En vänskap som snart är slut....

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
En vänskap som snart är slut....

Allt började hösten 2009, när Nit:s respekterade Diplomat Xray kontaktade Core. Anledningen var ganska enkel faktiskt både Core & Nit hade problem med stammen G-R ( kallade Flickorna senare ). Det tecknades då en IAP emellan Core och NIT och emellan NIt:s allierade CTWA & Core.

Detta var det första steget på en vänskap som varade i nästan ett år. Man kan absolut tycka att Core tjänade mer på denna vänskap och detta med all rätt. Core hade inte överlevt utan sina vänner när dom krigade emot både G-R & Mi.6.

Vänskapen utvecklades med tiden, och Core var även ganska nära att lägga sig i kriget emot Mot-x men dessa planer grusades av ledaren för stammen EXC som inte riktigt hade rent mjöl i sin påse.

I början på sommaren 2010 gick An, Core & UA emot stammen EXC med planen att kriga bort det ända riktigt stora hotet som fanns kvar på värld 7 ( Core anföll även ARV ). Planen var väldigt enkel stammarna An, Core & UA skulle sedan skapa en ända stor aktiv stam som skulle vinna världen.

Och det var här någon stans det gick på tok. Inget konkret bestämdes ( antal platser till Core osv )
Men allt fortlöpte, EXC kunde inte stå emot tre så stora stammar samtidigt och ingen skugga ska falla över dom.
Även Arv föll ihop till stora delar.
Spelare sparkades, An fick Core att sluta IA konton då det var bättre att avsluta kontona och spara adel till "röda" byar istället.

An rekryterade enligt egen utsaga dom spelare dom ville ha över från UA, och Core stod på tur.
Här gjorde jag tillsammans med An:s ledare ett misstag, vi påbörjade "mergningen" i den mån spelare fick plats utan att ta upp dom viktigaste frågorna: Hur många platser Core skulle få, om någon ur Core skulle få en total insyn i AN osv

Detta visades ganska fort vara ohållbart, när på det delade lednings forumet skrevs:

men likaväl som vi sa nej till vissa ur UA känner nog många att det kanske ska diskuteras lite om urvalet från er.

Om vi leker med tanken och säger att vi når procenten för End Game i nästa vecka

osv

Jag tillsammans med resten av ledning i Core tog då beslutet att kalla tillbaka våra medlemmar och jag postade ett brev till An:s ledare och An:s Diplomat där poängen var detta:

Core är en familje stam, och vi kan bara tänka oss att merga med An om alla får plats, det är därifrån vi får fortsätta våra diskussioner....
Alltså fortsatta diskussioner...

Men inte ett ljud på nästan två veckor från An:s håll förutom att dom sa att det var tråkigt som svar på våran post till dom.

Sen kom An:s svar: då dom rekryterade två spelare ifrån Core utan att fråga oss om saken. Och nej det spelare ingen roll hur vida dessa två spelare hellre ville spela i AN. Man hör med den andra stammen först om det finns ett samarbete.

Detta fick oss i Cores ledning att gå i taket, vilket jag tycker är ganska själv klart. Är det så här man behandlar sina vänner ?

Jag började då posta med An:s ledare och ställde många frågor men dom viktiga var dessa:

Jag ser faktumet att ni rekryterar från oss, utan att ens nämna ordet merg som otroligt nonchalant, oärligt, och nästintill som ett brott mot befintlig diplomti. För vad är det som säger att ni ska få välja vilka ni vill ta in i merg och inte.
Trodde att det skulle vara ett gemensamt beslut...

Som sagt du har min respekt, som människa och spelare.
Men nu är det dags för er i An och komma med något konkret.

och fick detta som svar:

Du efterfrågar något konkret från ANs sida. Jesper, det mest konkreta du kan få av mig är en inbjudan till AN, för det är enligt mig det bästa sättet att gå vidare. Det är också det snabbaste sättet att komma till end game.

Vilket svar !

Jag tillsammans med resten av ledningen i Core beslutades då att göra följande:
* Vi skulle ersätta förlorade poäng ( spelare som "stals" ) i grå byar vilket lite fort räknat blir 1500 grå byar.
* Vi tackade nej till att merga med An, vi tog bort dom från våran adelsplanerare & vi tog bort det delade forumet för "vanliga" medlemmar.
* Men vi beslutade samtidigt att vi inte skulle säga upp den befintliga IAP då lite groll inte ska få förstöra mer än ett års samarbete.
* Jag körde även lite propaganda på externa, möjligt inte uppskattat av alla men inte heller direkt otrevligt emot AN.


An som har som målsättning att nå ett Endgame på snabbast och enklaste sätt tog så klart väldigt illa vid sig i att Core började att adla grått. Och slutade i princip att adla byar :sneaky:

Cores grundare tog efter en veckas grå bys adlingar ny kontakt med An. Vad som sades till en början kan jag faktiskt inte svara på men Masse bad mig ta över kontakten.

Jag tyckte att vi hade visat våran poäng i att An i våra ögon hade felat. Och postade det här, samtidigt som vi slutade ta grå byar.

Vi slutar adla grå om AN lovar:
1. IAP:en består till denna värld är avslutad.
2. Ingen som helst rekrytering av Spelare från Core eller spelare som lämnar/ lämnat Core sker utan Cores lednings godkänner det.
3. An:s ledning tar fram något konkret ang mergen. Exempel Core får 15 platser.
4. Dom spelare som får plats i An i mergen kommer aldrig att behöva anfalla dom spelare från Core som inte får plats i mergen.
5. En från Core får tillgång till erat ledning forum vid en merg.

Tycker inte att något av detta är orimligt, och hoppas att du / ni inte tycker detta heller. Annars så kan man ju alltid korrigera något.
Vill också framhäva igen varför vi valde att tillåta grå adling. Vi i Core kände oss väldigt överkörda när ni rekryterade xxx & xxx. Varje vänskap sätts på prov emellan åt, jag hoppas att den senaste tiden små tjafs kommer att stärka våran vänskap än mer.

Vänligen

J

Dom bad om lite tid men efter några dagar gav dom sitt svar:

- Core avslutar sina adlingar av barbarer omedelbart.
- De som adlat mest grått de senaste veckorna väljer frivilligt att bli grå, för att återställa antalet gråbyar innan det olyckliga beslutet från Cores sida att ta några gråbyar överhuvudtaget.
- Övergångar från Core sker i mån av plats. Vi kan inte utlova 15 platser, vi vet inte om det kommer att finnas så många platser lediga innan det blir dags för end game. Med andra ord, det kan bli 10 platser och det kan bli 30, vi vet inte det nu.
- Spelarna i Core som inte får plats i AN håller låg profil när end game kommer.

Jag förstår att ett sådant förslag kan kännas svårt att ta till sig, men något annat, i ljuset av senaste veckors barbaradligar som Core gjort, skulle vara omöjligt för oss att rättfärdiga inför våra medlemmar.

Alltid roligt att se hur mycket gott våra vänner vill oss :(
Jag tackade själv klart nej.

Core har inga ambitioner att bryta eller säga upp den befintliga IAP:en med AN, som har varat i över ett år.

Sen om An inte längre vill ha en IAP med Core så är det själv klart upp till dom, men då borde den sägas upp med en månads uppsägnings tid som seden säger.
Men vi får se hur det går med det D:

Anledningen till hela den tråd är för att jag vill att folk ska förstå och veta anledning till att det som snart kommer att hända. I båda stammarna det handlar om och övriga i denna vackra värld.

Ödmjukast

Jesperc11 ledare för Core


jag kan självklart styrka allt som skrivits i detta inlägg
 

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Titta vad jag fick under tiden jag skrev:

Hej JesperC11 och Hallberg84,

Vi i AN har sett med ett ökat illamående hur Core förgriper sig på gråby efter gråby. Den vämjelse vi känner över detta, dessa illdåd, dessa moralens förfallna handlingar kan vi inte stå bakom.

Att i detta läge hedra en icke aggressionspaket - med en stam som förfallit till dem lägst stående varelserna, som sållat sig till dem fördömda och förtappade själar som utan heder förgriper sig på det dem tidigare så stolt proklamerade var fridlysta själar - är naturligtvis en omöjlighet. Det är med avsky vi vänder bort vår blick och ber en bön - en bön för dem brutalt svikna, en bön för våra första och främsta allierade.

Med sorg i hjärtat meddelar jag härmed att alla diplomatiska band mellan våra stammar upphävs med omedelbar verkan.

Ödmjukast
xxx
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tråkig utveckling. Jag såg redan för sex månader sen att det här kunde hända och det var inte något jag ville vara med om, just för banden går tillbaka så långt på v7. Alltså slutade jag när det kändes som bäst - att AN och dess allierade fullständigt dominerade världen.

Resten av v7 skulle antingen bli ett sitting game, eller gå så här.

Nåväl, om det blir krig så blir det ett riktigt ordentligt krig, jag vet ju vad bägge sidor går för (eller gick för, när det begav sig). :cool:
 

DeletedUser

Guest
Må bästa stam vinna, eller snarare den stam som har mest aktiva spelare o vilja. Detta krig kommer o ta låååång tid o EG är ännu längre bort.
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
som inte aktiv spelare på v7 längre kan jag ju prata lite mer öppet om mina åsikter. Dom två stammar jag främst skulle vilja se som gemensam vinnare av v7 var just AN och Core. Även om ett krig stammarna i mellan kan vara intressant så tycker jag endå det är lite synd på utgången. Även jag kände att framtiden på v7 inte skulle vara den bästa och valde att avsluta mitt konto. Vill egentligen inte öppet kritisera min forna stam men vissa beslut som togs i stammen kändes helt fel.

Hur som hellst, AN ligger ju såklart mig varmast om hjärtat men jag önskar båda parter lycka till.
 

DeletedUser

Guest
Må bästa stam vinna, eller snarare den stam som har mest aktiva spelare o vilja. Detta krig kommer o ta låååång tid o EG är ännu längre bort.

Hur som hellst, AN ligger ju såklart mig varmast om hjärtat men jag önskar båda parter lycka till.

Är nog tvungen att gå in här - redan 2 inlägg som gör å de kanske går överstyr - känns lite som den där viskleken man lekte på dagis/skolan :p

Jespers Inlägg var ingen Krigsförklaring :) Enbart en Förklaring

Utgången på våra ageranden Kanske leder till Krig, det är dock en annan Tråd och inget som bör förknippas med denna
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Är nog tvungen att gå in här - redan 2 inlägg som gör å de kanske går överstyr - känns lite som den där viskleken man lekte på dagis/skolan :p

Jespers Inlägg var ingen Krigsförklaring :) Enbart en Förklaring

Utgången på våra ageranden Kanske leder till Krig, det är dock en annan Tråd och inget som bör förknippas med denna

Sen kan man ju se vad jag skrev på olika sätt också, när sånthär sker brukar ju det leda till krig men det vet ju jag såklart inget om hur det kommer bli i nuläget, hursomhelst blir det ju ingen merging nu och då kan man ju önska båda parterna lycka till inför framtiden på deras skiljda vägar :)
 

DeletedUser

Guest
Efter ett års IAP och god kamratskap så är tydligen en krigsförklaring för mycket att begära.... Dåligt.
 

DeletedUser

Guest
Men ganska väntat ändock då både dessa L&G´s vill ta hem game´t så är de oundvikligt.

Jag kan bara applådera egentligen att denna icke krigsförklaring kom nu v7 va kanske inte så död som det verkade i kulliserna allt har ett slut dessa diplomatiska band och denna icke krigsförklaring rättar ut en hel del mellan raderna.

Best of luck båda två om än mera till några.
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Godafton alla krigare och kämpar på v7. Jag kommer likt en vålnad från det
förflutna hemsöka er på v7 genom detta inlägg på forumet...


Det var längesedan jag slutade spela på denna värld. Nu slöspelar jag och
terapiklickar på andra världar. Dock är det svårt att inte försöka hålla
sig uppdaterad om vad som sker i min favoritvärld.

Det som nu sker är en tråkig utveckling. En utveckling jag inte bara tror,
utan också vet att ingen i Nit/An och förhoppningsvis inte i Core heller
ville skulle ske.

Jag tackar för det beröm för mina tidigare diplomatiska färdigheter. NiT/An har
alltid hedrat sina diplomatiska förbindelser och har hela tiden haft som syfte
att hedra dem till världs ände.

Men det finns vissa saker som gör att de bästa diplomatiska intentioner grusas.
Alla personer med läsförmåga och någorlunda uppfattningsförmåga känner till
AN:s doktrin gällande adling av barbarbyar - att frossa barbarer är en av de
riktigt svåra dödssynderna och bestraffningen kan bara bli ett - total
utplåning, androm till varnagel.

Denna inställning och förhållningssätt inom AN är Core mycket väl medvetna om.
Samtidigt känns det som att Core kände att de hade ett frikort eftersom AN
aldrig bryter diplomatiska band.

Den här gången tror jag att Core gjorde en misskalkylering när de likt småaktiga
barn beslöt sig att försöka sätta käppar i hjulet för AN:s planer på att nå
endgame.

Jag vet inte hur ni i Core skulle reagera, men att stå i sina egna kvarter och
uppleva hur ens så kallade vänner smetar träck i ansiktet på en och skrattade
säga att "titta och gråt. Vi är vänner så ni kan inte angripa oss eller göra
något åt situationen".

För det ni gjort genom ert agerande är att säga att ni skiter i vad AN:s anser
om barbaradlingar.
I ljuset av detta anser jag inte att AN:s krav om att återställa balansen genom att
låta ett lika stort antal byar bli grå för att låta udda vaar jämnt, är orimligt.

Core, som man bäddar får man ligga. Om jag satt i er nuvarande situation skulle
jag nog göra allt för att försöka göra era blasfemiska hädelser ogjorda. Genom
ert agerande är ni nu snart var mans nidning.

Att Nit nu sagt upp IAP:n är inte annat än en logisk följd av ert huvudlösa agerande.
Om detta hade varit en annan tid och en annan värld hade jag låtit utropa
"smert protivnikam!" och låtit yxorna tala.

AN är i grunden en fredlig stam, men varje gång kontrarevolutionära krafter slår
till, måste de bekämpas. Core har agerat klandervärt och agiterat i akt och
mening genom att motarbeta AN:s intressen.

Då är det inte konstigt om AN inleder en vedergällning och om så sker kommer jag
inte med så lite tillfredsställelse se tappra krigare offra sina soldater på
köttets altare.

I all ödmjukhet

/xray
 

DeletedUser

Guest
Go kväll Ray


Denna inställning och förhållningssätt inom AN är Core mycket väl medvetna om.
Samtidigt känns det som att Core kände att de hade ett frikort eftersom AN
aldrig bryter diplomatiska band.

Allians med Exchpa, IAP med Moxarna
Så att vi skulle ha frikort för att ni aldrig bryter diplomatiska band känns lite långsökt,
de flesta känner nog till ert förflutna

Och som jag Även Skrev:
Utgången på våra ageranden Kanske leder till Krig
Så att glida med på nån räckmacka å leva livets glada dagar fanns inte i beräkningarna

Även dock där hedrade ni era band till er kommande fiende på ett bättre sätt Och det framtida kriget sköttes snyggare

För det ni gjort genom ert agerande är att säga att ni skiter i vad AN:s anser
om barbaradlingar.

Tummen upp
Japp - vi blev väldigt trötta på ANs sätt att styra allt å alla
Som du uttrycker dig Så kan de ses som en 3 årings trots


Även om AN och Core från sommarens början strävade efter samma mål - Endgame - Så till vilket pris skall endgame uppnås För Core
AN.s Endgame skulle uppnås för Priset av en stam - Core som stam

Core skulle delas å dem som fick plats hos AN skulle få de - å dem andra lämmnas kvar till sina öden

Jag råkar va en väldigt pålitlig spelare/människa Och har förklarat för din gamla - jo det är inte Nic eller NiT längre - Stam sen månader tebax att ett Krig mellan AN Och Core kommer bli nödväntigt,
Frågan skulle dock vara hur AN och Core skulle se ut när den tidpunkten kommer.
Men att undgå från att de skulle bli krig är ju som att fortfarande tro på tomten - de som sen tidigare lämnnat visste om detta

Pålitlig som man är så har man tillsammans med sin nästintill allians pratat öppet om det evntuela kommande kriget
Så trots att flera Spelare Påpekade Att An skulle komma
så stod ja nästan upp å försvarde AN å talade om att de skulle aldrig bara Börja kriga :D
Där fick ja :p

Då de blev en Krigstråd ändå Önskar ja båda Parter lycka till
 

dinovelvet

New Member
Reaktionspoäng
0
Godafton alla krigare och kämpar på v7. Jag kommer likt en vålnad från det
förflutna hemsöka er på v7 genom detta inlägg på forumet...


Men det finns vissa saker som gör att de bästa diplomatiska intentioner grusas.
Alla personer med läsförmåga och någorlunda uppfattningsförmåga känner till
AN:s doktrin gällande adling av barbarbyar - att frossa barbarer är en av de
riktigt svåra dödssynderna och bestraffningen kan bara bli ett - total
utplåning, androm till varnagel.

Denna inställning och förhållningssätt inom AN är Core mycket väl medvetna om.
Samtidigt känns det som att Core kände att de hade ett frikort eftersom AN
aldrig bryter diplomatiska band.

Den här gången tror jag att Core gjorde en misskalkylering när de likt småaktiga
barn beslöt sig att försöka sätta käppar i hjulet för AN:s planer på att nå
endgame.

Jag vet inte hur ni i Core skulle reagera, men att stå i sina egna kvarter och
uppleva hur ens så kallade vänner smetar träck i ansiktet på en och skrattade
säga att "titta och gråt. Vi är vänner så ni kan inte angripa oss eller göra
något åt situationen".

/xray

Tyvärr så verkar du inte ha all information i ärendet.

Vi vet precis hur det känns att få träck i ansiktet av en stam som vi har/hade nära samarbete med...

Lika mycket som vi visste hur AN ogillar gråadlande, lika mycket visste AN:s ledning hur ogillat av ALLA stammar när man rekryterar spelare utan att först höra med ledningen för andra stammen om det är okej!!! Framförallt om man har ett samarbete för att nå end-game...

Så den uppkomna situationen är inte bara en stams fel utan flera.

Tråkigt men sant.
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker bara allt det här är så jävla löjligt och patetiskt.

AN sitter på sin pedistal och domderar ut hur ni hatar barbarfrossare.. Har ni kollat i era egna led? Just nu bryr ni er inte i barbarfrosseriet så mycket som att nå endgame, det bevisade ni med att först säga nej till mergen pga pitemags barbarfrosseri mixat med beteende. Och sen tar ni och ninjarekryterar han utan att prata med oss i ledningen, och även ta med Khuna.

Jag, mfl tog detta som ett slag i ansiktet från våra så kallade vänner.. och med detta, och mina väldigt många adlar, tog jag o adlade lite grått, det gick emot allt jag tror på , för jag vill inte adla grått om jag verkligen inte måste. O allra helst när vi suttit och diskuterat endgame ihop i nästan 6månader.

Jag tycker utfallet av detta är tragiskt och man ser bara hur mycket förfall det är i AN's led efter xray, mussor lämnade. Samma sak i LEAGUE ju mussor tyvärr.. (Du får sluta sluta.. :p)

Såsom G-R fick ett ökennamn utav er, så ger jag också ett väldigt passande .. ni är ett gäng pedistalryttare.

Sista jag skriver på v7. Så räkna inte med ett svar här på externa
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Trevligt att polletten äntligen trillat ner i Core att man blir utnyttjad som knähund.. som jag sa innan jag avvecklade innan sommaren för att ett krig ska kunna uppstå så måste något band kapas. Och för att få ett slut på V7 så är ett sista krig nödvändigt.
 

DeletedUser

Guest
Jag är en fd Core spelare och jag slutade när världen var på top. att endgame ska ske presist som mina tidigare kamrater har talat så måste ett krig utkämpas och jag hoppas att de här kriget kommer vara länge. även om jag vet att AN har störst chans att vinna hoppas jag att Core kommer vissa sig som sanna Krigare. och AN för er del hoppas jag att ni kommer kämpa för eran ärofyllda historia. MEN tyvär kommer inte den gammla tidens Core och den gammla tidens NiT att kriga mot varandra. borde Core och AN är inte vad de en gång var. Få finns kvar från den forna tiden. och de är dem jag vill se stå kvar i sissta slaget.

Jag önskar borda partner lycka till. Må kriget vara långt, Må kriget vara ärlit.
 

DeletedUser

Guest
Tycker bara allt det här är så jävla löjligt och patetiskt.

AN sitter på sin pedistal och domderar ut hur ni hatar barbarfrossare.. Har ni kollat i era egna led? Just nu bryr ni er inte i barbarfrosseriet så mycket som att nå endgame, det bevisade ni med att först säga nej till mergen pga pitemags barbarfrosseri mixat med beteende. Och sen tar ni och ninjarekryterar han utan att prata med oss i ledningen, och även ta med Khuna.

Sista jag skriver på v7. Så räkna inte med ett svar här på externa


Tittar man på Stats så gick khuna med i AN nästan ett dygn innan Pitemag så det kanske var Khuna som fick med sig Pitemag?

Vem tror du bryr sig om du svarar eller inte?
 

DeletedUser

Guest
Det kanske blir en god jul trots allt, diverse giriga stamhoppare och simcityboskap inom AN trumpetar om att Core "har skuld".... ett gott skratt på nattsudden... AN har ingen självinsikt, de drivs uppenbart sedan länge av ren egoism och girighet, utan minsta tanke på äkta mod och ära.

Sedan simcitypakten mot ExcPh, har Core varit den enda värdiga ledaren av den sjunde världen.... skulle det finnas några riktiga, ödmjuka och äkta krigare kvar i AN, borde de ju genast bikta sig och söka själslig botgöring genom att viga sin existens åt att stötta denna ärorika frihetskamp.....
....och sudda ut/ner de feta simcitybyråkraterna och flyktingarna i stammen AN till en hälsosam storlek, banta bort deras självgodhet och strypa frosseriet av simcityfläsk...
 

DeletedUser

Guest
Helt seriöst ALLA vet att du inte gillar AN.

Sluta smutsa ned alla trådar på v7´s forum.
 

DeletedUser

Guest
Tycker bara allt det här är så jävla löjligt och patetiskt.

AN sitter på sin pedistal och domderar ut hur ni hatar barbarfrossare.. Har ni kollat i era egna led? Just nu bryr ni er inte i barbarfrosseriet så mycket som att nå endgame, det bevisade ni med att först säga nej till mergen pga pitemags barbarfrosseri mixat med beteende. Och sen tar ni och ninjarekryterar han utan att prata med oss i ledningen, och även ta med Khuna.

Jag, mfl tog detta som ett slag i ansiktet från våra så kallade vänner.. och med detta, och mina väldigt många adlar, tog jag o adlade lite grått, det gick emot allt jag tror på , för jag vill inte adla grått om jag verkligen inte måste. O allra helst när vi suttit och diskuterat endgame ihop i nästan 6månader.

Jag tycker utfallet av detta är tragiskt och man ser bara hur mycket förfall det är i AN's led efter xray, mussor lämnade. Samma sak i LEAGUE ju mussor tyvärr.. (Du får sluta sluta.. :p)

Såsom G-R fick ett ökennamn utav er, så ger jag också ett väldigt passande .. ni är ett gäng pedistalryttare.

Sista jag skriver på v7. Så räkna inte med ett svar här på externa


Till att börja med vill jag gratulera Jesperc11 till sin skapelse av den största CoreWhining tråden... ;)

Vet du vad jag tycker är patetiskt!
Att se att Core, som propagerat för att vara den bästa stammen, trots att ni ännu inte vunnit ett krig, gömt er under AN´s vingar och likt en parasit livnärt er på AN´s framgångar... hahaha löjligt är vad det är.. Vilka stora stammar har ni tex krigat mot och fått framgångar som gjort er till vinnare:confused:
Var det G-R där ni passade på att ta lite ströbyar, när storebror NiT krigade?
Eller Exc som ni gav upp mot när ni krigade själva??
Eller var det kanske Exc igen, även denna gång då AN krigade mot dem och ni passade på att ta en del av kakan????

Man kan ju ställa sig frågan då vem/vilka som satt sig på sina höga hästar eg.
Jo jo visst har en del av er bra OBA, men det är väll inte så himla konstigt då ni i skydd av storebror kunnat rekrytera mestadels off, så den bragden har ni ju bara AN att tacka för.

Att ni sedan, då ni själva drog er ur mergen, förvånas av att AN tröttnat på er och tagit bort IAP får ju stå för er egen dumhet!

En vinnare av v7 är i mina ögon inte den stam som likt darriga kycklingar tokadlar barbarer för att inte tappa bymängden när nu AN anfaller er.. Det är så man mår illa. Har sett Core som en scillad stam tidigare, men nu verkar det visa sig vilket förfall som sitter och styr i Core.

Så som du ger AN ett ökennamn kallat Pedistalryttare, likt NiT gav MoX-T ökennamnet Kycklingarna vill jag ge er ökennamnet Embryoäggen eftersom ni uppträder och agerar värre och fegare än kycklingarna...
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp