Förbättringar, tankar, idéer och nytänkande?

Reaktionspoäng
28
Borde det inte gå att tidsbestämma köpeadlar/mynt? Som att t.ex när en viss tid av servern har gått så släpps köpeadlar/mynt fritt, eller när en en stam nått 50% av spelarbyarna? Inte för att jag vet vad det praktiskt skulle ha för betydelse mer än att alla världar skulle vara mer jämlika i starten och därför kunna ge spelare längre tid att bygga upp sig. Kanske kan det förlänga spelet på världen och kanske t.om göra världen större?

Eller kan man bestämma antal köpeadlar? Man får max köpa 50% av hur många byar man har. Så om man har 8 byar får man max köpa 4 adlar. Resten måste man spara ihop.
Samma sak på mynten. Man kan max köpa så många mynt man har byar. Så har man 4 byar får man max köpa 4 mynt. resten måste man spara ihop.

Om man sedan kombinerar det ihop med en ökande kostnad som Nova skrev däruppe så borde ju Innogames fortfarande få in bra mycket pengar samtidigt som det blir lite svårare att köpa sig till en världsvinst.
 
Reaktionspoäng
28
En sak som jag saknar, som jag precis såg, är möjligheten att nedgradera paladinböckerna. Jag har 4 poäng på mina paladins att använda, men alla mina böcker är för höga och det verkar som om jag inte får några låga böcker längre. jag har en helvetes massa böcker, men ingen att använda. precis som man kan uppgradera dom för 200 pp så borde man få nedgradera dom för 200 pp. Konstigt att de inte tog in det direkt faktiskt. :)
 

cthulhu

Member
Reaktionspoäng
8
Jag skulle gilla en värld där inga skripts alls är tillåtna.
Man skulle kunna spela som det gjordes på v1, och bara med spelarkunskaper, utan att behöva en massa datoriserade tillägg. Jag tycker det skulle göra att strategikunskaper spelar större roll.
Kanske skulle det vara en värld där man bara kan ha 20-25 byar per spelare. Då blir det dessutom mkt viktigare att samarbeta med andra.
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Jag skulle gilla en värld där inga skripts alls är tillåtna.
Man skulle kunna spela som det gjordes på v1, och bara med spelarkunskaper, utan att behöva en massa datoriserade tillägg. Jag tycker det skulle göra att strategikunskaper spelar större roll.
Kanske skulle det vara en värld där man bara kan ha 20-25 byar per spelare. Då blir det dessutom mkt viktigare att samarbeta med andra.

Jag gillar din tanke. Är det spelarkunskaperna du vill framhäva så är det bara att spela vilken värld som, det är inga scripts som avgör någon värld. Visst, utan fakescripts kanske man inte sitter och pangar ut 2000 fejks helt hjärndött, utan man måste fejka som förr eller på co.uk, vakttornen sabbar detta aningen dock.

Vilka scripts är det du vill få bort? Ser fejkscripts som en självklarhet.
 

cthulhu

Member
Reaktionspoäng
8
För min del tycker jag inte att några scripts alls är självklara. När jag spelade på v1-7 fanns inga alls, och det var likt förbaskat kul. :)
Men om det är nåt skript jag avskyr, så är det sånt som gör att anfall kan komma in på millisekunders avstånd. Det är verkligen datorbaserat och ligger inte någon strategiskt kunskap i det alls. Jag vill att strategiskt tänkande ska gälla, inte datorkraft eller hjälp av skripts. Ju :)
 

DeletedUser

Guest
Jag har helt missat denna diskussion, får skylla på att jag varit krasslig och förmodligen läst utan att ens förstå vad jag läst.

Jag började spela i april 2008, och jag vet med säkerhet vi använde massor av skript. Massrekrytering, tagga inkommande, och min personliga kärlek - sorteringsskriptet som bland annat plockade ut attackID ur listan över inkommande <3. Det fanns till och med byggskript!

Så nog fanns skript även då. Egentligen känns det som du kanske tänker på en del av de funktioner som nu finns inbyggda i spelet, Kontohanteraren t.ex. och funktionen med att skicka tåg med exakta millisekunder emellan? För att tajma attacker är generellt inget skript, det handlar mest om att man kommer ihåg att skicka, att man har en stabil uppkoppling och att man orkar med all räkneakrobatik som eventuellt krävs.
 

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
En sak som hade varit underbart är att kunna dra tillbaka attack/deff mot barbarby eller mot fienden/allierade eller mot sin egen by.
att man kan dra tillbaka om/när ångrar sig.

Ni borde ändra det från 10 min till unlimited time
 
Senast ändrad:

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
En sak som hade varit skit bra, är att öka lvl Limiten för farm och lager till 35 eller 40.
då kan man skaffa mera trupper och ha mera ress i byn.

Och skulle även vara jätte bra om ni kunde sänka befolkningen för kyrkan. 5000 är för hög för lvl 1.
om man har lvl 3 på kyrkan så förlorar man ca 10000 befolkning, vilket är så efterblivet enligt mig.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
En sak som hade varit skit bra, är att öka lvl Limiten för farm och lager till 35 eller 40.
då kan man skaffa mera trupper och ha mera ress i byn.

Och skulle även vara jätte bra om ni kunde sänka befolkningen för kyrkan. 5000 är för hög för lvl 1.
om man har lvl 3 på kyrkan så förlorar man ca 10000 befolkning, vilket är så efterblivet enligt mig.

Till din översta del; Behöver du en högre limit på farmen så använder du helt enkelt dina trupper helt fel, att dra ut på byggnadenstiden för en full offby känns bara som något onödigt, 1 vecka / 2 veckor (beroende på världshastighet) är tillräckligt mycket, skulle vi gå över det så skulle den deffensiva sidan bara få ännu större fördelar, med deffpaladinerna som skapats i och med det nya paladinsystemet har ju helt och hållet ändrat för den försvarande när du kan sitta på 10 fulla deffbyar med 1h till en by. Tänk då att vi har farm 35 eller 40, vilket skulle troligen göra att en full by har minst 40k platser (om vi utgår efter hur befolkningen utvecklar sig med tidigare nivåer).

EDIT: Räknade lite,
Farm 35 skulle ha ca 53k befolkningsplatser.
Farm 40 skulle ha ca 117k befolkningsplatser.
(Har utgått hur farmer utvecklas från tidigare nivåer, dvs 17% ökning per nivå)

Samma sak gäller förrådet, det finns ingen anledning att behöva ett större förråd, ingen byggnad går över vad nivå 30 klarar så finns ingen anledning att behöva större, närmar man sig fullt förråd präglar du ju bara upp resurserna?

Med kyrkan så är ju en stor del att du ska behöva tänka på hur du adlar och expanderar, man ska inte kunna adla som på en vanlig värld där du har en by överallt, utan du håller dig till vissa områden. Hela grejen med kyrkan är att se till att om du vill vara överallt, så får du färre byar att använda pga du behöver kyrka på fler ställen... Sänker vi befolkningen för kyrkan så finns ingen större anledning att ens ha kvar kyrkvärldarna?

Sedan verkar du spela Casual och inte dem riktiga världarna så kanske därför vi har helt olika syn på spelet :rolleyes:
 
Senast ändrad:

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
Till din översta del; Behöver du en högre limit på farmen så använder du helt enkelt dina trupper helt fel, att dra ut på byggnadenstiden för en full offby känns bara som något onödigt, 1 vecka / 2 veckor (beroende på världshastighet) är tillräckligt mycket, skulle vi gå över det så skulle den deffensiva sidan bara få ännu större fördelar, med deffpaladinerna som skapats i och med det nya paladinsystemet har ju helt och hållet ändrat för den försvarande när du kan sitta på 10 fulla deffbyar med 1h till en by. Tänk då att vi har farm 35 eller 40, vilket skulle troligen göra att en full by har minst 40k platser (om vi utgår efter hur befolkningen utvecklar sig med tidigare nivåer).

EDIT: Räknade lite,
Farm 35 skulle ha ca 53k befolkningsplatser.
Farm 40 skulle ha ca 117k befolkningsplatser.
(Har utgått hur farmer utvecklas från tidigare nivåer, dvs 17% ökning per nivå)

Samma sak gäller förrådet, det finns ingen anledning att behöva ett större förråd, ingen byggnad går över vad nivå 30 klarar så finns ingen anledning att behöva större, närmar man sig fullt förråd präglar du ju bara upp resurserna?

Med kyrkan så är ju en stor del att du ska behöva tänka på hur du adlar och expanderar, man ska inte kunna adla som på en vanlig värld där du har en by överallt, utan du håller dig till vissa områden. Hela grejen med kyrkan är att se till att om du vill vara överallt, så får du färre byar att använda pga du behöver kyrka på fler ställen... Sänker vi befolkningen för kyrkan så finns ingen större anledning att ens ha kvar kyrkvärldarna?

Sedan verkar du spela Casual och inte dem riktiga världarna så kanske därför vi har helt olika syn på spelet :rolleyes:

Vi har olika uppfattningar! eftersom Casual världen är stäng nu och inte finns några barbarbyar kvar att adla så är svårt att hitta byar nära sin omgivning. man är tvungen att ta byar lite här och där
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Kunna byta flaggor till något man vill ha för pp <3 Tex nivå 8 bärhjälp, vem f*n vill ha den? Seriöst liksom, byt den mot en random nivå 8 flagga för 200 pp eller något
 

Golem

New Member
Reaktionspoäng
6
Eftersom detta är mer mot förslag till förändring än till win conditions.

Förslaget är att ta ett steg tillbaka och erbjuda större stammar. Fler vänner på kartan ger en större del i det sociala comunityt - Dessutom bidrar det till aktiva stam forum. Min erfarenhet är att det inte är lätt att hålla igång ett aktivt stamforum men när det väl börjar "bubbla" kommentarer så ger det mer. Att hålla igång forum på 15pers stammar är inte lika lätt som att hålla igång på 30 pers stammar. Går det för fort att vinna ifall man kör 30perstammar - sänk då hastigheten!
OBS: Det sista om serverhastighet var bara en ironisk input - i komunity byggande så bör det värnas mer om den generella spelupplevelsen än antal månader en server varar.

Några stammar på V45:

"GF" & "GFA" = 27 spelare
NVV&NVVO= 29 spelare
KLN&KLN2= 25 spelare

Är det fel att dessa spelar med öppna kort och helt öppet är allierade? Absolut inte =) Tråkigt att de inte kan dela och främja till ett aktivare stamforum (iofs de kanske delar alla trådar vad vet jag?). Tråkigt att de som allierade inte kan assistera varandra ;) Skulle spelet gå fortare ifall det fanns 50% färre elitstammar (förutsatt att alla som fick maxade till 30 medlemmar)? Jag tror inte så - Jag tror inte alla toppstammar skulle toppa antalet bara för möjligheten fanns. Men förutsatt att spelarna i topp tio slog ihop sig till ett topp fem skikt - då skulle nya spelare och nya stammar hamna i topp tio bland stammar? Nya och engagerade får en "slot-plats" lättare ifall toppstammarna har plats för femton ytterligare?

Framförallt tror jag att större stammar ger ökad gemenskap och ett främjande av aktiva stamforum. Kanske fler provapå spelare som fortsätter om de tidigt se fler vänner på kartan?

Kom förövrigt precis på att MERGEN ÄR DÖD! :( Visst kan man tycka att mergen skadar ibland men jag tycker det är roligt när stora och plötsliga saker förändrar hela världskartan - Dessutom är det ganska najs att få tio nya stamkamrater över en natt? :)
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Eftersom detta är mer mot förslag till förändring än till win conditions.

Förslaget är att ta ett steg tillbaka och erbjuda större stammar. Fler vänner på kartan ger en större del i det sociala comunityt - Dessutom bidrar det till aktiva stam forum. Min erfarenhet är att det inte är lätt att hålla igång ett aktivt stamforum men när det väl börjar "bubbla" kommentarer så ger det mer. Att hålla igång forum på 15pers stammar är inte lika lätt som att hålla igång på 30 pers stammar. Går det för fort att vinna ifall man kör 30perstammar - sänk då hastigheten!
OBS: Det sista om serverhastighet var bara en ironisk input - i komunity byggande så bör det värnas mer om den generella spelupplevelsen än antal månader en server varar.

Några stammar på V45:

"GF" & "GFA" = 27 spelare
NVV&NVVO= 29 spelare
KLN&KLN2= 25 spelare

Är det fel att dessa spelar med öppna kort och helt öppet är allierade? Absolut inte =) Tråkigt att de inte kan dela och främja till ett aktivare stamforum (iofs de kanske delar alla trådar vad vet jag?). Tråkigt att de som allierade inte kan assistera varandra ;) Skulle spelet gå fortare ifall det fanns 50% färre elitstammar (förutsatt att alla som fick maxade till 30 medlemmar)? Jag tror inte så - Jag tror inte alla toppstammar skulle toppa antalet bara för möjligheten fanns. Men förutsatt att spelarna i topp tio slog ihop sig till ett topp fem skikt - då skulle nya spelare och nya stammar hamna i topp tio bland stammar? Nya och engagerade får en "slot-plats" lättare ifall toppstammarna har plats för femton ytterligare?

Framförallt tror jag att större stammar ger ökad gemenskap och ett främjande av aktiva stamforum. Kanske fler provapå spelare som fortsätter om de tidigt se fler vänner på kartan?

Kom förövrigt precis på att MERGEN ÄR DÖD! :( Visst kan man tycka att mergen skadar ibland men jag tycker det är roligt när stora och plötsliga saker förändrar hela världskartan - Dessutom är det ganska najs att få tio nya stamkamrater över en natt? :)

Personligen ser jag att man går mot mindre stammar istället, med tanke på hur lite spelare som faktiskt spelar aktivt på .se. Om vi har en stamgräns på 30, så ser vi max 2 stammar per värld, varav en lär vara rätt överlägsen. Det enda som stoppar samma stam från att vinna varje värld nu är att spelare som Abel och Henke kan tänka sig spela med noobsen för att skapa jämnare världar, och det ska dom ha creds för. Eller nja, Vox lyckas ju vinna varenda jävla värld.

Helt ärligt tror jag inte det är så mycket man kan göra för att rädda .se, man får ta med sig ett gäng över till .net eller co.uk om man fortfarande är sugen på riktigt spel.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Personligen ser jag att man går mot mindre stammar istället, med tanke på hur lite spelare som faktiskt spelar aktivt på .se. Om vi har en stamgräns på 30, så ser vi max 2 stammar per värld, varav en lär vara rätt överlägsen. Det enda som stoppar samma stam från att vinna varje värld nu är att spelare som Abel och Henke kan tänka sig spela med noobsen för att skapa jämnare världar, och det ska dom ha creds för. Eller nja, Vox lyckas ju vinna varenda jävla värld.

Helt ärligt tror jag inte det är så mycket man kan göra för att rädda .se, man får ta med sig ett gäng över till .net eller co.uk om man fortfarande är sugen på riktigt spel.

På en räkmacka ska tilläggas
 

Golem

New Member
Reaktionspoäng
6
Personligen ser jag att man går mot mindre stammar istället, med tanke på hur lite spelare som faktiskt spelar aktivt på .se. Om vi har en stamgräns på 30, så ser vi max 2 stammar per värld, varav en lär vara rätt överlägsen. Det enda som stoppar samma stam från att vinna varje värld nu är att spelare som Abel och Henke kan tänka sig spela med noobsen för att skapa jämnare världar, och det ska dom ha creds för. Eller nja, Vox lyckas ju vinna varenda jävla värld.

Som jag skrev överst - förslaget var mer mot en förrändring än ett wincon.. Kruxet med att förhindra samma stam att vinna ska väl inte förhindra spelupplevelsen för alla övriga att försämras? Jag har redan föreslagit att en server kan fortsätta efter att Vox med vänner vunnit (ett B-spel där vinnande stam blir barbarbyar). Med sådana förutsättningar kan man faktiskt köpa att ett gäng vinner snabbt även med en större stamgräns? Ju högre stamgräns desto fler lämnar som vinnare (och B-spelet blir ovissare då många vana vinnare redan lämnat servern.)

Om du ser max 2 stammar på servern vid 30 i medlemsantal så ser du inte vad jag ser. Du skriver som att spelet var för 60 pers men det finns faktiskt över 700 spelare på server 45. Jag kan köpa att du syftar på de aktiva och de som kan spelet?

Större stammar tror jag skulle öka antalet spelare som fortsätter spela efter en kort tids prova på - Större stammar kommer minska slutenheten mellan topp och botten. Mindre stammar innebär ju indirekt att toppspelarne blir en än mer sluten grupp? Dessa toppspelare lirar på i sina ministammar och undrar varför tillväxten på nya aktiva lirare inte matchar antalet som någonstans i livet slutar spela tw? En anledning kanske är att en stor del spelare (av 700) aldrig har varit del av en större stam och fått inblick, tips och tricks?

Sean vet jag inte om alla "toppstammar" kommer maxa medlemsantal bara för att det går att bjuda in fler? Mer troligt är väl att massinvite-stammar är de som maxar och att topp stammar fortsätter i ungefär samma antal? :) Är massinvite stammar bra eller dåligt? Jag tror dem är bra för kommunityt då nya spelare välkomnas? Nya spelare som fortsätter innebär tillväxt och fler som spelar TW?

Att byta från .se till .net är inte nytänkande? Det är att hoppa av båten istället för att ge förslag till hur båten ska byta kurs.
 

DeletedUser

Guest
Så länge stora spelare håller sig till varandra är det svårt för nya spelare att lyckas på tw oavsett om det är stora eller små stammar. Visst tror jag inte att alla bra spelare skulle samla sig med varandra, det blir ingen kamp då och det vill många trots allt ha. Men det är svårt att hålla i en större stam, se till att alla spelare är lojala och följer order, se till att alla gör något, att alla går bra ihop tillsammans m.m. Det kräver mycket tid och erfarenhet som man sällan hittar hos de flesta som precis börjat spelet. Det enda är om, som du säger golem, mer erfarna spelare vågar ta in nytt folk i stammen.

Problemet ligger i hur stor skillnad det är på en bra och en dålig spelare på tw. En dålig spelare kommer aldrig, nästan oavsett storleksskillnad, att vinna mot en toppspelare som vet hur man flyttar trupper, bygger rätt m.m. Det finns ingenting som hjälper den nya spelaren, den startar kanske vägg i vägg med någon som spelat i 10 år och ser sig själv bli omsprungen och adlad innan den lyckats lära sig spelet över huvud taget.

Mentorssystemet är riktigt kasst, det gör att spelare som egentligen inte är så bra på spelet lär ut till andra, och kanske dessutom lär ut fel. Det enda som faktiskt kan hjälpa folk är att våga låta ta in nya spelare i sina stammar och det är få villiga att göra. Spelare är lite för rädda att få stryk nu för tiden, framför allt i starten. Därför håller man sig till sina gamla lagkamrater och vägrar släppa taget. Stammarna som gör detta blir för starka och spelare som möter en så stark stam har ingen chans.

Jag brukar försöka ge nya spelare chansen att få spela, sen får de visa att de är aktiva och villiga att lära sig. Är de det så får de stanna, om inte så får de försöka en annan värld. Med det blir i alla fall en lite skara varje värld upplärda, men det räcker inte för att ha en växande community
 

Golem

New Member
Reaktionspoäng
6
Känns som att jag sagt mitt angående stamstorleken =) Såg just att även NILS sitter på en systerstam så det enda en större stamgräns skulle göra är att ge aktivare stamforum?

Det mest knasiga sedan jag senast spelare: Att man inte får assistera allierade :) Detta om något snabbar nog på spelet en aning? Topp stam på 15 pers attackerar rank 20 stam på 15pers - alla allierade kan attackera toppstammen men ingen allierad kan backa upp med deff och motverka en total uppadling? =)

På ett sätt är det faktiskt intressant att man inte kan assistera utanför stammen - Det ställer ju defensiva krav på alla stammar? Samtidigt harmoniserar det inte med små stammar... Hursomhelst - Jag tror mitt bidrag till nytänkande är att titta i backspegeln och fundera vilka vägval som påverkat i oönskad riktning. Spelet var en bra produkt och egentligen var det väl inte förändringarna som behövdes för att få tillskott av spelare - snarare marknadsföringen för att upprätthålla ett redan starkt varumärke ? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Måste bara tillägga innan du nyttjar det som argument igen. Systerstammar är väldigt ovanliga, jag har två stammar eftersom jag är på jakt efter nya stjärnor som antingen är duktiga under min radar eller som kan bli duktiga. Att ha flera spelare är därför nödvändigt eftersom det går 3 dåliga på ett stjärnskott när man gör sådär. På v45 har utfallet duktiga/potentiellt duktiga "nya" lirare varit bättre än väntat.

Sen, att inte kunna assistera utanför stammen är också ovanligt. Det är en inställning som finns ibland. Den finns på v45 och v44 men inte på v43 tex.
 

Golem

New Member
Reaktionspoäng
6
Några stammar på V45:

"GF" & "GFA" = 27 spelare
NVV&NVVO= 29 spelare
KLN&KLN2= 25 spelare

Abel - oavsett hur ovanligt det är så tror jag utfallet skulle vara färre systerstammar och aktivare stamforum ifall fler spelade under samma flagg.
 

Pablo Escobar

New Member
Reaktionspoäng
0
- Stamgränser bör bli lägre, man kanske ska testa en stamgräns på 2-4 utan möjlighet att deffa utanför stammen, men möjlighet att skicka resurser till spelare i stammen. Detta gör att mer samarbete kommer skapas. Deff kan bara skickas om man varit med i stammen X-antal dagar, ser inga problem med detta, samma för marknadshandel.

- Nattskydd som passar en majoritet, då många har studier, jobb, eller liknande och kan inte vakna 05:00 för att snipea tåg 06:00. Eller för den delen sitta uppe tills 23/00 för att akta sig för sista minuten attacker. Jag förstår tanken bakom konstiga nattskydd, men man bör satsa på ett nattskydd som faller gott för en större mängd spelare. Vissa (inkl. jag) är beroende av detta spel och har möjlighet att sköta spelet på jobb, under middag, etc. Behöver jag vara uppe till 04:00 för att tajma rens/snipe så klarar jag det. DOCK är det inte en majoritet som kan detta och man bör absolut ta hänsyn till detta. Jag tycker det är kul, men det ger ett enormt övertag till oss som har ett "friare" liv om man kan säga så. Vissa har ju även barn, det ställer till det ännu mer. Så vad gör folk? Ger upp eller skiter i spelet istället.

- Premiumpoäng. Känsligt ämne då jag förstår det finansiella bakom detta, sitter själv med flera tjänster och tänker på olika sätt kring finansiering (där bland mobilspel nu åt en kund). Det går att lösa på enklare sätt som inte förstör ett spel. Jag själv har turen med bra jobb som betalar bra, jag skiter i om jag spammar in 30k pp i början eller ej. Men, som ovan punkt, detta ger mig ett annat övertag och verkligen inte alla som har denna möjlighet. Exempelvis våra kära studenter som knappt kan köpa nudlar. Exempel är att koppla in annonser som inte stör, tror många hade accepterat detta. PMa mig för en grym kontakt som driver ett stort annonsbolag globalt som nyligen fått mycket press, så löser det sig. Annonser skulle ju enkelt kunna placeras på profil, i baracken, i stallet utan att det faktiskt stör för mycket. Problemet där är när folk använder adblock, men återigen så släng iväg ett PM så löser vi det med. Vad ni än gör, förstör inte spelet genom att låta såna som mig vinna för att jag har pengar, utan jag bör ju kämpa lika mycket som alla andra. Snälla, viktig punkt. Lyssna på communityt.



Så, någon klagar över att det inte är tillräckligt med barbarer och säger att det finns folk som spammar konton, vilket hände ovan, för att generera mer barbarer. Antingen svarar man på det mest diplomatiska sättet, gjort ovan av dig SuperNova - eller så förstår man bara problemet och ställer frågan rätt ut hur det kan lösas på bästa sätt. Tror MÅNGA här kommer ge dig 100 olika tips och idéer, ovan har du 3 av mig. Sen är nästa steg att lyssna och rätta sig efter vad ett community säger. Är det så pass mycket politik inom TW-team så kommer detta spel att gå under. Är det dock inte så mycket politik och inget händer, så kanske det är dags att lämna över rollen till någon som kommer bolla idéer med oss spelare. För utan oss är spelet inget ju :)

Blir bara lite sur när vi som spelare hela tiden klagar och inget händer.
Antingen lyssnar ni och rättar er, eller accepterar varför TW dör ut och stänger ner skiten. Inte lönt att titta på när det dör i sån snabb fart.
 
Topp