EAG vs OBA (TWRML)

DeletedUser

Guest
kanske

vem vet hur mycket deff som BooYaa spelare hade tappat på det ;)
 

DeletedUser

Guest
jag vill med detta inlägg önskar alla i V11 en GOD JUL & ett Gott nytt år

O så syns vi nästa år.

Ät upp er OBA o ta vara på den lediga tiden så syns vi i K65 :)
 

DeletedUser

Guest
EAG vs. Agamemnon och EAG har inte lyckas roffa åt sig mer än +1 i statestiken. Vet inte om det är pinsamt, dålig planering, eller att orken saknas?

Go soloagga <3
 

DeletedUser

Guest
tack

Tackar Castel.
Vill önska detsamma till dig och till övriga inblandade hoppas tomten kommer , för ni har väl varit snälla

MvH Tomas
 

Fröken Julie

Member
Reaktionspoäng
0
EAG vs. Agamemnon och EAG har inte lyckas roffa åt sig mer än +1 i statestiken. Vet inte om det är pinsamt, dålig planering, eller att orken saknas?

Go soloagga <3

Dåligt ja?
Bra ja?

Vad jag hört så har över 50 av Agges offbyar gått i muren, Snart så kommer antagligen vara en i mängden i OBA som tappar byar :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: EAG
Side 2:
Tribes: OBA

Timeframe: Senaste 3 månaderna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29
Sida 2: 6
Skillnad: 23

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 279,721
Sida 2: 58,209
Skillnad: 221,512

chart
 

DeletedUser

Guest
Liksom Castel vill jag önska God Jul och Gott nytt till er alla. Hoppas Tomten är er alla nådig :)
 

Agamemnon

Member
Reaktionspoäng
0
Med tanke på att det bara är mina byar ni adlat och att ni inte tog en enda innan ja ni vet alla så tror jag ingen är imponerad av EAGs statistik säg till när ni faktiskt adlat spelarbyar.
 
Senast ändrad:

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Alltid lika intressant att läsa dessa krigsförklaringar och hur de mynnar ut i snack om fegspel, försvarstal och vad krigen beror på.

Är inte grunden i alla krig att man antingen hittar ett lätt mål i sin närhet för att växa till sig eller kollar upp största hotet och försöker ta bort det vid ett så bra ögonblick som möjligt?
 

DeletedUser

Guest
Alltid lika intressant att läsa dessa krigsförklaringar och hur de mynnar ut i snack om fegspel, försvarstal och vad krigen beror på.

Är inte grunden i alla krig att man antingen hittar ett lätt mål i sin närhet för att växa till sig eller kollar upp största hotet och försöker ta bort det vid ett så bra ögonblick som möjligt?

Nej du har fel :)
 

Agamemnon

Member
Reaktionspoäng
0
Alltid lika intressant att läsa dessa krigsförklaringar och hur de mynnar ut i snack om fegspel, försvarstal och vad krigen beror på.

Är inte grunden i alla krig att man antingen hittar ett lätt mål i sin närhet för att växa till sig eller kollar upp största hotet och försöker ta bort det vid ett så bra ögonblick som möjligt?

jo men det va inget av detta som det handlade om i ovanstående fall.
 

DeletedUser

Guest
Alla tre stämmer exakt.

Lätt mål - Ja
Största hot - Ja
Expansionsmöjligheter - Ja
 

DeletedUser

Guest
ja dom stämmer ju alla tre just nu men lätt mål stämmer ju bara för ni körde fegtaktik ni tog ju inte en enda by innan dess...

-Agge...vem va det som kasta?...vad det du?

Du är väl den sista som skall prata om fegtaktik... ställ dig i skamvrån med Ludmila Engqvist o dom andra fuskarna :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hur kan vi vara fega när vi agerade före ni agerade? Tror du inte vi får information av så många fegspelare i OBA att det heter räkmacka i korvkiosken?

Innan man mergar så se till att man har koll på spelarna man tar in i stammen:)
 

Agamemnon

Member
Reaktionspoäng
0
Det hade inget med vem som starta anfallet jajjamen det är inte det jag pratar om över huvud taget det va en helt ok grej och inte oväntad :) hade jag personligen dessutom fuskat hade också varit en helt annan sak men nu vet ju inte ni i eag nåt annat än att ni fick en gratis vecka.
 
Senast ändrad:
Topp