fint me systerstammar

DeletedUser

Guest
men om ni kollar på v2 så ser ni att TKOTRT stammarna är grymma!!!!
 

DeletedUser

Guest
Varför våldför du dig på det svenska språket?

Snälla börja meningen med en versal och särskriv inte alla ord som möjligtvis går att "sär skriva".

Tack så mycket

/Zelma

Och avsluta med en punkt. -> "."

Tack :)

Å andra sidan, inget fel på systerstammar, mer : Hata dem som hatar systerstammar bara för att det är systerstammar.

Det alla syterstammar faller på är att alla hatar dem och de blir sönder adlade. Vad gör det för skillnad? om det är en top stam som jobbar med en annan stam så är det okej, men sedan om de skulle bytt namn skulle de blivit hatade av de flesta.
typ. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
kul men håller mig till min ståndpunk att familje stammar funkar så länge dom inte blir för stora.

kan ni gå med på det då ;):p
 

DeletedUser

Guest
Ett sån't j-vla tjôt.

Vi hade kunnat summera de här 5 sidorna i två meningar. Nu kan ni posta ytterligare fem sidor där ni funderar ut vad dessa meningar skulle innehålla ;)
 

DeletedUser

Guest
EiseN hur länge och på hur många världar har du spelat?

kan du nämna en riktigt bra familjestam som lyckats?
 

DeletedUser

Guest
jag akn nämna en TKOTRT stammarna!!!!

om du har någon som hälst koll på hur det går på v2 med krig osv ser du att vi är bland dom starkaste stammarna
 

DeletedUser

Guest
Skall säga att jag blev måttligt förvånad.

Satt och skuggade igenom alla byar runt omkring mig och kommer till en kille som är med i stammen WAR_A.

Tänker, "Vad är detta för en rolig stam då". Kommer in på första sidan och möter till min förvåning följande:

Skall säga att jag blev måttligt förvånad.

Satt och skuggade igenom alla byar runt omkring mig och kommer till en kille som är med i stammen WAR_A.

Tänker, "Vad är detta för en rolig stam då". Kommer in på första sidan och möter till min förvåning följande:

WAR_A

Vi är den 1 brödra stamen till WAR

Vi är en Broderstam till WARs Ära för Frågor Kontakta ollan

Blir såklart väldigt förvånad då jag trodde WAR var en stam som skulle framstå mer eller mindre som Elite, men så möter man WAR_A och detta.

Berätta gärna mer om detta :D

Vill ni kika på stammen har den taggen: WAR_A
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag har rätt bra koll, jag får info från era forum lite då och då..

och av allt jag har hört skulle jag kalla er en oordnad stam med noobs.. visst några är bra men inte många.. ni kör mest att nummer betyder något, det kommer ni inte överleva på..
 

DeletedUser

Guest
Skall säga att jag blev måttligt förvånad.

Satt och skuggade igenom alla byar runt omkring mig och kommer till en kille som är med i stammen WAR_A.

Tänker, "Vad är detta för en rolig stam då". Kommer in på första sidan och möter till min förvåning följande:

Skall säga att jag blev måttligt förvånad.

Satt och skuggade igenom alla byar runt omkring mig och kommer till en kille som är med i stammen WAR_A.

Tänker, "Vad är detta för en rolig stam då". Kommer in på första sidan och möter till min förvåning följande:

WAR_A

Vi är den 1 brödra stamen till WAR

Vi är en Broderstam till WARs Ära för Frågor Kontakta ollan

Blir såklart väldigt förvånad då jag trodde WAR var en stam som skulle framstå mer eller mindre som Elite, men så möter man WAR_A och detta.

Berätta gärna mer om detta :D

Vill ni kika på stammen har den taggen: WAR_A


Jaså du måttligt förvånad? Alltså något du hade misstänkt lite? Det som har hänt är helt enkelt att en spelare fått hjärnsläpp. Han hoppade av WAR och startade på egen hand en akademi, helt utan ledningens godkännande.
Han kommer att tas hand om på ett adekvat sätt :=)

WAR-A har alltså INGENTING att göra med WAR förutom att de har avancerat till första plats på våran adelsmåls lista

Mvh
Rovet
 

DeletedUser

Guest
Jag funderade ett tag på göra en LF-1 men kom sedan på att jag var ledaren för ordinarie LF, slår ibland slint i hjärnan när man röker för mycket.
Förövrigt vet jag inte riktigt hur det kommer gå med alla de här systerstammarna, de har lyckats ganska bra på värld 2. Men grejjen är ju att det ibland känns lite oorganiserat, stam 1 bör isf vara i en kontinet, stam 2 i en annan osv, då kanske det hade funkat, dock känns de som att det ibland kör på: de starkaste i stam 1, nästa starkaste i stam 2 osv. Vet inte själv vad jag skrev nu men hoppas ni förstår mer en jag, kärlek och respekt till alla djur.
 

DeletedUser

Guest
Gillar inte systersstammar så mycket, lite kostigt kanske en del tycker då jag är en gammal MR hund, och de flesta förknippar MR som en familjestamm, iaf förut är lite bättre nu ;)

Men kolla på Urban, de har tre stammar och de klarar sig riktigt bra, samma sak med oss i MR vi har alltid klarat oss riktigt bra, så att säga att systerstammar suger är fel, de har vi onekligen bevisat på v2 att vi är att räkna med.
 

DeletedUser

Guest
Det gäller att hitta rätt ledare till systerstammarna, de måste veta vad dem gör, det har varit ett problem tidigare för oss i Urban- Men jag kan ju säga att det har börjat lösa sig då vi har flera mkt kompetenta ledare även i systerstammarna... ;)
 

DeletedUser

Guest
det stämmer nog, ledaren måste vara välldigt aktiv och egagerad iallt som rörö stammen
och änu viktigare än stark ledare för stammarna tillsamman som fattar beslut
 

DeletedUser

Guest
Understammar helt okej men om man inte har flera än en max två....flera är ett bevis på att man inte kan eller klarar av spelet...

Det mister sin charm....
 

Fongie

Member
Reaktionspoäng
0
Gillar inte systersstammar så mycket, lite kostigt kanske en del tycker då jag är en gammal MR hund, och de flesta förknippar MR som en familjestamm, iaf förut är lite bättre nu ;)

Men kolla på Urban, de har tre stammar och de klarar sig riktigt bra, samma sak med oss i MR vi har alltid klarat oss riktigt bra, så att säga att systerstammar suger är fel, de har vi onekligen bevisat på v2 att vi är att räkna med.

Sant på v2, men här i v4 kan man inte skicka support mellan stammar. Det försvarar saken :)
 
Topp