Druids drar ut i krig

DeletedUser

Guest
Det spelar ingen roll om det är bonus byar eller inte, det är en grå by som är till för att farmas, har inte eran ledning lärt sig detta ännu så är jag rädd att dem får vänta ett tag tills dem driver en stam som fungerar, vi har fått detta pm och vi öppnade eld efter detta, take it or leave it!

För er som tittar på så är detta ett krig som handlar om att sätta andra på plats och visa vilka som kan kriga och inte om vem som kan växa fortast på andras byar.



hehe.. bara jag som får flashbacks ?.

om jag inte har fel var det ungefär samma anledning ett krig starta på k54 för nån månad sedan.
vilket resulterade att TRÄD numera äger k54.

Men lycka till båda parterna!. kanske en stam hoppar in på en stams sida framöver ;) vem vet.

/M
 

DeletedUser

Guest
Vi drar ut i krig pga barbar misshandlande samt fel aktig bedömning av en allians/IAP samt försökte driva frågan ang barbar adlandet allt för långt när det väll gällde oss, detta gav oss gnistan att vissa vart vi står och att vi inte tycker det är okej att kräva vad som helst av en stam.

Så upp till dans, ge mig lite motstånd :cool:
 

DeletedUser

Guest
Då börjar snart det röda försvinna från K54 :cool:

Tyvärr så startar spelare om innan man hinner adla dem så man får hoppa på andra istället (;

Side 1:
Tribes: Druids
Side 2:
Tribes: SoA

Timeframe: 18/09/2010 23:00:00till20/09/2010 14:13:20

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 0
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20,026
Sida 2: 0
Skillnad: 20,026

chart
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Ser bra ut. Lite tråkigt för att vara ett krig kanske där bara ena sidan får leka:awsm: men det är bara att fortsätta;)
 

DeletedUser

Guest
Leker och leker, vi får inget motstånd mer än deffade byar ibland, annars är det gratis byar.

Får se om TNW lägger in sig i leken för att rädda sina forna stam fränder, vi vet ju att dem är stam fränder från v5!
 

DeletedUser

Guest
TNW lär inte lägga sig i då dom har fullt upp med att förlora byar till oss i banzai samt adla barbs
 

DeletedUser

Guest
TNW lär inte lägga sig i då dom har fullt upp med att förlora byar till oss i banzai samt adla barbs

Det har vi också koll på, men finns en del TNW nere i K54 som kan skapa problem för oss om dem bestämmer sig för att deffa (mer byar att adla)

Det är bara att köra på så försvinner dessa barbar misshandlare.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill bara påpeka för alla som läser denna tråd att alla minna kommentarer här är bara minna egna ord och jag har inte pratat för någon annan i SoA.
 

DeletedUser

Guest
Vi tuffar på..

Side 1:
Tribes: Druids
Side 2:
Tribes: SoA

Timeframe: 18/09/2010 23:00:00till21/09/2010 12:02:34

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 0
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 32,789
Sida 2: 0
Skillnad: 32,789

chart
 

daniilx295

New Member
Reaktionspoäng
0
Fint fint....
verkar som att ni tar detta utan problem.

men se till att inte göra felsteg,kan blåsa det hela :D

lycka till båda sidorna!
 

DeletedUser

Guest
Vi möter inte på några större problem på byarna vi riktar in oss på, skulle vara lite trevligt med inkommande någon dag :)
 

DeletedUser

Guest
Vi drar ut i krig pga barbar misshandlande samt fel aktig bedömning av en allians/IAP samt försökte driva frågan ang barbar adlandet allt för långt när det väll gällde oss, detta gav oss gnistan att vissa vart vi står och att vi inte tycker det är okej att kräva vad som helst av en stam.

Så upp till dans, ge mig lite motstånd :cool:

Då får ni titta i er egen stam med, för dessa har adlat en eller flera barbarer.

davveh
TinCan
Mrshyguy
Major Winters
blacksanta
Mrshyguy
sparta**
christofferolsen
LePurjo
intermediate
Allanon

Konstigt är du med på listan?? du som säger att man inte ska adla barbarer
 

daniilx295

New Member
Reaktionspoäng
0
hades666 sa:
Citat:
Super Boltz sa:
Vi drar ut i krig pga barbar misshandlande samt fel aktig bedömning av en allians/IAP samt försökte driva frågan ang barbar adlandet allt för långt när det väll gällde oss, detta gav oss gnistan att vissa vart vi står och att vi inte tycker det är okej att kräva vad som helst av en stam.

Så upp till dans, ge mig lite motstånd
Då får ni titta i er egen stam med, för dessa har adlat en eller flera barbarer.

davveh
TinCan
Mrshyguy
Major Winters
blacksanta
Mrshyguy
sparta**
christofferolsen
LePurjo
intermediate
Allanon

Konstigt är du med på listan?? du som säger att man inte ska adla barbarer

är det bara jag,eller är det så att hennes(hans?) namn inte finns med på listan? :confused:
 

LePurjo

New Member
Reaktionspoäng
0
Då får ni titta i er egen stam med, för dessa har adlat en eller flera barbarer.

davveh
TinCan
Mrshyguy
Major Winters
blacksanta
Mrshyguy
sparta**
christofferolsen
LePurjo
intermediate
Allanon

Konstigt är du med på listan?? du som säger att man inte ska adla barbarer

Smutsa inte ner mitt namn nu. Kan inte att rå för att folk får för sig att ge upp när de har adel på väg...

Sen tror jag att det är rejält stor skillnad på er barbaradling och vår.
 

DeletedUser

Guest
Konstigt är du med på listan?? du som säger att man inte ska adla barbarer

Jag har granskat detta och vet om att det har adlats barbarer och dessa barbarer har adlats med godkännande från stammar bredvid som kan tänkas ha dem som farmning, går man ut med ett snällt PM och frågar om det är okej att adla just den byn så tycker jag inte att det är några problem.

Tar du en titt på din stam och även dig själv som förövrigt har adlat 2 små barbarer som spelare använder som farm så blir det andra toner, har inte fått ett enda PM om det är okej för en specifik spelare att adla just den byn.

Sen ber jag dig kolla TW stats ordentligt innan du går in och skriver ett argt inlägg på forumet.
 
Topp