DSA's och Adyas snack

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Måste meddela att denna tråd är onödig. då adya inte kan växa upp ifrån allmänna är inte mitt problem. MEN en hel tråd för han att snacka "skit" saker som han hittar på. nej du...

no creeds till outlander
 

DeletedUser

Guest
hade velat vara mod nu, skulle "bannat" adya från allmänna forumet med texten: kom tillbaka när du har adlat 1 by :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ni kan lika gärna ändra Topic till DSA vs UT + UT II för det är egentligen det som händer, krig i K45.
Det enda denna tråd handlar om just nu är att några n**bs från UT/UT II som först säger en sak och 5 minuter sedan säger emot varandra, kan säga att det finns inte många som tycker att sådan skit är intressant, men om vi bara snackar krig så kanske det kan bli lite intressantare därför lägger jag upp stats


Stats

Side 1:
Tribes: DSA
Players:

Side 2:
Tribes: UT UT II
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 96
Sida 2: 92
Skillnad: 4

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 5
Skillnad: 9

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 249,577
Sida 2: 134,439
Skillnad: 115,138

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 43,118
Sida 2: 16,856
Skillnad: 26,262

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Måste meddela att denna tråd är onödig. då adya inte kan växa upp ifrån allmänna är inte mitt problem. MEN en hel tråd för han att snacka "skit" saker som han hittar på. nej du...

no creeds till outlander

Att en del i DSA tänkt anmäla honom för något som han inte gör är inte skitsnack...

Vet inte om du var med i natt... men tack för en rolig natt på forumet ;)
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
Denna tråden är LOL. Läste första sidorna sen orkade jag inte mer. :) Ville lyfta fram några citat som är grymt bra och sammanfattar vad tråden handlar om.



Sobbo är aktiv varje dag, men han har varit inaktiv en månad ungefär.

Den här talar för sig själv. ^^








Varför de väljer att ta till en sådan feg metod förstår jag mig inte på...

Och h*n som skickat PM'en får välja att gå fram själv, om h*n vill/vågar.
Att min stamkamrat skickar anfall på fiendestammen, när jag meddelar att jag är anfallen betyder alltså att jag kör dubbelkonto?

Om man ska bli bannad för att stammen ställer upp för varandra verkar inte rättvist, så jag hoppas innerligt att jag inte blir det...


Over and Out,
Nomis* aka Adya



Det är ingen feg metod att anmäla en spelare om man misstänker ett regelbrott. Som jag förstått det är det precis det man ska göra. Är det inget som är på tok så bannas såklart inte spelaren. Sålänge du spelat enligt reglerna så har du inget att oroa dig för.

Det här var lätt värt att lägga upp på allmänna. För det här händer inte hela tiden. lol
 

DeletedUser

Guest
Denna tråden är LOL. Läste första sidorna sen orkade jag inte mer. :) Ville lyfta fram några citat som är grymt bra och sammanfattar vad tråden handlar om.





Den här talar för sig själv. ^^












Det är ingen feg metod att anmäla en spelare om man misstänker ett regelbrott. Som jag förstått det är det precis det man ska göra. Är det inget som är på tok så bannas såklart inte spelaren. Sålänge du spelat enligt reglerna så har du inget att oroa dig för.

Det här var lätt värt att lägga upp på allmänna. För det här händer inte hela tiden. lol

Vet inte riktigt hur det är på TW... men på andra spel t.ex det spelet som börjar på T som man inte får skriva här händer det att många spelare blir bannade, speciellt topspelare..
Därför så kan man ju oroa sig för att moderatorn bara bannar hursomhelst..
 
Reaktionspoäng
0
Vet inte riktigt hur det är på TW... men på andra spel t.ex det spelet som börjar på T som man inte får skriva här händer det att många spelare blir bannade, speciellt topspelare..
Därför så kan man ju oroa sig för att moderatorn bara bannar hursomhelst..

Tetris? Lägg ner diskussionen bara. Alla vet att du har vart aktiv även fast du har vart inaktiv i en månad (I lol'd) osv osv. Upp med lite statistik istället.
 

DeletedUser

Guest
jag hejar också på er, DSA, ni attackerar mig inte då va? jag menar jag hejar på er :(
 

DeletedUser

Guest
Sorry. Mer off topic i en tråd där jag inte fattar topic kan det inte bli. Vad är syftet med tråden innan jag låser den? Hade låst direkt om det inte var för att jag alltid försöker ge trådarna en chans att landa på topic igen men här fattar jag inte syftet. Upplys mig eller **Klick**. Tycker jag det är ok så håll linjen framöver.

//Humble
 

DeletedUser

Guest
lås den... den fyller ingen funktion och personerna i fråga är inte värda en egen tråd xD
 
Reaktionspoäng
0
Sorry. Mer off topic i en tråd där jag inte fattar topic kan det inte bli. Vad är syftet med tråden innan jag låser den? Hade låst direkt om det inte var för att jag alltid försöker ge trådarna en chans att landa på topic igen men här fattar jag inte syftet. Upplys mig eller **Klick**. Tycker jag det är ok så håll linjen framöver.

//Humble

Pajkastnings-tråd, känns det som. Lås den.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Sorry. Mer off topic i en tråd där jag inte fattar topic kan det inte bli. Vad är syftet med tråden innan jag låser den? Hade låst direkt om det inte var för att jag alltid försöker ge trådarna en chans att landa på topic igen men här fattar jag inte syftet. Upplys mig eller **Klick**. Tycker jag det är ok så håll linjen framöver.

//Humble

Skapade tråd pga att dem snackade om det 24/7 på ryktes tråden och top 10 tråden.
Om dem kan hålla denna konversationen borta från dem trådarna nu kan du låsa den :)
 

DeletedUser

Guest
Fortsatte enbart läsa den för att jag var nyfiken på Humble's reaktion. Nu har vi sett den, lås tack =)
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
OUTLANDER ÄR VÅRAN HJÄLTE SOM SKAPADE DEN HÄR TRÅDEN.

Tack! Det var helt klart en värd tråd!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp