DSA's och Adyas snack

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag hejar på De Sammansvurna. Finns garanterat ganska många fler som gör det.
 

DeletedUser

Guest
Jag är ägd, alltså drar jag mig ur tråden^^

(menade att inga andra som komenterat tidigare som hejar på DSA uttryckligen xD)

*går iväg och gråter*
 

DeletedUser

Guest
Here have the blue pill and forget all this ever happend.. asså seriöst vem fan bryr sig adya sobbe wtf ingen bryr sig aktiva inaktiva KÖ inte KÖ dubbel konto eller whatever.. ni kommer adlas och försvinna vilket fall som helst så bara va tysta istället och vila i fred... älskar er annars <3
 
Reaktionspoäng
0
Here have the blue pill and forget all this ever happend.. asså seriöst vem fan bryr sig adya sobbe wtf ingen bryr sig aktiva inaktiva KÖ inte KÖ dubbel konto eller whatever.. ni kommer adlas och försvinna vilket fall som helst så bara va tysta istället och vila i fred... älskar er annars <3

I think I'm in love.. buttseckz?
 

DeletedUser

Guest
with our without lub? that is the question my friend... I like it hardcore gansgtah old school ghetto style no lub!


snälla ge mig inte en varning nu mods jag e packad det e lördag låt mig vara :'(
 
Reaktionspoäng
0
with our without lub? that is the question my friend... I like it hardcore gansgtah old school ghetto style no lub!


snälla ge mig inte en varning nu mods jag e packad det e lördag låt mig vara :'(

Same.. i like it here. don't want to leave. but i cant stop writing. neither can i use big letters in the start of an sentence. so please, be nice.
 

DeletedUser

Guest
Yo harvey... How u doin ;)

Nej men seriöst kände en Harvey en gång... han va rolig tills han tyckte det skulle vara kul och sätta eld på min träkoja... då fick det va slut på vår broMance 4ever!

PS: han hade bitchtits
 

DeletedUser

Guest
Wafan... har jag missat ännu en meningslös diskussion?

Such a shame :( Hejar på de som vinner iaf.
 

DeletedUser

Guest
Here have the blue pill and forget all this ever happend.. asså seriöst vem fan bryr sig adya sobbe wtf ingen bryr sig aktiva inaktiva KÖ inte KÖ dubbel konto eller whatever.. ni kommer adlas och försvinna vilket fall som helst så bara va tysta istället och vila i fred... älskar er annars <3

Verkar ju som folk bryr sig? :)
efter 12 skapas en tråd efter 1-2 timmar så har den redan 5 sidor.. v9 mest aktiva tråd som skapats mitt i natten? :)

Dom flesta adlas.. man kan bli adlad imorron eller nästa år :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp