligen att anfalla utan att säga att det är krig. Vår käre Unavoidable råkade ut för attacken och kallades även senare för "jävla nötskal". Spelaren som sade detta sade även att vi låg i krig.
Eftersom vi nu låg i krig så såg jag inget som stoppade mig ifrån att gå på lite fler byar av Flash. Nu ligger 3 av deras byar rensade utav mig.

Vad har då Flash åstakommit?

Jo, enligt en vacker fågel så skulle dem köra hårt mot oss denna kvällen. Jag har 3 inkommande, varav en inkommande är av svärdfart, under nattbonusen.
Den med flest inkommande har 5 st. Jag skulle tippa på att vi har runt 15-16 inkommande totalt inom stammen. Majoriteten, om inte alla, är fejks. (Personlig favorit är svärdsfart-attacken)
Men så var det denna vackra fågel som kvittrar så makalöst fint.. Nämnd fågel sa till mig att min första farm håller på att bli uppdeffad. 50% av allas trupper skulle skickas till spelaren. Hitintills har 100 spjut anlänt. En av de som deffade råkade istället attackera spelaren. Vilket alltså blev ett fint litet kaffe-besök (Deffaren har en skarp attack mot sig i skrivande stund, allt för att skoja till barracken lite i byn)

Slutligen så har jag hört att jag skulle vara en svår biff att avklara. Men kanske om en viss spelare blev boostad och uppdeffad, så kanske dem skulle klara det.
Men ack ack. Denna mysteriska spelare blev rensad av mig tidigt imorse och har varit farmad sen dess. Förmodligen inte loggat in ännu med tanke på resursflödet som hela tiden ökar.

Så, vad tycker ni andra tw-spelare om detta?
Kommer dem att göra som dem har sagt, att hålla sina allierade utanför för att visa att dem faktiskt är något att räkna med? Eller kommer dem att ta all hjälp dem kan få?

Vår stam är x antal gånger mindre än deras. Oss borde dem teoretiskt klara av själva. Så därför uppmanar jag er alla till att inte hjälpa Flash. För att göra allt jämnt så vill jag inte heller att vi ska få någon hjälp.

Jag kommer avsluta denna lilla post med sex små ord.

Rör inte våra farmer i Flash.


Mvh
Mental Madnezz
Ledare för Hugo
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryndan i egen hög person!!

Gillar dig och lycka till nu och hoppas ni blir rejält ganbangade som du önskar.

MvH Gringo
 

DeletedUser

Guest
O_O Att kriga är elakt!, jag menar att skicka fejks* är elakt!:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Nu är den stora frågan om jag ska skicka iväg mina off-trupper på en 9timmars färd till din by för att få slut på allt ditt tjat.
men jag förstår att du då skulle bli rädd och ducka attacken
 

DeletedUser

Guest
Nu är den stora frågan om jag ska skicka iväg mina off-trupper på en 9timmars färd till din by för att få slut på allt ditt tjat.
men jag förstår att du då skulle bli rädd och ducka attacken

Ni verkar ju vara för rädda för att ens skicka era attacker :)
 

DeletedUser

Guest
Jag hejar på den som vinner...


Då blir man inte besviken.
 

DeletedUser

Guest
Det finns alltid fegisar som bara vågar skicka fejks.
Men om jag skulle skicka en attack på dig skulle jag förlora en hel dag som jag skulle kunna farma andra på :(
 

DeletedUser

Guest
Exakt!

Och det är därför detta kriget är så jävla fail att det inte är sant.

Jag farmar en av er, som för övrigt inte hade mycket trupper alls. Ni förklarar krig, trots att ingen har adelsmän och det tar så jävla lång tid att färdas. Jag kommer då inte att springa i 2-3 dagar för att hoppas rensa en by ^^
Tycker dock att mina 3 närmsta orensade Flashare kan sluta ducka :(
 

DeletedUser

Guest
Exakt!

Och det är därför detta kriget är så jävla fail att det inte är sant.

Jag farmar en av er, som för övrigt inte hade mycket trupper alls. Ni förklarar krig, trots att ingen har adelsmän och det tar så jävla lång tid att färdas. Jag kommer då inte att springa i 2-3 dagar för att hoppas rensa en by ^^
Tycker dock att mina 3 närmsta orensade Flashare kan sluta ducka :(


Kan inte göra mer än att hålla med.
Tycker det är lite fegt av en sån stor stam som oss att starta
krig mot er. Men dom märker nog snart att det är meningslöst :)
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
älskar att jag vart utslängd, vittnad för allmänheten, bortskämd av FLASH och inte finns kvar där ännu mera. helvete. får jag sno en by också?
 
Topp