Ecalos

DeletedUser

Guest
H2/

Jamen vafan, det stod ju att dom var självuppdaterande :p Får fixa det då
 

DeletedUser

Guest
hahahahaha jo ni får mer ob det är precis vad ni får

Ja, men det får alla på spelvärlden! Jag kan ju inte flyga upp i ranken på v4 bara för det är maffigare "poäng" det handlar om, alla får ju samma poäng på spelvärlden. Ni i v2 har precis lika lätt att plocka poäng..
 

DeletedUser

Guest
Sluta jämföra OBn. Det är skillnad på världarna, det har varit olika förutsättningar, v2 har varit en seg värld med mycket diplomatiska låsningar.

Kan ni inte prata om något annat?



/popcorn
 

DeletedUser

Guest
Sluta jämföra OBn. Det är skillnad på världarna, det har varit olika förutsättningar, v2 har varit en seg värld med mycket diplomatiska låsningar.

Kan ni inte prata om något annat?



/popcorn

usch inte min stil, hatar allt som kallas diplomati, sänd några yxor istället så brukar det lätta upp stämningen och som tur e har vi en tyrann :D
 

abdil

Member
Reaktionspoäng
0
HAHAHAHA dör av skratt. tror nog att vi skulle plocka er på ungefär låt oss säga en månad, ta gärna kontakt med några stammar som vi har misshandlat så kanske ni får konton, så kan ni börja snacka igen!
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att ni ska vara den bästa stammen på .se?
Stämmer detta så kan det vara läge att ni bevisar det nu.
Vi kommer den 4:sep inleda en massvåldtäkt på era baklänges släktingar i värld 2.
Då dem inte har så mycket att sätta emot (dem är ganska väldigt dåliga) erbjuder vi nu er, så kallade krigare från v4 att hjälpa era döende brödrar och systrar i Solace.
Bring it är bäst. Vi vet att vi är det, och bevisar det gärna.
Så ta ett konto i Solace, där finns gott om vemodiga spelare som mer än gärna lämnar över det för att slippa förnedringen.
Stig in i matchen och låt oss krossa er.

Bring it, om ni vågar


heh lyssna inte på han ecalos.. bara en typ som tror att hans stam kan besegra ecalos...

hah dröm vidare grabben ecalos är oslagbara på v4 och skulle säkert vara osagbara på v2 om dom fick flytta ner stam och allt ner till v2...
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att jag roflar åt v2 stammen, dels för att ecalos lätt skulle vinna dels för att utmaningen är så fjantig så det är inte sant :eek:
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Rykten säger att ni ska vara den bästa stammen på .se?
Stämmer detta så kan det vara läge att ni bevisar det nu.
Vi kommer den 4:sep inleda en massvåldtäkt på era baklänges släktingar i värld 2.
Då dem inte har så mycket att sätta emot (dem är ganska väldigt dåliga) erbjuder vi nu er, så kallade krigare från v4 att hjälpa era döende brödrar och systrar i Solace.
Bring it är bäst. Vi vet att vi är det, och bevisar det gärna.
Så ta ett konto i Solace, där finns gott om vemodiga spelare som mer än gärna lämnar över det för att slippa förnedringen.
Stig in i matchen och låt oss krossa er.

Bring it, om ni vågar


heh lyssna inte på han ecalos.. bara en typ som tror att hans stam kan besegra ecalos...

hah dröm vidare grabben ecalos är oslagbara på v4 och skulle säkert vara osagbara på v2 om dom fick flytta ner stam och allt ner till v2...

Skulle de få med sig OBn också?
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Hmm, värld där alla ecalos och BringT 67 byar var.
Fyllda med de trupper de finner sina byar vara osv

Dock UTAN ökad hastighet, ökad hastighet> visar inte hur det är jämfört med rl världar.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, värld där alla ecalos och BringT 67 byar var.
Fyllda med de trupper de finner sina byar vara osv

Dock UTAN ökad hastighet, ökad hastighet> visar inte hur det är jämfört med rl världar.

Än en gång, många verkar inte inse att Speed och vanliga speed världar är två helt olika saker. Men om någon sorts tävlng hadekunnat ordnas så hade det definitivt satt lite mer fart på .se :D
 

DeletedUser

Guest
Vilken debatt det blev !
Jag tolkar bara BringTs tråd i detta forumet som psykning.
 

DeletedUser

Guest
Än en gång, många verkar inte inse att Speed och vanliga speed världar är två helt olika saker. Men om någon sorts tävlng hadekunnat ordnas så hade det definitivt satt lite mer fart på .se :D

damn någon har koll? speed och vanliga servar är EXAKT samma sak bara att det går snabbare. Jag kör EXAKT likadant på vanliga världar som jag gör på speed, det är samma spelstil.

För att prata lite förnuft, det går inte att jämföra 2 stammar såhär. bringt är 17 spelare och dubbla storleken. ecalos äger sönder v4. Personligen vet jag att ecalos är en renodlad köttarstam men min åsikt är såklart att bringT är en stam som inte många slår.

Dock skulle det vara otroligt roligt att köra en kraftmätning stammarna emellan, anledningen att detta kommer upp är för att ecalos spelarna tror sig vara bäst och bringT lika så.
 

DeletedUser

Guest
Vi i Ecalos skryter inte om att vi är bäst, det är som ni säger rykten som baseras på statsen. Det var inte nån ur Ecalos som startade denna tråd..


Samt jo, jag tycker speedservrar och "vanliga" spelservrar är olika. Det är ju inte någon skillnad på nått annat än speeden som du säger, men med det så medföljer en del ändringar tycker jag nog!


Mvh Odd
 

DeletedUser

Guest
aschasch, ni startade säkert upp v4 allihopa, för att sedan 'tröttna' eller vad ni vill kalla det (bli uppadlade) för att sedan skylla på att ni skulle köra fullt ut på v2 och det ej fanns tid för v4. bgbringT.
att Ecalos i v4 ej finner något motstånd stämmer ju till viss del nu, men det är ju pga vi adlat bort det mesta som räknats som motstånd (finns några tappra krigare och stammar kvar)
endast eliten är kvar i v4 nu vänner som fiender, och ni är bara griniga för ni blev uppadlade i ett tidigt skede i v4, tyvärr. :( :)) börja kriga sluta jiddra jävla pajjsare.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp