DSA's och Adyas snack

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ni verkar så gärna vilja spamma alla andra trådar om vad ni gör så istället för att se till så att dem låses kan ni spamma här.

Senaste inlägget kom från Adyas sida:
Hör vad Sobbo säger, de verkar inte ha någon aning om vad aktivitet är för något?
De ska nämligen anmäla mig för dubbelkonto, bara för att en i min stam svarar med attacker på dom, om dom anfaller oss...

Ryktas om att DSA inte har så mycket off kvar, så de tar den lätta vägen ut?


Edit: Rättade till lite stavning :)

Carry on DSA.
 

DeletedUser

Guest
sobbo89 sa:
Kan glömma det där svaret, det är ju sent o man börjar bli trött så hjärnan är inte 100% aktiv
Märks på mig.. 2 månader eller mer utan WoW (först 1 månad paus) sen ingen internet och nu mobilt bredband och man får reda på expansion så nu sitter man o stirrar på den sidan hela natten förutom TW

Alltså är allt han säger om DSA låga aktivitet också skitsnack?
 

DeletedUser

Guest
Smart, Outlander, tänkte inte på att göra en egen tråd... :)

De anklagar dock sobbo för inaktivitet, bara för att han itne haft internet en tid, samt att de anklagar mig för dubbelkonto för att min "n00b-stam" jobbar som ett lag?
 

DeletedUser

Guest
Han påpeka väl inte direkt att DSA var inaktiva, utan att en del där är noobs för att dom inte VET vad AKTIVITET är...
 

DeletedUser

Guest
Han är aktiv på sitt konto när han kan, han flyttade nyss och hade inget internet. Jag höll hans konto lika aktivt som mitt.

Att han själv varit inaktiv eftersom det finns saker som gör att man inte kan spela TW, japp, men han är nästan mer aktiv än vad jag är när han kan spela.
 

DeletedUser

Guest
för att dom inte VET vad AKTIVITET är...

Om man inte vet vad en bil är för nått är man ingen bilfantast, om man inte vet vad godis är så är man ingen godisätare, om man inte vet vad aktiv är så borde man ju inte vara aktiv?

Kontot räknas ju fortfarande som aktivt om man har kö, eller har jag fel? ;)

Kontot ja, men här snackar vi om MEDLEMMARNA, om en stam med 9 medlemmar har 8 medlemmar på semsester och den andra är kö åt dom så lär inte stammens medlemmar vara aktiva?
 

DeletedUser

Guest
Men om 1 medlem av många är på semester och har kö som är aktiv så är ju kontot aktivt..

och man kan ju vara aktiv men inte fattat riktigt vad det betyder fortfarande? ;)
 

DeletedUser

Guest
...

Sobbo är aktiv varje dag, men han har varit inaktiv en månad ungefär, eftersom han har flyttat. Innan dess har han inte varit borta mer än fyra dagar...
 

DeletedUser

Guest
...

Sobbo är aktiv varje dag, men han har varit inaktiv en månad ungefär, eftersom han har flyttat. Innan dess har han inte varit borta mer än fyra dagar...

Jag älskar folk som säger emot sig själva om och om igen :)

EDIT: om man vart borta 1 månad och 4a dagar denna servern så har man såklart vart aktiv varje dag :)
 

DeletedUser

Guest
Kan ju säga att jag var inne så där 24/7 innan flytten, och lär ju bli ännu aktivare nu när man inte bor lika nära kompisarna..

Man kan säga om jag går upp 12 på en lördag så sitter jag där nästan hela dagen om inte något annat kommer upp och även till 5+ på nästa dag ;)
 

DeletedUser

Guest
En månad på denna servern. (eftersom han hade turen att flytta, och några snubbar inte vet hur man får in internet i nåns hus, trots att det är deras jobb!)

4 dagar på V7, när han och jag åkte till Lalandia.

Så han är mycket aktiv, han hade bara oturen att de skulle flytta just när V9 öppnat.
 

DeletedUser

Guest
Jag älskar folk som säger emot sig själva om och om igen :)

EDIT: om man vart borta 1 månad och 4a dagar denna servern så har man såklart vart aktiv varje dag :)

Vad jag minns så hade jag SJÄLV varit inne på v9 i minst 1-2 veckor innan jag flytta och jag förlora internet den 18 kom i gång idag.. så kan du räkna ihop hur länge jag var borta då?


Btw vad har han sagt emot sig själva?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp