FaG vs .:AA:.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom det är Visar de skickar resurserna till så blir det ju Visar som blir det fina farmningsbytet. Adlingsbyte får de andra bli.

MVH
:)

Han är ett perfekt farmningsobjekt, med förnuvarande 0 i mur inga trupper och massvis med resurser =D

/Den lyckligt lottade som startade nära honom
 

DeletedUser

Guest
Haha Visar, väldigt orginellt namn.. Undrar vart du fick den idén från? :s
Skulle vilja säga dig ett par sanningens ord men avstår pga rädsla för att bli bannad.
 

DeletedUser

Guest
Snälla, detta är bara ett spel. Visar kan ju bete sig precis som han vill, om han spammar er så är det ju bara att blocka, ni tar det så personligt. Bara för att Visar kanske har en tung variant av ironi så behöver han inte vara en dålig spelare, ni som påstår det kan ju försöka bevisa det in game.

MVH
 

DeletedUser

Guest
Toffeldjuret är ett väldigt passande namn tycker jag :D
Det är du och Visar IRL va? ;)
 

DeletedUser

Guest
Lyssna visar är som han är och kommer Alltid vara det. så det han bör Byta namn
 

DeletedUser

Guest
Bara för att Visar kanske har en tung variant av ironi så behöver han inte vara en dålig spelare, ni som påstår det kan ju försöka bevisa det in game.

MVH

ja toffel var ordet..

hoppas verkligen detta var en tung variant av ironi..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Alltså hur onykter var visar när han trodde att NiC skulle överväga en allians med dem?
 

DeletedUser

Guest
han måste ha varit bra full när han plagierade vårat stammnamn SUN också..

kommer hände grejjer för detta visar. bara så du vet!:cool:
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Victory, efter bara en dags köttande fick jag honom att börja om. Nu är det väll bevisat ingame också eller?
 

DeletedUser

Guest
hahahah. vad får vi höra nu för ursäkt då visar? :eek:


lämnade stammen gjorde han också
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vilken ledare, startar ett krig, sen lämnar han stammen efter en dag...
 

Conrad75

Member
Reaktionspoäng
0
Victory, efter bara en dags köttande fick jag honom att börja om. Nu är det väll bevisat ingame också eller?

Nä det var inte du som fick han att börja om det var min adel som fick han att börja om när lojen var på 42 la han ner :D Att du rensa han kan jag bara tacka för då slapp jag slösa av mitt off :p Hade planer på att adla han sen tidigare att du rensa han var bara en grymt rolig bonus. Btv han bor i k34 nu :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Erhm... Verkar som om jag och Conrad hjälper er (omedvetet???)..... Jag tog också en by från er i FaG ^^
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Nä det var inte du som fick han att börja om det var min adel som fick han att börja om när lojen var på 42 la han ner :D Att du rensa han kan jag bara tacka för då slapp jag slösa av mitt off :p Hade planer på att adla han sen tidigare att du rensa han var bara en grymt rolig bonus. Btv han bor i k34 nu :)

Rensa vet jag inte, använde han bara som ob/resurs farm. Verkar inte som att de gick nå bra med adlingen? :p
 

DeletedUser

Guest
Ja där var en epok av epic fail över för visar och hans riddare. Kommer bli intressant o se visar rekrytera medlemmar till sin stam i V8.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp