Druids drar ut i krig

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
jag vill slåss lite mot druids (a) kanske borde leava träd och joina SoA :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Tror att det är barbar adlings gräns för att komma in "Har du adlat 3 eller fler barbarer så är du välkommen att ansöka till *** " ;)

Och du snackade tidigare om att inte smutts kasta någon annan. Och så gör du det själv två timmar senare.

Sen så har jag alldrig adlat någon grå by. Inte på v12 eller på någon annan värld och om jag skulle göra det så skulle det vara en bonusby. Eller om någon slutade så att byn blev övergiven.

Så ta reda på fakta innan du anklagar någon.
 

DeletedUser

Guest
Så ta reda på fakta innan du anklagar någon.

Det jag anklager er som stam är att ni adlar frukansvärt mycket farm byar, en frå by är en grå by oavsett om det är en bonus by eller inte, det är ingen skillnad i statsen för det.

Enligt stats så har ni tagit 53 Barbarian byar under v12, 53 byar som är tillför att farmas och inte för att misshandlas för att ni inte vågar sända trupper på fiender.

Detta syns även på eran OB-a/Ob-f.


Så att jag anklager er som stam är det inget fel på, det som dök upp under tråden var att Hades hängde ut enstaka spelare för att sedan gå på person angrepp mot mig.

Sen om enstaka spelare inte adlar barbarer eller inte kan jag inte stå tillsvars för, det som det hela handlade om var att eran stam inte tyckte om när vi tog en barbar by och då tändes gnistan och vi gick emot er för att sedan få post om att x är ledsen för det han skrev och vill ha det ogjort med varandra.

Är det något du inte tycker om så ta det i PM med mig ING istället för att förstöra tråden mer än vad den är.
 
Topp