EAG startar krig mot SRB

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
SRB har rekryterat stora spelare :)

kanske så kan SRB bjuda upp lite nu ;)

Nja, det ska nog inte ses så allvarligt - vi är några forna SRB'are som närmast av sociala skäl åter vill ha ett gemensamt forum att chatta i - men jag är nog rädd att vi är så djupt nedtryckta i skosulorna att så där mycket dans förmår vi nog inte bjuda upp till - ni är väl sisådär 40 ggr större än vi.

Tänk Castel om vi hade lyckats fått ihop vår allians innan kriget började - då hade vi varit nästan jämnstora med er - då tror jag vi hade kunnat haft riktigt roligt - både ni och vi - men så bidde det ju tyvärr aldrig.
//SRB-bull
 

DeletedUser

Guest
Nja, det ska nog inte ses så allvarligt - vi är några forna SRB'are som närmast av sociala skäl åter vill ha ett gemensamt forum att chatta i - men jag är nog rädd att vi är så djupt nedtryckta i skosulorna att så där mycket dans förmår vi nog inte bjuda upp till - ni är väl sisådär 40 ggr större än vi.

Tänk Castel om vi hade lyckats fått ihop vår allians innan kriget började - då hade vi varit nästan jämnstora med er - då tror jag vi hade kunnat haft riktigt roligt - både ni och vi - men så bidde det ju tyvärr aldrig.
//SRB-bull


Ja ni fick ett konkret förslag o ett bra erbjudande, men som sagt det blev inte av o alla är förlorare på det.

synd att ni inte tog chansen för som sagt då hade det blivit riktigt roligt i V11.
 

DeletedUser

Guest
Hade inte Pardosa, Maul och Busnalle (vem det nu är/var som sitter/satt på kontot) motsatt sig alliansen så hade det kanske blivit bättre.
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Ja ni fick ett konkret förslag o ett bra erbjudande, men som sagt det blev inte av o alla är förlorare på det.

synd att ni inte tog chansen för som sagt då hade det blivit riktigt roligt i V11.


Jag tänkte ju närmast på vårt försök att få en allians mot er (ert erbjudande om en IAP kunde vi ju inte ta pga att det förutsatte att vi bl.a skulle tvingas svika våra vänner i TOO)
 

DeletedUser

Guest
Då va vi igång igen :)

SRB´s byar är nu mogna för att plockas! o denna gång lämna vi inget kvar.
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
nja så roande är det ju inte då SRb inte bjuder upp till dans :(

Inte bjuder upp - vet inte det - vi har ju överlevt 116 dagars krig - men det är klart - det är inte så där jättelätt att bjuda upp till en riktig svängom när partnern är 30 ggr större ;)

Men vänta bara tills ni väljer en danspartner som är större än vad ni är - då blir det nog en lite annorlunda dans.

Den stora frågan inför framtiden (när SRB är nollade) är: Klarar EAG av att dansa när det inte är ni som för dansen? Klarar EAG en sådan dans? Återstår att se. :)
 

DeletedUser

Guest
Inte bjuder upp - vet inte det - vi har ju överlevt 116 dagars krig - men det är klart - det är inte så där jättelätt att bjuda upp till en riktig svängom när partnern är 30 ggr större ;)

Men vänta bara tills ni väljer en danspartner som är större än vad ni är - då blir det nog en lite annorlunda dans.

Den stora frågan inför framtiden (när SRB är nollade) är: Klarar EAG av att dansa när det inte är ni som för dansen? Klarar EAG en sådan dans? Återstår att se. :)


haha 116 dagars krig? 30ggr?! ni har haft säkert 1-2 månader på er att bygga upp er och rekrytera. Nu ääntligen så har moralen blivit lite bättre... Kredd till dom som iaf försöker.

vad gäller "sista" dansen så kommer den aldrig o hända ;)
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
haha 116 dagars krig? 30ggr?! ni har haft säkert 1-2 månader på er att bygga upp er och rekrytera. Nu ääntligen så har moralen blivit lite bättre... Kredd till dom som iaf försöker.

vad gäller "sista" dansen så kommer den aldrig o hända ;)

Vadå haha "?!" - kriget började för 117 dagar sedan och EAG är 30 ggr så stora som SRB - sedan har ju kriget varit lågintensivt en dryg månad och under den tiden har vi naturligtvis byggt upp oss - f.ö. exakt lika lång tid som ni haft att bygga upp er. När det gäller våra rekryteringsmöjligheter så är dom tämligen obefintliga - vi råkar nämligen vara helt omringade av en stor stam - vad är det dom heter nu ....

Nåja - inget ont som inte har något gott med sig - man har ju i vart fall ökat sitt OBF med några miljoner poäng de senaste dagarna - och har man tur så blir det kanske någon miljon poäng till innan det hela är över - på den punkten kan ni i vart fall inte slå mig - i vart fall inte med mindre än att ni börjar dansa med jämnstora danspartners - men det var så sant - det skulle ju aldrig ske - ni anar inte vad ni går miste om där - en helt annan dans än vad ni är vana vid ;)
 

DeletedUser

Guest
Brobeck knipen bara.... då frågan/ påstående inte va riktad mot dig.

Du har ditt krig o jag mitt!
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Tror jag ska döpa om den här tråden till "EAG startar krig mot SRB + Castel förklarar ordkrig mot Xillaero" ;)

I övrigt kan jag meddela att vi överlevde den första vågen i EAG's nya offensiv - får se om vi överlever nästa - om inte får jag annars för egen del vara ganska nöjd med att under de senaste 5 dagarna ha spelat 3-3, dödat massor av adel och fått 3,3 miljoner nya OBF. :) Det är lite så att man känner sig som David mot Goliat (även om nu inte denna historien kommer sluta lika lyckligt som den bibliska - för bullen och övriga Bos Taurus från Pamplona är nu sårade och har förlorat mycket blod).

//SRB-bull
 

DeletedUser

Guest
Okej, nu tror jag att det är läge att påpeka att vissa diskussioner gör sig bättre i pm, och att topic är EAG vs. SRB och inte så mycket annat konstigt. Tack!
 
Topp