fint me systerstammar

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Allianser/IAPs:
Vi listar endast stammar inom TKOTRT

TKOTR7 moder/systerstammar:
TKOTRT, TKOTR2, TKOTR3, TKOTR5, TKOTR6

nu har de kommit från v1 eller v2, hatar dem - ska adla o farma direkt när nån går med dem (närliggande)

död åt systerstammar!!!
 

DeletedUser

Guest
lol man ska inte gå ut som gemensam stam fören alla stammar har växst till sig ; ) kan sammabeta på lång sickt men om man gör det redan i början är man lite knepig
 

DeletedUser

Guest
Detta var ju gamla nyheter. Jag fick detta av Monte medans HC fanns:

---

HC har nu tröttnat på det eviga gnället om ett par påstådda farmningar gjorda av våra medlemmar.

De kan inte uppvisa ett enda bevis utan verkar piska och hetsa upp en hatstämning i hela sin familj gentemot oss.

Vi tar nu och gör slag i saken och förklarar härmed krig mot hela familjen för deras nesliga falskspelande och rävlister för att vända familjen mot oss stackars få.


Vi måhända slå i underläge men vi står fasta i vår övertygelse.

Stora systerstammar ska inte försöka skrämma mindre stammar till lydnad!

Stolta och rakryggade drar nu 20 tappra spelares trupper ut i krig mot hela TKOTRT

...
Nu finns inte HC längre så krig är det ju inte tal om längre
 

DeletedUser

Guest
Jag tror TKORT har moderstam, 9 grenar numrerade TKORT1-9, TEMPEL-grenen med sina 4 andra stammar... Hmm... De har runt 15 stammar som härstammar från TKORT i V.2
 

DeletedUser

Guest
nej man kan ha syssterstammar ändå som Heart har :D

vi har så vi kan alltid vetta villka vi är med och alltid närra till hjälp:D
 

DeletedUser

Guest
nee det håller inte tycker min stam har mycket medlemmar, men jag är inte ledare så :/
 

DeletedUser

Guest
Knappast massinvite, vi ställer krav på våra medlemmar.

amen herrelol alla vet ju ett ni inte har några krav! de ska bli gutt sen när en stam på 20 pers adlar sönder hela er(a) stam(mar) skulle gissa på att ni lever en månad t.

och att göra som NBG gör i 3:an e ju inte att rekommendera, btw ser jag en sån där familjestamsgrejs-person... kanske jag farmar han lite :)
 

DeletedUser

Guest
ni ställde ju "krav" på era medlemar, men inaktivitet o 26 p gör inge? en till er massinvite ;)

Har du funderat på om det är kraven ;) Att vara inaktiv och ha 26 poäng ^^

Nej, men ärligt. De flesta från TKOTRT stammarna kommer från v2's TKOTRT.
 

DeletedUser

Guest
ehehehe?

Serven har nyss startat, vad ska vi sätta kraven på?
kanske 100.000 poäng ?

Ja varför inte kravet för att gå med i SPRIT ligger på 150.000 poäng. Jag ville sätta den vid miljonen men dom andra tyckte att jag var lite hård där.
Detta står tillochmed i vår press.
 
Topp