En vänskap som snart är slut....

DeletedUser

Guest
Återigen, din retorik fullständigt stinker bitterhet. Aktiv är sisådär, man blir trött med åren men kriga kan dom. Till skillnad från de 'aktiva' barbaradlarna. En sak till, hur kommer det sig att AN krossat alla motståndare i alla krig under åren, om vi bara var - aktiva?

Helt själva har ni väl inte varit hela tiden när ni krigat eller!?
 

ebby

New Member
Reaktionspoäng
0
AN kör på bra nu :)


Side 1:
Tribes: AN
Side 2:
Tribes: Core

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 375
Sida 2: 40
Skillnad: 335

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,496,875
Sida 2: 382,988
Skillnad: 3,113,887

chart




Side 1:
Tribes: AN
Side 2:
Tribes: Core

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 68
Sida 2: 4
Skillnad: 64

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 630,504
Sida 2: 37,050
Skillnad: 593,454

chart
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att även om det var AN som till sist sänkte mig och min stam så är det härligt att se kappvändarna Core få på pälsen! Mycket gnäll och lite handling har nog alltid legat Core i fatet!
Lycka till AN även om jag inte tvivlar på att Ni kommer mumsa upp Core!
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Fick det till att CORE adlat 38 gråbyar senaste dygnet. kanske dags att tänka om lite? :)
 

DeletedUser

Guest
dannemails... din tro har försvunit och att du kör med den värsta dubbelmoralen är ju hellt obefintlig. v7 bryr sig inte vad en simpel spelare som du har att säga. om dehär skulle ha varit riktiga medeltiden skulle du inte änns få tala utan att någon skulle skära halsen av dig. du är en luffare som går omkring och pedikerar om ett bättre sammhelle men ingen bryr sig. folk kanske stannar upp med bara för att spota på dig. SÅ mitt råd till dej är att välja sida och stå där. håll med som alla andra och försök inte kasta en massa sk*t som inte ens ända spelare kan förstå. de eller ställ dig i ett hörn och håll tyst.

Du är säkert full av saliv, blood angel - det tvivlar jag inte på - och din syn på medmänniskor och vad du tycker de förtjänar är motbjudande... men kanske värdigt dig?
(men du spottar som vanligt i motvind...)

Jag lägger helar tiden fram mot-fakta (visst, och även ibland lite kryddat... men fortfarande ren och oförvanskad fakta om makten)
(Därav vissa reaktioner - lite salt fakta - i AN's öppna sår... då sprattlar det i den odlade och övergödda lax-farmen)

Min presenterade fakta som sanningsenligt hela tiden ämnar motbevisa och balansera den photoshopade bilden och det sorgliga självberöm som AN hela tiden pumpar ut i etern och vill spegla sig själva i....

Förenklat:
AN gömmer sig bakom nån slags fantasi om att barbarbyadling är nåt mått på universell TW-kvalitet, TW-skill och TW-värdighet...
Men Barbarbyar har ingenting med TW-värdighet etc att göra överhuvudtaget, punkt.
De som inte fattar den nyansen, blundar för verkligheten... så enkelt är det.

AN har hela tiden följt sitt simcity-dekret och utövat simcitybyråkratism i dess renaste uttryck
(vilket är, om nåt, det minst "värdiga" man kan göra... motivering överflödig)
Värdighet och heder vinner man genom att riskera något, inte genom att ett stort antal individer väljer ut och slår ihjäl små, enskilda och försvarlösa grannar med avsikt ta bort till och med teoretiska risker till nederlag....

Kom inte dragandes nu med det skrumpna och obefintliga "fikonlövet" att AN krigade nån gång för länge sen, det har alla spelare gjort. Det är ingen merit.

Däremot att sitta NAKEN på tronen med synliga, svettiga kärlekshandtag av simcityfläsk är ju en praktfull merit i antiklimax.... särskild som de nu gör anspråk på att vara så "vääärdiga" och "fiiiiina" vinnare.... och inte bara vinna en värld rent "tekniskt" med sin simcitybyråkratism.

Dannemails, som än idag stolt slaktar AN's simcityfläsk vid mina murar! :)
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Tona ner det här inne är ni snälla. Det går att hålla en diskussion med trevlig ton! :)

/vikarie
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att även om det var AN som till sist sänkte mig och min stam så är det härligt att se kappvändarna Core få på pälsen! Mycket gnäll och lite handling har nog alltid legat Core i fatet!
Lycka till AN även om jag inte tvivlar på att Ni kommer mumsa upp Core!

Måste hålla med MrDaan här:) Kötta på AN..
 

DeletedUser

Guest
Fick det till att CORE adlat 38 gråbyar senaste dygnet. kanske dags att tänka om lite? :)

Tycker de skall öka tempot. Kriget handlar ju knappast om Core vs AN + deff från UA. Det handlar ju AN vs Core och slutet på V7. Hela världen borde adla grått.
 

DeletedUser

Guest
Tycker de skall öka tempot. Kriget handlar ju knappast om Core vs AN + deff från UA. Det handlar ju AN vs Core och slutet på V7. Hela världen borde adla grått.

Har någon stam någonsin vunnit ett krig genom att adla gråbyar? Det bränner adlar och splittrar ansträngningarna.
 

DeletedUser

Guest
jag kan inte förstå att AN är så blinda i sin naiva tillvaro just nu. de är EndGame och kriget kommer pågå under en lång tid. och ju mer barbarbyar som adlas ju längre tid kommer de ta för AN att ta hem vinnsten eller hur? Core är visstligen imot barbaradling själva men när de är EndGame och de har blott en chans att lyckas. så ska man göra de man bör göra innan man dör. fördröja de och göra livet mer tråkit för AN(som i deta fall) och i cores fall är de att fördröja EndGame och göra att ANs vilja blir längre ifrån än vad de önskar själva. vill dom ha sina barbar byar så får dom väll ta dom först eller hur? men AN ska vara så lojala mot sina barabar byar eller hur.

Jag har en fråga till ANs ledning. och enbart den ÄKTA ledningen får svara på dena fråga: Om ni är så lojala mot barbarbyarna. men varför deffar ni inte era allierade då? Och vad vinner ni på en allians med barbarbyar igenkligen?(nu ska ni inte vara en smartass och komma till med en lustig kommentar, gör de alvarlig)
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker de skall öka tempot. Kriget handlar ju knappast om Core vs AN + deff från UA. Det handlar ju AN vs Core och slutet på V7. Hela världen borde adla grått.

snarare går det snabbare för AN att vinna då AN tar byar av CORE där det finns trupper medans CORE tar gråbyar och får börja bygga trupper igen. CORE blir av med trupper och AN får fler och fler spelare i fronten = AN plockar fler och ännu snabbare byar av CORE. men vad vet jag... kanske CORE blir första stammen i TWs historia som vinner ett krig genom att adla gråbyar :) fast statistiken stöder väll inte riktigt det

Side 1:
Tribes: AN
Side 2:
Tribes: Core

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 477
Sida 2: 246
Skillnad: 231

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 442
Sida 2: 45
Skillnad: 397

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,430,260
Sida 2: 1,887,111
Skillnad: 2,543,149

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,112,069
Sida 2: 431,049
Skillnad: 3,681,020

chart
 

DeletedUser

Guest
snarare går det snabbare för AN att vinna då AN tar byar av CORE där det finns trupper medans CORE tar gråbyar och får börja bygga trupper igen. CORE blir av med trupper och AN får fler och fler spelare i fronten = AN plockar fler och ännu snabbare byar av CORE. men vad vet jag... kanske CORE blir första stammen i TWs historia som vinner ett krig genom att adla gråbyar :) fast statistiken stöder väll inte riktigt det...

We originate, others imitate :)
 

DeletedUser

Guest
:)

Skönt att världen snart är inne i ett "slutskede". Kändes som om världen var död redan då jag lämnade den för något år sedan :)
 
Topp