FaG vs .:AA:.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Är det krig mellan stammarna eller var det igentligen bara .:AA:. som krigade mot visar? :confused:
 

DeletedUser

Guest
visar visar visar... Dags att byta nick snart? :p Gjort bort sig 2 världar i rad :D
 

DeletedUser

Guest
Folk har säkerligen grymt höga tankar om honom ;p När han spelade på V2 hade han ju 55 tribechanges också ;p
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Folk har säkerligen grymt höga tankar om honom ;p När han spelade på V2 hade han ju 55 tribechanges också ;p

Det roliga är att jag faktist snackat med en som verkligen dyrkar honom, helt sjukt han skulle adla en by ur min stam bara för att jag attackerat visar. Men att fireside ur wombat var den som adlade byn brydde han sig inte om. Eller vågade inte bry sig om antar jag ^^
Hur som helst så var det oerhört underhållande att se hur en person verkligen kunder dyrka en sådan failure.
 

DeletedUser

Guest
Kanske dags att låsa den här tråden? Slutade handla om kriget vid sida 1 för att istället smutskasta Visar......
 

DeletedUser

Guest
LÅS inte ..men dom som ska skriva något skriv någt som rör kriget iafall !
 

DeletedUser

Guest
Xoorez idag kl 19:00 Citera

Jag vill säga att jag är VISAR ! JAg slutade på det kontot då jag var ett jävla stortmål för fett många stammar ..aja tjena tjena på er ! :p
 

DeletedUser

Guest
Smart kille :p Om det stämmer så är det väl bann direkt? Hahaha
 

DeletedUser

Guest
Jag har ju tagit bort det andra kontot alltså gör jag inget fel !
 

DeletedUser

Guest
haha , obi obi obi...du har inget annat för dig än o förstöra för mig eller ? :O
 

DeletedUser

Guest
så vitt jag vet verkar det som att visar har failat stort menmen... kanske har fått fel uppfattning om det hela.
 

DeletedUser

Guest
Asså varför skulle jag byta namn ? Och nej jag är inte 11 jag är 14.
 

DeletedUser

Guest
Alltså visar shit. sånt här har du ej berättat.
Jag visste att du hade ett hett temprament!
Men inte som detta därför kommer jag ej gå med i ~DFD~~

För er som ej vet har jag varit ledare med visar ett bra tag!
Jag är Zeroox på v7. Och jag ****** hatar visar.
Har ej blivit bekant med forumet förens nu och läst vad han har gjort!!!

Sry till Tjomil som det blev lite missförstånd med i början.

Och för er som såg när typ någon citerade vårat gammla forum så höll jag bara med visar! Jag är ingen ***** ögontjänare om nån tror de!!
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Och kan ni vara så vänliga och lämna diskutionerna om Visar nu.

låt den stackaren vara nu
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp