En liten pojkes förvirrade dagbok

DeletedUser

Guest
Inledning
Först och främst vill jag bara tacka Innogames och dess representanter för detta ypperliga spel. Väldigt roligt och givande i en stressig vardag. På jobbet (skalar potatis i en resturang) har jag inte tid att träffa nya kompisar (potatisar måste skalas), men här får jag verkligen en unik chans att träffa nya vänner. Jag har spelat TW till och från en längre period nu, men sällan fått möjligheten att träffa och möta så många intressanta människor som på denna världen. Det är ju trots allt i möten människor emellan som man utvecklas som person och det är just det ämnet som jag tänkte beröra först i min lilla dagbok.


Dag 1

Jag har under de senaste dagarna fått det stora nöjet att komma i kontakt med The Clones. Först tänkte jag att det var samma person som spelade alla konton, men admin förklarade att så ej var fallet. Det gjorde mig lugn för jag ser verkligen ned på fuskare. Hur som helst, min kontakt har bestått i att The Clones skickat massa spejare mot min lilla fridfulla by, ja faktiskt över tio spejningar på två dagar.

- Vad roligt, vill jag minnas att jag tänkte då. Jag kanske skulle kunna få gå med i deras klonarmé istället för min nuvarande stam.

Tyvärr så hade klonerna en annan tanke eftersom det senare helt oprovocerat kom lite skarpa anfall, exempelvis:

Källkod:
Anfallare:	Clonexxx
By:	Cloning in Process (xxx|xxx) K44
									
Kvantitet: 	84	0	745	0	308	0	0	0	0
Förluster: 	0	0	2	0	1	0	0	0	0

Kanske var detta ännu ett sätt för klonerna att göra mig till deras kompis? Ja, så måste det vara. Eller vänta.. jag vet vad det är......!!! Det är ett intagningsprov!!!!! Jag kommer bli en clone om jag lyckas. Kan admins byta namn då eller hur funkar det? Annars kommer ju min gamla stam att bli ledsna. Hur som helst, nu gäller det för mig att bevisa mitt värde till klonerna.

Källkod:
Försvarare:	Clonexxx
By:	Cloning in process (xxx|xxx) K44
									
Kvantitet: 	123	113	408	22	126	0	25	0	0
Förluster: 	123	113	408	22	126	0	25	0	0

Försvarare:	Clonexxx
By:	Cloning in Process (xxx|xxx) K44
									
Kvantitet: 	84	0	763	33	318	0	8	0	0
Förluster: 	84	0	763	33	318	0	8	0	0

Till nästa dagboksinlägg hoppas jag att jag äntligen har kommit med världens bästa stam. Tänk ifall självaste Clone001 tar mig under dennes armar... Undrar om man får träffa mr Bubba Fett också?!!? Frågorna är många!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bubba Fett är grym, men då ska vi inte prata om Wookie's :D
 

DeletedUser

Guest
världens bästa stam? va fan snackar du om. finns många bra stammar på denna värld inte bara clones ;)
 

DeletedUser

Guest
Finns ganska många stammar som har hybris och tror de är bättre än vad de är också har det visat sig väldigt tydligt här i V6.

Försöker bara komma på vem det är som skriver som personen som skapat tråden, känner igen sättet att skriva och bygga meningar på från en tidigare värld, kan bara inte komma ihåg vilken. In game nicket för denne lille pojke är ju Ulla vilket är ett fakenick men kan inte komma på vem som sitter bakom. Sen att man är uppbackad av en stam med trevligt med deff förtäller ju inte heller historien då bara offensiven är stor nog att fylla ut hela farmen för honom och stå emot fulla off då tyder ganska klart på rejält med hjälp men det rör inte mig i nuläget iaf men man måste ju få påpeka.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ja kan också ändra i rapporter:)

Vet inte om de uppskattas om ja gör en tråd om det dock. :D

Kan admins typ låsa detta för spam? :rolleyes:

Påtal om bra stammar, wankies, lego, mad är också bra
 

DeletedUser

Guest
Min tolkning av den här tråden är att det är en annorlunda variant av P&P, anser inte att det kan klassas som spam. Läs en gång till och begrunda inlägget.

Om ni uppskattar P&P i form av "Lol, jag ligger i personligt krig med Clones" bättre, så kommer de här forumen att bli extremt tråkiga och enformiga. Läs och njut av lite annorlunda P&P för en gångs skull.

Ett ord till er gott folk: Satir.
 

DeletedUser

Guest
ja kan också ändra i rapporter:)

Vet inte om de uppskattas om ja gör en tråd om det dock. :D

Kan admins typ låsa detta för spam? :rolleyes:

Påtal om bra stammar, wankies, lego, mad är också bra

Ursäkta mig. Jag försöker bara här delge min TW-historia i ett dagboksperspektiv. Min plan är ett fortsatt dagboksskrivande för varje dag/vecka. Utmärkt PnP eller spam är upp till betraktaren. Att jag modifierar rapporter låter jag vara osagt, vad jag än säger så kommer du att säga det motsatta. Men frågan jag ställer mig är Varför skall jag modifiera rapporter i min egna dagbok? Skulle jag skriva att jag pussat en tjej i min dagbok om jag inte gjort det?

Angående Clones så beundrar jag dem och vill gärna gå med dem eftersom de är världens bästa stam enligt mig.

Agersand ---> ? Tror du åsyftar till/om fel person. Jag är en liten pojke som försöker träffa nytt intressant folk att umgås med.
 

DeletedUser

Guest
Min tolkning av den här tråden är att det är en annorlunda variant av P&P, anser inte att det kan klassas som spam. Läs en gång till och begrunda inlägget.

Om ni uppskattar P&P i form av "Lol, jag ligger i personligt krig med Clones" bättre, så kommer de här forumen att bli extremt tråkiga och enformiga. Läs och njut av lite annorlunda P&P för en gångs skull.

Ett ord till er gott folk: Satir.

rätt sagt, allting blir ju typ låst på forumen, låt trådarna leva ifall de inte bryter emot några allvarliag regler.

Är bara att inte läsa tråden om den är så irriterande, själv tittade jag bara på "rapporterna"
 

DeletedUser

Guest
Jag uppskattar detta nya sätt att skriva på.. Mycket roligare än allt "Jag är i krig ditt och hit" en massa tråkiga trådar som bara får precis vilken människa som helst att lägga ner att gå in på detta forum.

Mycket roligt att läsa och intressant. Kan inte vänta tills nästa inlägg från dig.
Fick min syn på detta forum att bli allt ljusare.:eek:

//Ochibi
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag uppskattar detta nya sätt att skriva på.. Mycket roligare än allt "Jag är i krig ditt och hit" en massa tråkiga trådar som bara får precis vilken människa som helst att lägga ner att gå in på detta forum.

Mycket roligt att läsa och intressant. Kan inte vänta tills nästa inlägg från dig.
Fick min syn på detta forum att bli allt ljusare.:eek:

//Ochibi

håller med där. rolig läsning som lättade upp tillvaron :)
 

DeletedUser

Guest
Då ser vi fram emot morgondagens inlägg ;)


Snygg marknadsföring btw. :)
 

DeletedUser

Guest
Det är kul med annorlunda PoP men rena och skära lögner hör inte hemma på forumet. Ska tråden finnas kvar borde det krävas att den håller sig till sanningen.
 

DeletedUser

Guest
Det är kul med annorlunda PoP men rena och skära lögner hör inte hemma på forumet. Ska tråden finnas kvar borde det krävas att den håller sig till sanningen.

Skulle gärna vilja veta vari mina lögner ligger? Kommer mer info imorgon. Eller övermorgon senast
 

DeletedUser

Guest
Finns ganska många stammar som har hybris och tror de är bättre än vad de är också har det visat sig väldigt tydligt här i V6.

Försöker bara komma på vem det är som skriver som personen som skapat tråden, känner igen sättet att skriva och bygga meningar på från en tidigare värld, kan bara inte komma ihåg vilken. In game nicket för denne lille pojke är ju Ulla vilket är ett fakenick men kan inte komma på vem som sitter bakom. Sen att man är uppbackad av en stam med trevligt med deff förtäller ju inte heller historien då bara offensiven är stor nog att fylla ut hela farmen för honom och stå emot fulla off då tyder ganska klart på rejält med hjälp men det rör inte mig i nuläget iaf men man måste ju få påpeka.

tvivlar på att det är Ulla.

Ulla har för låg deffOb
 

DeletedUser

Guest
tvivlar på att det är Ulla.

Ulla har för låg deffOb

Det är en bugg eller så uppdateras det segt, det är Ullas rapporter och Ulla som skriver. Be en admin kolla det så slipper vi vidare frågeställningar kring detta men det är bara Ulla som kan ha de rapporterna och eftersom personen som skapade tråden redan dementerat detta så är det alltså ren och skär lögn från dennes sida.
 

DeletedUser

Guest
Dag 2
Kära dagbok,
idag tänkte jag beröra ett ämne som filosofer i de flesta kulturer berört tidigare:

Genom sig själv känner man andra


En liten förvirrad pojke som huserar bland stora män och kvinnor i en värld full av krig MÅSTE utvecklas för att överleva. För ett utvecklas måste man först vara modig nog att inse sina egna brister och sina styrkor. Man måste helt enkelt lära känna sig själv. Genom att vända på det så kan man också säga att genom andra lär man känna sig själv.

På just detta forum, i denna tråd har vissa ord dryftats. Vissa skulle nog uppleva dem som påhopp, andra som legitima anklagelser men de allra flesta upplever nog det som sagts här som ett sätt att släta över sina egna, och sin stams, misstag. Jag ser dem som en chans för mig att lära känna mig själv genom andra.

För att ta några exempel:
Det är kul med annorlunda PoP men rena och skära lögner hör inte hemma på forumet. Ska tråden finnas kvar borde det krävas att den håller sig till sanningen.

...vilket han blånekar till alltså ljuger han men sure, continue on.

Slutatsen är att jag är en lögnare. Men hur kan En liten pojke vara lögnare? Menar Clonen ovan att jag EJ är en pojke? Menar han att jag, som vill gå med hans stam, ljuger om rapporter? Nej, troligtvis, genom min ringa erfarnhet, så verkar det som att han menar han att jag använder annat nick på forum än ingame! Därför är jag lögnare och tråden borde låsas. Paradoxalt nog i detta fall så använder han ett forumnamn som skiljer sig från hans ingame namn och han är till och med med i en stam där alla gör samma sak...

Jag har nu lärt mig att det är ok att kasta sten i glashus i världens bästa stam. Eftersom jag, hemskt gärna!!!!! vill gå med i stammen så är det bara att anamma detta sätt att tänka på. Jag måste utvecklas till Clone för att blir en. Det är så det funkar!!! Ok, jag försöker. Tänk på att jag är en liten pojke som försöker lära mig hur denna hårda värld fungerar och därför kan göra fel. Rätta mig gärna om jag inte följer den rätta vägen. Detta brev fick jag idag av en i min stam:

xxx idag kl 05:51
Kunde inte låta bli ;)

Försvarare: CloneXXX
By: Cloning in Process (xxx|xxx) K44

Kvantitet: 54 0 679 33 341 0 20 0 0
Förluster: 54 0 679 33 341 0 20 0 0

Tycker vi skriver till deras stamledare och ber dom ändra namn till Clownerna

Jag vill fortfarande gärna gå med i The Clones och utvecklas som spelare. Det har bara varit ett till "skarpt" test som jag klarade, vilket kanske tyvärr tyder på ett svalnande intresse för mig. Jag väntar dock med spänning på ett litet snällt meddelande från Bubba Fett om att han vill bli min mentor och uppta mig som Clone.
 

DeletedUser

Guest
Haha, älskar den här tråden. Han skriver på ett sätt som gör att till och med JAG små ler ;)
 

DeletedUser

Guest
Riktigt bra skrivet fan! :) Du borde bli författare! ;) Spännande läsning!
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
himla bra och rolig läsning :) men tvivlar på att du är en liten pojke med tanke på hur du skriver ;)
 
Topp