Elohims historia... En krönika

DeletedUser

Guest
"Tänk er att ni under 1 veckas tid har över 100 inkommande konstant."

Haha, fan va soft de vore att vara nere på såna småsiffror en vecka eller två.

Självklart. Men på den tiden hade jag bara 10-30 byar och då kunde jag förlora alla över en natt :p 100 då är ju för tusan som 5-10k attacker idag i förhållande till antal byar jag har att deffa med :p
 

DeletedUser

Guest
Word.

Problemet är att skyddsban-alternativet inte ser ut att vara ett privilegium "dödliga" spelare kan åtnjuta om så önskas (nej, jag insinuerar inget, inga högafflar och facklor från mods tack). KÖ eller internadla är det som gäller, så borde det vara i samtliga fall.

Om du menar att jag fick den behandlingen för att jag var med i teamet så fäller du krokben på dig själv. Var inte med i teamet då och hade heller aldrig pratat med någon medlem ur teamet någonsin. haha :p
 

DeletedUser

Guest
I övrigt så måste jag bara få fråga. Uppenbarligen verkar jag ha stött mig med alla haha. Denna tråden var ju tänkt som ett trevligt hejdå bara.

Har till och med träffat tribalwars-spelare i verkliga livet som varit rent ut sagt otrevliga och riktigt elaka mot mig. Hade jag inte vetat bättre hade jag kanske tagit åt mig av det.

Ni får självklart tycka vad ni vill om skyddsbans och övrigt, men vad jag har gjort på tribalwars är väl inte en anledning för att börja skriva riktigt otrevliga saker.

En sak ska ni ha klar för er. Jag må ha varit en lögnaktig/hal/falsk/usel/skicklig m.m spelare, men jag har ALDRIG gått till personangrepp om något som inte har med spelet att göra. I mina ögon räcker det med en elak kommentar om något som inte har med spelet att göra för att det ska vara värre än alla mina så kallade in-game övertramp tillsammans.

Till er som känner er träffade så borde ni faktiskt tänka över hur ni egentligen beter er.
 

DeletedUser

Guest
ja det är ju trist att du i princip enbart fått kritik och skäll,,

Kanske det räcker nu och är på tiden att vi gör ett snyggt och professionellt avsked..

om vi ska dra en liknelse och få rätt stämning så kan vi se det som en begravning, hur många går på en begravning för att stå framför kistan och snacka skit om den som har dött?

^^nu tar jag förgivet att alla antingen varit med om en begravning eller sett en på tv så då behöver jag inte förklara mer hur man framför sig.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

då får jag väl börja:

jag tycker du gjort det bra som lyckats ta dig upp till toppen! hej då och ha det så bra Elohim..

hur det nu gått till eller hur pass renhårigt det varit kan vi här på forumet tydligen gå hur långt som helst för att diskutera, men till toppen kom du oavsett vad folk säger!



((sedan om vi ska gå in på renhårigt så finns det nog inget krig i historien som någonsin varit helt renhårig.. USA sprängde en atombomb för att skrämma fienden till tystnad istället för att visa sin skicklighet med att strida på marken. och hur snyggt var det egentligen om man ser det ur en synpunkt att föra strategiskt snyggt krig? Hitler skötte det mesta otroligt osmakligt, men säga vad man vill.. om man skulle se på honom enbart som en ledare, så finns nog ingen i historien som lyckats föra så mycket folk mot ett och samma mål. vad jag försöker säga är att krig i princip aldrig sköts snyggt, då får man nog gå tillbaka till den tid då de enbart slogs med svärd och pilbåge och de var tvungna att göra ett mycket snyggt strategiskt krig för att vinna.. om det nu ens sköttes snyggt då))



Alla har vi nog skött saker och ting mindre snyggt någon gång om vi nu skulle rannsaka oss själva, vissa mer.. och vissa mindre... och vilket sätt som är rätt/bäst för att ta sig till toppen kan vi nog diskutera i all oändlighet.

//Leozo
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag vill passa på och önska dig ett bra irl Elohim, jag anser att du var är och kommer alltid vara en av dom största och bästa spelare här på tw.
sen får dom andra som är avundsjuka säga vad dom vill, ha det gött Elo.
 

DeletedUser

Guest
Jag känner inte till dig Elohim men jag måste önska dig lycka till IRL, för vilken sorts spelare man än är, bra som dålig, rolig som tråkig osv så är alla värda ett lycka till IRL då detta liv finns i datorn.

Ha det gött, ät kött.

MvH
 

DeletedUser

Guest
Lycka till elohim. Du var guden när jag började. Ville bli som du när jag blev stor (på tw). Ha ett bra IRL liv. :)
 

DeletedUser

Guest
Yepp ha de gött Elohim och ha det gött irl ;) Yepp 20 var ju de man såg upp till och ni var den största legend stammen länge tills TKOTRT blev det ;) Men ha det riktigt kanon nu vetja :)
 
Senast redigerad av en moderator:

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Yepp ha de gött Elohim och ha det gött irl ;) Yepp 20 var ju de man såg upp till och ni var den största legend stammen länge tills TKOTRT blev det ;) Men ha det riktigt kanon nu vetja :)


Håller med fram till tkotr, men om ni är den nya legend stammen, nja det tror jag inte ;) sitter också på intressant info om den stämmer. I så fall ändras v2:s karta om radikalt :eek:
 
Senast ändrad:

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Yepp ha de gött Elohim och ha det gött irl ;) Yepp 20 var ju de man såg upp till och ni var den största legend stammen länge tills TKOTRT blev det ;) Men ha det riktigt kanon nu vetja :)

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA
Jag är tillbaka..
ASG traktorerna legender ?
Ehm, du måste drömma :)
Vad drömde du här näst ? ^^

Iaf, lycka till Elo :D
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ha det gött Elo, hoppas du kommer tillbaka nån gång för du är grym när det gäller taktiken/strategi på TW! :)
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA
Jag är tillbaka..
ASG traktorerna legender ?
Ehm, du måste drömma :)
Vad drömde du här näst ? ^^

Iaf, lycka till Elo :D

N3a dom måste säga goda saker till Traktorerna för annars blir dom ledsna :p

Lycka till Elohim ;)
 
Topp