Druids drar ut i krig

DeletedUser

Guest
GO GO GO, Druids ni kommer inte att finna någon frid på v.12.

"Sons of Anarchy" In my ♥
 

DeletedUser

Guest
Ska man vara pet noga så drog vi ut i krig redan igår kväll efter att spelare i SoA klagade på vart vi använde våra adlar så vi sände våra gubbar mot SoA igår kväll :D

Så statsen ska vara från kl 23.00 18/09/2010

Side 1:
Tribes: Druids
Side 2:
Tribes: SoA

Timeframe: 18/09/2010 23:00:00till19/09/2010 17:39:25

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11,618
Sida 2: 0
Skillnad: 11,618

chart
 

DeletedUser

Guest
ooh sånna där har ju vi oxå vid banzai =O hur vågar ni ta byar vid oss nä druids ni kanske får adelshjälp
 

DeletedUser

Guest
Var det inte för att ni gnällde om att vi tog alla byar runt er?

Nja, så är det nog inte.

Vi fick ett PM ang en barbar by som en spelare tog för han behövde expandera för att slippa bli instängd i sitt hörn och direkt så får ledningen i Druids ett pm om att inte ta barbarer när vi som stam har kollat in SoA som plockat barbarer efter barbarer för att expandera, vilket vi inte gillar (varken barbar adlandet eller expanderingen ;) ) så vi bröt våra relationer med SoA och började anfalla er.

Efte detta fick ledaren ett konstigt PM om att SoA satt oss som fiender pga anfall från våran sida :eek:

vi står nu utan incs och tar by på by :)

Good luck have fun SoA members!
 

DeletedUser

Guest
Det var bonusbyar som vi tog. Och vi medlemmar i SoA viste inget om att medlemmen skulle expandera sig och jag tror inte att ledningen viste det heller.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det var bonusbyar som vi tog. Och vi medlemmar i SoA viste inget om att medlemmen skulle expandera sig och jag tror inte att ledningen viste det heller.

Det spelar ingen roll om det är bonus byar eller inte, det är en grå by som är till för att farmas, har inte eran ledning lärt sig detta ännu så är jag rädd att dem får vänta ett tag tills dem driver en stam som fungerar, vi har fått detta pm och vi öppnade eld efter detta, take it or leave it!

För er som tittar på så är detta ett krig som handlar om att sätta andra på plats och visa vilka som kan kriga och inte om vem som kan växa fortast på andras byar.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till DRUIDS :D

Ni plockar dessa SoA barbaradlar hur lätt som helst.

Fast det tråkiga är ju dock att dem plockar 2 nya barbarer när ni tar en by av dem :p

Fast om SoA behöver hjälp så är det bara att ge mig ett konto :awsm:
 

DeletedUser

Guest
På kartan är bonusbyar gråa men dom är ändå till för att adlas äftersom dom har en bonus som t.ex 33% snabbare rekrytering i baracken. Och det är väll dumt att inte adla en sådan by om man får chansen?
 

DeletedUser

Guest
På kartan är bonusbyar gråa men dom är ändå till för att adlas äftersom dom har en bonus som t.ex 33% snabbare rekrytering i baracken. Och det är väll dumt att inte adla en sådan by om man får chansen?

Tar man en sådan by så står det att man har adlat en barbarian by, en grå by mindre att farma och en mer att anfalla, kolla min karta så ser du vad jag använder mina barbarian byar till samt bonus byar, tar spelare bonus byar som jag farmar så får dem skylla sig själva.

Nu är det krig och eran ledning har inte tänkt längre än näsan når så nu får medlemmarna stå sitt kast, tycker synd om er även om ni har en del deff trupper så tror jag inte det räcker när vi är klara med er, står redan 3/4 - 0 i stats och det har inte ens gått 24h.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att någon i alla stammar har någon gång tagit en eller flera bonusbyar. Så om ni startar krig mot oss för det så måste ni starta krig mot alla andra stammar med.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att någon i alla stammar har någon gång tagit en eller flera bonusbyar. Så om ni startar krig mot oss för det så måste ni starta krig mot alla andra stammar med.

jaha är ni på det humöret kan ju banzai komma och hälsa på er om ni vill? :D:p
 
Topp