fint me systerstammar

DeletedUser

Guest
fins ju några fungerande syster stammar med ; ) annars skulle det inte vara så stora som dom är ; )
 

DeletedUser

Guest
fins ju några fungerande syster stammar med ; ) annars skulle det inte vara så stora som dom är ; )

det finns inga fungerande familje stammar.. de överlever på antal och invites.. men tillslut blir de andra så stora att det inte hjälper hur många familje stammen bjuder in eller mergar med.. (själv tycker jag bara att det är ett idiotiskt sätt att kring gå medlems gränsen..)
 

DeletedUser

Guest
det finns inga fungerande familje stammar.. de överlever på antal och invites.. men tillslut blir de andra så stora att det inte hjälper hur många familje stammen bjuder in eller mergar med.. (själv tycker jag bara att det är ett idiotiskt sätt att kring gå medlems gränsen..)

Kolla Urban stammarna i V2 dom funkar alldeles utmärkt :)
 

DeletedUser

Guest
Kolla v2 på tw.net HOT, Aten etc där snackar vi family-tribe power(fast det lär vi aldrig se igen på någon av de nyare världarna).

Men ärligt talat, familjestammar är lite som kommunismen, det låter bra i teorin men funkar bara inte i praktiken. Fast även om jag inte tycker om familjestammar så skulle jag inte vilja spela på en värld utan dom, det känns lite som att det tillhör tw:p
 

DeletedUser

Guest
Kolla v2 på tw.net HOT, Aten etc där snackar vi family-tribe power(fast det lär vi aldrig se igen på någon av de nyare världarna).

Men ärligt talat, familjestammar är lite som kommunismen, det låter bra i teorin men funkar bara inte i praktiken. Fast även om jag inte tycker om familjestammar så skulle jag inte vilja spela på en värld utan dom, det känns lite som att det tillhör tw:p

*pekar på CCCP*

Tycker deras kommunist anda funkar bra =P
 

DeletedUser

Guest
you got me there..

syftade mer på commies irl men på tw går det uppenbarligen bra för dom röda!:D
 

DeletedUser

Guest
Vadå Kina då? tycker du att deras version av kommunismen är lyckad?
skit samma jag tycker vi går ontopic igen. Har för mig att vi hade en liknande tråd i början av v3 om kommunismen som spårade...

var var vi? systerstammar?
 

DeletedUser

Guest
japp tycker det är strunt prat att syster stammer inte fungerar ; )
 

DeletedUser

Guest
japp tycker det är strunt prat att syster stammer inte fungerar ; )

Varför våldför du dig på det svenska språket?

Snälla börja meningen med en versal och särskriv inte alla ord som möjligtvis går att "sär skriva".

Tack så mycket

/Zelma
 

DeletedUser

Guest
lol jag pratar väl på vilket sätt jag vill du så länge det är svenska vilket det är även om du inte ricktigt har fattat det ; )
 

DeletedUser

Guest
Du kan väl iallafall försöka tänka lite på det?

Skulle UrbanT funka? inte så svårt att få det korthuset att ramla ihop..
 

DeletedUser

Guest
japp en familje stam funkar fint så länge kärn familjen fungerar ; ) så fungerar nog grenarna med men familje stammer på 7 eller fler fallar nog lätt om man startar bråck mellan dom ; )
 

DeletedUser

Guest
TKOTR7 moder/systerstammar:
TKOTRT, TKOTR2, TKOTR3,TKOTR4 ,TKOTR5, TKOTR6


finns stamar så det räker där allså.
 
Topp