FaG vs .:AA:.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Visar förklarade krig mot oss i .:AA:. häromdagen eftersom vi farmar deras medlemmar. Han hotade oss med bland annat att de skulle "rensa" ut oss från sina revir. Och att vi inte har en chans då de har mycket mer poäng än oss...

Några timmar senare börjar 100 yxmän komma in och hälsa på hos några av mina spelare. Och snart får jag meddelande från några i stammen att Visar försöker rekrytera mina medlemmar, han tog t.o.m. friheten att berätta om sin plan som de har för att förgöra oss, för att locka över dem. Najs taktik måste jag säga. :D

Så, någon som vill ha lättadlade byar, ta närmaste FaG medlem.

GO kväll
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag skulle nog råda alla i FaG att lämna stammen då ledaren dragit på sig v7:s vrede.
 

DeletedUser

Guest
Asså har ni sett Visar Skit han tror han äger hela stamen. Han byter Ledare då och då ifall han får Mindre att göra i stamen blir Ledaren Kickad PISS Hoppas nästa som blir Ledare där ser detta KICKA VISAR FORT!
 

DeletedUser

Guest
Eller så visste Visar att de skulle föra planen vidare som egentligen är en fejk-plan :)
 

DeletedUser

Guest
Dom försökte bli våran systerstam innan idag och även många av deras medlemar har ansökt till oss i AOW.
Så det känns som om dom är på väg ner.
 

DeletedUser

Guest
Jag ska beräta min Lilla historia!

Allt började när värld 7 skulle börja som vanligt hade jag typ 15-20 spelare som jag skulle skapa den med Allt gick bra fler Joina och vi fixade namnet Mörkrets Brödrarskap Vi kom bätre och bätre Rankning. och Alla var on på forumet lite väl mycke. Ungefär 5 lämnade för dom Orkade inte att Det spammades på Forumet :p

Allt var bra Stamen gick toppen vi fixade en Syster stam som själv blev bra. Men sen kom det vi var rank 5 efter 4 dagar. Nog dum var jag och Frågade Visar om vi skulle bli Syster stam. han svarade gärna men jag insåg inte hur Elak han VAR!

Kommer bara beräta lite vad som hände

1. han sa att han Bestämde över stamen som var bätre än hans
2. HAN VILLE ÁTT VÅRAN PROFIL SKA DET STÅ ATT HAN ÄR LEDARE!
3. Han förstörde allt men än går Vi Vissa av Mörkrets Brödrar skap är än kvar som ska Skapas på värld 8 när den börjar
 
Senast redigerad av en moderator:

pypper

Member
Reaktionspoäng
0
man ska aldrig lita på han..... nästa gång du letar efter en systerstam kanske du ska vara mer uppmärksam vilken ledare det är :)
 

Conrad75

Member
Reaktionspoäng
0
Ligger inte långt från Visar och tycker han är rätt trevlig. Han är lite känslofull och impulsiv dock tror det kan vara till nackdel för han :eek: Sen att han inte kan vinna detta kriget är en helt annan femma han har nog överskattat sin och sin stams förmåga. Men vad vet jag? Han kanske har en ess i rockärmen. Allianser har han försökt skaffa sen världen bildas tror jag dessutom det är inget som kommit upp nu :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ligger inte långt från Visar och tycker han är rätt trevlig. Han är lite känslofull och impulsiv dock tror det kan vara till nackdel för han :eek: Sen att han inte kan vinna detta kriget är en helt annan femma han har nog överskattat sin och sin stams förmåga. Men vad vet jag? Han kanske har en ess i rockärmen. Allianser har han försökt skaffa sen världen bildas tror jag dessutom det är inget som kommit upp nu :rolleyes:


Vi får väl vänta och se vad han hittar på då, hihi^^
 

DeletedUser

Guest
hm..kommer inte ihåg att jag berättade om någon plan ;) Vet att ingen gillar mig på v7 men care ? ;)


och vaddå är det fel nu och söka allianser eller ? :S
 

DeletedUser

Guest
tyck du så ;):mad: , tycker era attacker är roliga 1spjut i varje...sen kommer era riktiga med 200spjut , haha . COOLINGAR:cool:

Edit: .:AA:.'s då...
 

DeletedUser

Guest
tyck du så ;):mad: , tycker era attacker är roliga 1spjut i varje...sen kommer era riktiga med 200spjut , haha . COOLINGAR:cool:

Edit: .:AA:.'s då...

Jag är inte med i AA :p Jag har ju akademi, alltså kan jag ju knappast vara med i den n00b-stammen ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp