En liten pojkes förvirrade dagbok

DeletedUser

Guest
hahaha.. Det är helt och hållet underhållande till max att läsa. Väntar och hoppas att det inte tar för långt tid tills nästa inlägg från dig kommer.

//ochibi
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Denna dagbok är till för att njutas av.
Att rapporterna skulle vara falska är inte sant.

Att verka tro det att ingen Clone nångång ska anses som farm är däremot fel.
En liten pojke har just lyckats med det

Mer av denna dagbok, por favor
 

DeletedUser

Guest
Helt klart bästa och roligaste tråden på länge..

Keep up the good work!:D
 

DeletedUser

Guest
Haha, Jag älskar den här dagboken. Jag spelar inte i v6 men tycker iaf att den är underhållande. Personen som skriver, skriver så himla bra ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Usch o fy, farma en clone? de är duktigt. Men har för mig att kloner, klonar sig själva :p Tillslut står de 10.000 clonebyar redo att hugga ner pöjken :D

Idk, pöjken kanske kan uppge sitt äkta ja? så vi får se på statsen va han har för poäng?

Lite löjligt, annars kan vi ej veta om rapporterna stämmer eller ej.
 

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
kan du inte stå för vad du vill säga (dvs använda fakenick) är det ingen ide att skriva detta tycker jag. ska du skriva detta och alla ska tycka det är sant ska du använda ditt in-game nick
 

DeletedUser

Guest
Jag kan inte förstå att ni tycker det är så förbannat roligt att förstöra för andra personer. Ni total förstör en rolig tråd med allt ert skit snack.

Tror ni att han kommer ge upp sitt nick oavsett hur mycket ni tjatar? Svar: nej
Så varför lägga ner tiden på att skriva dessa onödiga medelanden som bara är så tråkiga för precis alla.

Jag önskar i alla fall jag visste hans in game nick så jag kunde PMa han om varje del så man slapp gå igenom 10 sidor skit snack för att läsa det intressanta.

Att hoppas på en ren tråd är för mycket att begära i detta forum. Hemskt patetiskt av folk som känner detta stora beroende att förstöra.

//Ochibi
 

DeletedUser

Guest
Japp, en fredagskväll som denna så kan man nog smälla ihop något ;)
 

DeletedUser

Guest
Han kanske har haft dålig skörd idag?

Tyvärr allt för sant:

Dag 4
Kära dagbok,
dagens ämne handlar om tristess och om den grå vardagen som vi alla måste genomleva. Om potatisar som skalas på mitt extraknäck och om Clones som avslagit min stående förfrågan om att bli en del av deras väldiga armé. Ja, ni hörde rätt. Inte ett enda riktigt anfall har jag fått mot mig. Denna lilla förvirrade pojken känner sig ännu mer förvirrad nu. Det hela började ju så bra - gästerna var få och potatisarna var redan skalade på resturangen i början av mitt skift - anfallen från Clones haglade med en tät, jämn ström... De testade mig, visade mig att de tänkte på mig. Visade mig vägen.

Sen kom antiklimax. De skalade potatisarna gick åt som smör i solsken, gästerna flockades runt borden likt lejon runt en oas och Clones slutade anfalla mig...

Jag har nu väntat in i det längsta med att få något intressant att föra in i dagens logg. Men tyvärr är det roligaste jag kan skriva ned att jag hittat en ny vän i denna bistra värld. Faktiskt en Clone02X! Jag har även fått vissa indikationer på att Clones kan eventuellt, om jag tjatar riktigt riktigt mycket, tänka sig att ta upp min ansökan igen. I alla fall enligt min vän på insidan.

Jag väntar med spänning.

Länge leve Clones.
 

DeletedUser

Guest
hahahahahahahahha! :D Du har talangen att skriva, det är inget snack om saken! ;)
 

DeletedUser

Guest
håller med alla här, en av dom roligaste trådarna att följa här på forumet :)
Keep it up o sluta inte skriva ;)
 

DeletedUser

Guest
Dag 5
Del 1

Kära dagbok,
igår började det äntligen hända lite saker. Jag har fått en känsla av att andra än jag läser dig, och därmed också mina innersta tankar. Anledningen är enkel: Efter gårdagens anteckningar så "bröt helvetet loss", som mer vuxna män manligt brukar säga (obs inget ont om kvinnor här dagbok, inget genus snack). Troligtvis så inbillar jag mig bara, eftersom jag efter allt endast är en liten förvirrad pojke.

Hur det än må vara så kom en ny Clone på besök:

Källkod:
Moral: 100%

Anfallare:	Clone0xx
By:	Cloning in Process (xxx|xxx) K44
									
Kvantitet: 	0	0	815	70	382	0	0	0	0
Förluster: 	0	0	1	0	0	0	0	0	0

Försvarare:	xxx
By:	xxx (xxx|xxx) K44
									
Kvantitet: 	0	0	0	0	0	0	0	0	0
Förluster: 	0	0	0	0	0	0	0	0	0

Byte:  	5.002 4.156 1.218  	10376/38700

Eftersom denne Clone inte tycktes skicka med hela sin armé så kände jag mig nu mer förvissad än någonsin om att jag skulle få gå med i Clones. Euforisk som jag var skickade jag då in en julhälsning till TW-radion (som dock aldrig spelades upp). Den såg ut som så här:

En liten julhällsning från En liten förvirrad pojke sa:
Hej TW-radio (och Conzec).

Jag skulle vilja dedikera en liten juldikt till stammen The Clones
på v.6:

(sjung gärna, Staffan var en stalledräng är melodin):

Den lilla pojken var en stalledräng,
- Vi tack honom nu så gärna
Han tränade sina LC små,
- Allt för Clonens stjärna
Hans namn var Clone001
- Hans namn var Clone001

Tackar :)

Mvh
En liten pojke

Halvt som halvt skickade jag en liten attack tillbaka mot Clonen som anfallit mig. Jag har dock slarvat bort rapporten, vi yngre förmågor brukar inte ha så bra ordning, men jag misstänker att jag kommer hitta den lagom till nästa inlägg (om ingen annan känner för att posta den här).

Livet känns i alla fall inte lika tungt längre. Potatisarna och gästerna har båda blivit färre på resturangen.

Tack och hej,
leverpastej.

Skriver mer senare dagboken.
 
Topp