FaG vs .:AA:.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ledaren blev adlad och upplös stammen...


Fattar fortfarande inte varför tråden stängs och tas bort?
Ni är ju så ivriga annars?:p
 

DeletedUser

Guest
haha baxd du borde ju veta bättre...stammen upplöstes inte riktigt...den mergade med DFD som är er allians så du borde veta detta tycker jag...ssen så blev jag aldrig adlad jag höll på men jag slutade innnan !
 

DeletedUser

Guest
haha baxd du borde ju veta bättre...stammen upplöstes inte riktigt...den mergade med DFD som är er allians så du borde veta detta tycker jag...ssen så blev jag aldrig adlad jag höll på men jag slutade innnan !

Så kan man ju inte säga. Om du höll på att bli adlad när du slutade så slutade du väl för att du blev adlad? Om inte annat så blev du ju adlad trots allt.
 

DeletedUser

Guest
haha baxd du borde ju veta bättre...stammen upplöstes inte riktigt...den mergade med DFD som är er allians så du borde veta detta tycker jag...ssen så blev jag aldrig adlad jag höll på men jag slutade innnan !

hade ingen aning om det faktiskt XD


lol nä du blev inte adla för du börja om 2 timamr innan? att börja om är väl egentligen värre...
 

DeletedUser

Guest
Ja det var 1 ...Sen att det var en massa stammar som ville adla mig pga anledningar jag inte själv visste ;) haha...sen så killen som adlade min by var Fireside...och jag hade PA med honom NÄR han började adla ..så mycket fult gjort får man säga ! Att adla sin PA..mhm...får en att undra..
 

DeletedUser

Guest
Ja det var 1 ...Sen att det var en massa stammar som ville adla mig pga anledningar jag inte själv visste ;) haha...sen så killen som adlade min by var Fireside...och jag hade PA med honom NÄR han började adla ..så mycket fult gjort får man säga ! Att adla sin PA..mhm...får en att undra..


Jag tycker det är mer pinsamt att lägga till pa's man inte känner?
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Ja det var 1 ...Sen att det var en massa stammar som ville adla mig pga anledningar jag inte själv visste ;) haha...sen så killen som adlade min by var Fireside...och jag hade PA med honom NÄR han började adla ..så mycket fult gjort får man säga ! Att adla sin PA..mhm...får en att undra..

Om inte fireside hade adlat dig hade iaf jag gjort det så det där grinet kan du skippa.
Kul att du kör med "jag vart inte adlad slutade precis innan" haha pinsamt.
Att du ens tar upp det här med att massor av stammar skulle vara efter dig, någonsin tänk på kyrkradien?
Nej trodde inte det, iförsig skulle dina få trupper ändå aldrig stoppat deras attacker trots kyrkan. Bättre lycka nästa gång, lär höra snart att du börjat om igen.
 

DeletedUser

Guest
men lås denna. Finns ju inget vettigt att skriva här tbh, kriget är ju slut verkar det som.
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
MEN SKIT I ATT SKRIVA I DEN DÅ!

Låt tråden vara så kommer den att trilla längre och längre ner i listan.. Finns ingen anledning att låsa en tråd för att ämnet är förlegat så länge som folk låter den vara..
 

DeletedUser

Guest
MEN SKIT I ATT SKRIVA I DEN DÅ!

Låt tråden vara så kommer den att trilla längre och längre ner i listan.. Finns ingen anledning att låsa en tråd för att ämnet är förlegat så länge som folk låter den vara..

Fortsättningsvis så kan ni följa nixus råd annars kommer jag ge ut varningar för att ni håller liv i en tråd med uppmaning om att låsa den. Men bara för att ni ska sluta tjata så låser jag nu. Men som sagt, gör ni om det så kommer varningar att trilla in. Om ni tycker en tråd inte bör hållas aktiv så behöver ni inte skriva i den.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp