En vänskap som snart är slut....

DeletedUser

Guest
Så då är de fullt ok och rekrytera av varandra? utan att göra några bestämmelser?

Låter...intressant.

/Skiter fullständigt i vara 2 spelare vill, de är klart alla idioter vill över till vinnarstammen. Folk som vill till vinnarstammen är inget man bör rekrytera överhuvudtaget. (skillsen visas ju iomed att de förmodligen bara spöat newbs då?)


Öhh Va??? :confused:
Logiken i ditt resonemang är ju lika stort som minnet hos en mört..
Är detta ett uttryck för core´s intelligens är jag minst sagt bekymrad för er existens..
 

DeletedUser

Guest
Jaha ja, då får vi se hur och vart detta leder någonstans, krig eller inte..
 

DeletedUser

Guest
Helt ärligt, det finns ingenting kvar att tjafsa över. Vi befinner oss i krig.
Det är bara att gilla läget, som jag gör, jag älskar krig (men bara virtuella krig såklart), det var därför jag började spela TW..

Vi i Core anser självklart att vi har rätt, och ni i AN anser att ni har rätt. Och förmodligen så har båda sidor både rätt och fel.

Så må bästa stam vinna och jag hoppas att alla inblandade fortsätter att hålla god ton mot varandra, 99% av alla inblandade är ju trots allt vuxna människor och det finns inget mer patetiskt än vuxna människor som sitter och retar upp sig så pass att dom förpassas till barnstadiet över ett internetspel...

Själv så har jag en bra dialog med flera av mina kombattanter i AN, det blir så mycket roligare att kriga då.
 

John R Cash

Member
Reaktionspoäng
0
Har läst tråden igen, kan du visa mig vart själva krigsförklaringen är!? Visst, jag ser att det står krig lite här och var, men en krigsförklaring ser jag inte.

Krigsförklarning finns inte och det finns flera inlägg som säger att det inte kommer komma någon men läser man mellan raderna så ser man att det är krig mellan stammarna

Med sorg i hjärtat meddelar jag härmed att alla diplomatiska band mellan våra stammar upphävs med omedelbar verkan.

granberg sa:
Det mesta som skrivs här är visserligen rent skitsnack, men inte bryr jag mig om det. Jag är nöjd över att v7´s forum lever igen och framförallt att jag nu har många fler byar att kötta och större chans att få lite OBF också

/GranberG

Disagio sa:
Helt ärligt, det finns ingenting kvar att tjafsa över. Vi befinner oss i krig.

Där har du att det är krig redan

Annars så har vi alltid TW-stats som talar sitt tydliga språk

Side 1:
Tribes: AN
Side 2:
Tribes: Core

Timeframe: 03/12/2010 00:00:00till06/12/2010 01:41:49

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 184
Sida 2: 28
Skillnad: 156

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,719,018
Sida 2: 271,107
Skillnad: 1,447,911

chart
 

DeletedUser

Guest
vad trodde du? med dom förutsättningar som är.

För det första så brukar det ta tid i massiva krig, de flesta tåg får ju knalla en vecka enkel resa.

För det andra trodde jag inte nödvändigtvis att ANs överlägsenhet i siffror skulle betyda så mycket med en gång, då ni ju i stort sett suttit still i sex månader borde det snarare handla om aktivitetsnivå än poäng.
 

DeletedUser

Guest
För det första så brukar det ta tid i massiva krig, de flesta tåg får ju knalla en vecka enkel resa

Många av AN´s o Core´s byar ligger granngårds så några långadlingar är det väl inte så mycket nu oavsett sida.

aktivitetsnivå än poäng
mm där har du en poäng, men oxå att An har 54 medlemmar o Core har 26 medlemmar.

Många har gapat för mycket i början ( även jag) för att sen sätt stoltheten i felstrupen.

Detta krig är inte början på slutet utan, slutet på en ny början.
 

DeletedUser

Guest
Detta krig är inte början på slutet utan, slutet på en ny början.

du menar väll "Detta krig är inte början på slutet utan början på en ny era. eller något sånt.


sen tycker jag de är bra om de blir liv i forumet och världen. men jag tror ingen av sidorna ska stå och gapa för mycket. AN ska inte skryta om övertaget och om dom är en ninja eller ej. AN ni har lite mer än dubbelt så många spelare som Core har,och säkert att alla är lika aktiva. och om ni är en ninja eller ej får ni hålla er på TW. Jag hoppas Madgod(guds skull.gjorde de med flit) att ni inte går omkrig i RL och skryter om att ni är en ninja eller försöker vara en. ni kan vara en ninja i era Hjärtan men den delen får ändas befinna sig i TW(möjlitvis andra onlinespel också).

och Core. ja jag är en fd Core men jag är de när jag sitter vid TW. den jag är spelar ingen roll om de är RL eller i spelet värld men vem jag tjärnar och håller mej till är olika beroende på var jag är.
Ni i Core ska inte hålla på och tjafsa med AN när ni har ett krig att ta hand om. som de ser ut nu felorar ni. och istället för att övertyga AN att de dom gör är "fel" och de ni gör är "rätt" så ska ni ut på slagfältet och vissa att ni tänker inte ge upp förens eran sista by är tagen,eran sista soldat är fallen.

nu är de så att ni inte kan komma överrens men Som en klok spelare sa en gång: "Om två personer står på vardra sida av ett berg så ser de olika ut,men de är fortfarande samma berg" så ut och kriga och sitt inte här och sammla röster för här är de yxsan som bestämmer inte orden.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
äntligen ett vettigt ord i denna tråd. skippa pajkastningen och kriga istället!
 

DeletedUser

Guest
äntligen ett vettigt ord i denna tråd. skippa pajkastningen och kriga istället!

För förtydligande så finns det inte en enda aktivt spelande medlem i AN som kommenterat något som helst i denna tråden. Så den så kallade pajkastningen får du gärna lägga över på andra men inget du kan beskylla AN för.

Som tur är lägger AN:s spelare ned sin tid ingame med att skicka soldater mot den gråa smittan.

(Och innan någon kommenterar det så har Alvedon skrivit ett (1) humoristiskt inlägg i denna tråden. Men som alla vet är han galen och inget som vi kan kontrollera som tur är)
 

DeletedUser

Guest
AN kan tacka Core och UA för att de är så "extra" stora som de är idag... (De nämner inte byråkraterna i AN)

...utan denna hjälp hade inte AN kunnat simcity-pakta sig så till bristningsgränsen fullt medlemmar byggt av frossat feg-fläsk....
...detta fläsk, ursprungs-stäplat "AN", är långt mer ruttet och unket än friska och hederligt adlade barbarbyar....
..Särskild om de erövrats demonstrativt, framför näsan på och i samma stridande ström som AN's gråtande, tårfyllda och grundlösa retorik väller ut i det externa.... om hur "förmer" de påstår sig vara än alla andra...

Kejsaren AN ÄR spritt språngande naken, men insikten verkar vara alltför smärtsam för de närmast sörjande.... så även om denne nakne och fete byråkrat till kejsare vinner världen rent TW-"tekniskt"... blir det en sorglig dag för den sjunde världen...
Några "oskyldiga" hade säkert ädla ambitioner i för-historien med NiT... men det räcker inte ens till ett fikonlöv som skydd till de ädlaste delarna av kejsaren AN....

Så snick-snacket om att AN skulle vara "förmer" än nån annan stam, som de gärna trumpetar om själva, är helt grundlöst. Aktiva spelare må de ha, men det är det enda...

Core och alla andra har allt att vinna, dö eller vinna som hjältar i kampen för sanning, ära, mod och frihet
AN kan bara förlora... varför, undrar ni? ...man kan inte slå ihjäl sanningen, bara försöka dölja eller förneka den....
 
Senast redigerad av en moderator:

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Dannemails, du förstår verkligen inte hur spelet fungerar och nu är det inte kul längre.
Jag yrkar på du antingen läggs med munkavel eller lär dig att uttrycka dig på en acceptabel nivå.


"
AN kan tacka Core och UA för att de är så "extra" stora som de är idag... (De nämner inte byråkraterna i AN) Det kallas diplomati

...utan denna hjälp hade inte AN kunnat simcity-pakta sig så till bristningsgränsen fullt medlemmar byggt av frossat feg-fläsk.... Pakter mellan stora stammar är tillåtna och ingen har kommit till AN genom att vara feg.
...detta fläsk, ursprungs-stäplat "AN", är långt mer ruttet och unket än friska och hederligt adlade barbarbyar.... Bra spelare ger respekt och ära åt att BESEGRA MOTSTÅNDARE, inte barbarer
..Särskild om de erövrats demonstrativt, framför näsan på och i samma stridande ström som AN's gråtande, tårfyllda och grundlösa retorik väller ut i det externa.... om hur "förmer" de påstår sig vara än alla andra...
Fel igen, som beskrivit så har AN nästan aldrig skrivit ngt i externa - vi verkar ingame. Lär av det!
Kejsaren AN ÄR spritt språngande naken, men insikten verkar vara alltför smärtsam för de närmast sörjande.... så även om denne nakne och fete byråkrat till kejsare vinner världen rent TW-"tekniskt"... blir det en sorglig dag för den sjunde världen...Winner takes it all. barbarfrosseri skrattas åt på alla servrar!
Några "oskyldiga" hade säkert ädla ambitioner i för-historien med NiT... men det räcker inte ens till ett fikonlöv som skydd till de ädlaste delarna av kejsaren AN....Jag tror inte du inser 1% av vad det kräver i tid och kunskap för att leda en toppstam genom åren - ditt ord väger lika tungt som en badmintonboll.

Så snick-snacket om att AN skulle vara "förmer" än nån annan stam, som de gärna trumpetar om själva, är helt grundlöst. Aktiva spelare må de ha, men det är det enda... Återigen, din retorik fullständigt stinker bitterhet. Aktiv är sisådär, man blir trött med åren men kriga kan dom. Till skillnad från de 'aktiva' barbaradlarna. En sak till, hur kommer det sig att AN krossat alla motståndare i alla krig under åren, om vi bara var - aktiva?

Core och alla andra har allt att vinna, dö eller vinna som hjältar i kampen för sanning, ära, mod och frihet haha, det saknas lite fler beskrivande ord, t ex lycka
AN kan bara förlora... varför, undrar ni? ...man kan inte slå ihjäl sanningen, bara försöka dölja eller förneka den.... sant, de kan bara förlora. En världsmästare kan bara förlora, inte vinna mer.
"
 

DeletedUser

Guest
Det är rätt Rogerman.... försök vifta avledande med det numer skrumpna och obefintliga fikonlövet... (men det blir inte större för att du använder röd text) ;)
 

DeletedUser

Guest
dannemails... din tro har försvunit och att du kör med den värsta dubbelmoralen är ju hellt obefintlig. v7 bryr sig inte vad en simpel spelare som du har att säga. om dehär skulle ha varit riktiga medeltiden skulle du inte änns få tala utan att någon skulle skära halsen av dig. du är en luffare som går omkring och pedikerar om ett bättre sammhelle men ingen bryr sig. folk kanske stannar upp med bara för att spota på dig. SÅ mitt råd till dej är att välja sida och stå där. håll med som alla andra och försök inte kasta en massa sk*t som inte ens ända spelare kan förstå. de eller ställ dig i ett hörn och håll tyst.
 
Topp