EAG vs OBA (TWRML)

DeletedUser

Guest
Hur kan vi vara fega när vi agerade före ni agerade? Tror du inte vi får information av så många fegspelare i OBA att det heter räkmacka i korvkiosken?

Innan man mergar så se till att man har koll på spelarna man tar in i stammen:)

Inget fegt över detta... Dock så kan det låta på allt ert skryt om golande som att ni på något sätt inte fixar detta utan att få någon form av information om var ni ska deffa och anfalla... Inget att skryta över ...
 

DeletedUser

Guest
Ser ingen logik i det inlägget du skrev precis. Du gjorde precis föruppfattade meningar om något du själv luskat ut och vill att det ska vara.

Jag sa bara att ni gjorde en dålig merg. Att ni har råttor i stammen är inget jag skryter om, jag hatar råttor inom spelet och tycker det är tråkigt. Sedan när sa någon av oss att vi "inte klarar oss utan"?

Sluta hitta på och lev på fakta istället, dumt att börja ordkriga för löjligheter. Låt yxorna prata har jag sagt förr och säger det igen.
 

DeletedUser

Guest
Ser ingen logik i det inlägget du skrev precis. Du gjorde precis föruppfattade meningar om något du själv luskat ut och vill att det ska vara.

Jag sa bara att ni gjorde en dålig merg. Att ni har råttor i stammen är inget jag skryter om, jag hatar råttor inom spelet och tycker det är tråkigt. Sedan när sa någon av oss att vi "inte klarar oss utan"?

Sluta hitta på och lev på fakta istället, dumt att börja ordkriga för löjligheter. Låt yxorna prata har jag sagt förr och säger det igen.

Men som Meat säger, Pajkastning hör till kriget! :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: EAG
Side 2:
Tribes: OBA
Players: Agamemnon

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 103
Sida 2: 9
Skillnad: 94

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 966,246
Sida 2: 85,520
Skillnad: 880,726

chart
 

Agamemnon

Member
Reaktionspoäng
0
Haha va patetiska ni är XD men bra jobbat att ni lyckats adla byar av en som inte kan försvara sig sedan skryta med det i forumet. Ni borde lägga till eran adingsstatistik på barbs också o göra en krigstråd om det för jag tror folk är intresserad av sån läsning. EAG vs BARBS the eternal battle <3
 

DeletedUser

Guest
Haha va patetiska ni är XD men bra jobbat att ni lyckats adla byar av en som inte kan försvara sig sedan skryta med det i forumet. Ni borde lägga till eran adingsstatistik på barbs också o göra en krigstråd om det för jag tror folk är intresserad av sån läsning. EAG vs BARBS the eternal battle <3

Mmm jag e den första att beklaga att du inte körde fair Play.. så vi kunde får våran dans.

ni lyckats adla byar av en som inte kan försvara sig sedan
det är ju knappast våran förtjänst att du inte kan försvara dig....

Vi hade tänkt o lägga din PA ( push konto) Sigurd Ring oxå i statten, men vill inte glänsa för mycket.



Men du! vad det du som kasta....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fast det måste ändå vara lite tråkigt att vara en EAG spelare. Ni har alltid varit Booyaas bitches i allas ögon och aldrig riktigt fått någon cred för något ni gjort, och så kommer det nog förbli.
Sa inte att detta var mina åsikter, men inte motsatsen heller.
Lycka till mot oba oavsett
 

DeletedUser

Guest
Fast det måste ändå vara lite tråkigt att vara en EAG spelare. Ni har alltid varit Booyaas bitches i allas ögon och aldrig riktigt fått någon cred för något ni gjort, och så kommer det nog förbli.
Sa inte att detta var mina åsikter, men inte motsatsen heller.

Dementeras! Vi trivs i EAG o Cred är inget man får utan förtjänar o så länge vi inte förtjänar det så...
 

DeletedUser

Guest
Antingen skrev du nyss att du finner dig i att åka snålskjuts och håller med om att ni inte förtjänar ryggdunkar, eller så kommer ni dra fram ett feting ess ur rockärmen på slutet och äga upp v11 i brygga
Hoppas på det sista=)
 

DeletedUser

Guest
Han menade mest att vi haft det väldigt lätt för oss. Även om vi krossat på snabbt och fint så har vi haft det väldigt, väldigt lätt.
 

Agamemnon

Member
Reaktionspoäng
0
Mmm jag e den första att beklaga att du inte körde fair Play.. så vi kunde får våran dans.

det är ju knappast våran förtjänst att du inte kan försvara dig....

Vi hade tänkt o lägga din PA ( push konto) Sigurd Ring oxå i statten, men vill inte glänsa för mycket.



Men du! vad det du som kasta....

Sigurd hade slutat spela för en månad sen o slängt kö på mig men lägg in dom statsen om ni vill ;) och när det kommer till om jag kört fair play så har du ingen aning om vad som har inträffat så tycker inte du ska uttala dig i den frågan. Man skulle kunna säga att det inte var jag som gjorde att mitt konto blev b..... så det har jag en annan o tacka för som spelade 3 timmar en kväll... Men vi får väl ta en dans i nån värld längre fram eller senare om man gör comeback så kan ni ju få lite mer motstånd iaf tillräckligt för att kunna kalla det krig :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: EAG
Side 2:
Tribes: OBA
Players: Agamemnon

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 182
Sida 2: 12
Skillnad: 170

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,684,653
Sida 2: 113,996
Skillnad: 1,570,657

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: EAG
Side 2:
Tribes: OBA
Players: Agamemnon

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 182
Sida 2: 12
Skillnad: 170

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,684,653
Sida 2: 113,996
Skillnad: 1,570,657

chart

Hehe Castel... Du är iskall :) EAG vs Agamemnon :D Bra kämpat!
 

DeletedUser

Guest
Tack södertälje :)

EAG fortsätter o kämpa för världen o få ev lite respekt.

EAG har oxå äntligen börjat o få lite obF
 

DeletedUser

Guest
Kommer ni igenom muren? Eller börjar era farmer bli för små nu? :)
 

DeletedUser

Guest
lugn

Mitt off är snart på plan igen. Fått en liten vila så jag har hunnit med att (tvätta,diska,gå ut med hunden och sova, gulla med tjejen med ;) )

samt bygga :)

Börjar du närma dig jajjamen ? (mig alltså)


trevlig helg till er alla
 
Topp