EAG vs OBA (TWRML)

Moorgarth

Member
Reaktionspoäng
0
Tyvärr så flydde våra motståndare i TWRML till OBA så kriget mot TWRML får väl anses som slut.
Och kriget fortsätter istället som sig bör mot den stammen dom flydde till - OBA.
 

DeletedUser

Guest
hahahahahhahahahahahhahahha


Största skämttråden på v11 forumet!
 

DeletedUser

Guest
Hoppas ni har någon off kvar, det har ju försvunnit en hel del de senaste dagarna :)
 

DeletedUser

Guest
Hoppas ni har någon off kvar, det har ju försvunnit en hel del de senaste dagarna :)



Jag e rätt glad att du kommit fram till det där på helt egen hand. Det bevisar ju att du iaf har en hjärna o antagligen ett sinne :)


Hur som helst, när ni ligger där bakom booyaa o är deras B******, så önskar jag er all lycka i det här ''kriget'' :)
 

DeletedUser

Guest
En fråga bara, istället för att ha 4 OBA trådar, kan vi inte samla alla 4 krigen i en tråd?
 

DeletedUser

Guest
Jag e rätt glad att du kommit fram till det där på helt egen hand. Det bevisar ju att du iaf har en hjärna o antagligen ett sinne :)


Hur som helst, när ni ligger där bakom booyaa o är deras B******, så önskar jag er all lycka i det här ''kriget'' :)

Eftersom jag inte skriver här ofta är det inte konstigt du inte vet vem jag är, men jag spelar inte i EAG, och deet var mot dem mitt inlägg var riktat. Jag tror aldrig jag snackat med någon i BooYaa btw :)
 

DeletedUser

Guest
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
förbannad

Det var ingen som flydde från TWRML (fanns ju inget att vara rädd för) utan det var en merge med mer aktiva spelare,

och för egen del så trodde jag att kriget mot EAG var slut. Inget hände ju på lång tid.
 

DeletedUser

Guest
Sluta tjaffsa, vi gick ut i krig mot OBA med bra anledningar. Acceptera det som det är och de kommentarer som ni skriver med sarkasm och tråkig attityd är bara tråkiga och låter lite som ni är lite smårädda.

Simple facts:
Vi krigade lite mot TWRML, gick lite segare mot slutet då vi krigar med ett gäng till stammar som vi tänkte rensa ut så vi inte får något i ryggen. TWRML låg på agendan men dom gick till OBA, så nu ligger OBA på agendan.
 

DeletedUser

Guest
Ja det finns alltid en bra orsak att gå vidare mot en stam som redan har flera stammar mot sig ;)

Men det må så vara, vad jag tror att jonte undra det är dom som inte gick över till OBA dom är i nuläget inte aktuella längre som fiende???

Men det är klart då kan ni inte följa Booyaas koppel längre och det är förmodligen en kedja så ni har svårt att tugga av den :D

Jag anser att OBA utifall dom går under gör det med flaggan i topp och dom stammar som innan idag var med i kriget kan vinna med flaggan i topp men ni övriga ska skämmas att ens ta i flaggan och försöka resa den :crybaby:
 

Agamemnon

Member
Reaktionspoäng
0
Nej inte kanske den största men en av dom iaf

Som Moorgarth skriver så är anledning till detta att ni tog in spelare från TWMRL som vi fortfarande är i krig med.

haha att ni ens utalar er om sådana rekryteringar är ett hån mot alla spelets vanligtvis befintliga moralgrunder. det ryktas dock att ni väckte en sovande björn ;)
 
Topp