DreamTeam - din dröm line-up

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
1. Fireside - han är tw's bästa deff spelare utan tvekan ingen tar ner honom så är det bara och en av de trevligaste i tw.

2. Sir Hero - han kommer alltid få plats här :) mycket gott finns det i honom.

3. Nicovichen - en bra off spelare som orkar fan mycket :) lätt platsar han här.

4. TräskTroll - en trevlig vän och en som skulle kunna vara en bra ledare.

5. Black Sparkz & Barhoppan - riktig bra sammarbete har de här två när de sitter samma konto

6. Selakefo - en riktig trevlig spelare som hjälper många så gott han kan behövs alltid en selakefo i en stam ;)

7. Mojo-Jojo - kör som fireside och hon är bra på att försvara sig när hon får incs riktig bra då.

8. Salcin - en bra krigare som ger inte upp så lätt.

9. stanozolone - en av se's bästa starter utan tvekan hade kört över nästan alla i starten och han är en köttarmaskin yeah.

10. Lakozz & Kacka65 - om de här två coar ja då blir de de bra team här med =)

11. Fjotor - rawr en riktig sötnos en bra spelare iaf med hans första värld va ju v19 och han har blivit mycket bra för att ha kört så lite antar att de ren talang.

12. SenorMicke - en av de spelarna som klarar sig ganska bra i fronten som på v19 exempel ger inte sig så lätt.

13. Mars - ställer upp mycket för folk och allt annat mycket gott om honom.

14. Noisy - han är ju fan en jävla mupp man alltid vill ha i stammen en riktig bra spelare många ord om honom

15. victim - en tung person fyfan vad han ställer upp för folk tänker andra före sin konto rätt sällan man hittar någon som honom.

16. kruxet 22 - varje stam behöver en fyllo speciellt den här spelaren han spelar bäst när han är full alltså varje dag då.

17. Pepe 1 - en som mosar många i krig och alla andra sätt också en spelare som är trevlig när man snackar med honom.

18 Lawliet - hans första värld va v18 de ganska bra av honom bli så här duktig så kort tid han lärde sig allt snabbt.

19. Teh gow - en som växer i late game och de svårt hinna ikapp honom en som också ställer upp för sin stam så gott han kan.

20. Mr.Serious - en sjuk jävel som orkar farma så mycket han har bevisat att han orkar ganska mycket
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Jag kommer bjuda på två listor(uppställningar).

Ena listan kommer bestå av folk jag faktiskt skulle kunna spela med, den första, då de har någorlunda tänk som mig själv. Spelare med moral dvs.

1) Tinglo - Blivit helgalen i denna tös! Underbar på alla sätt och vis.

2) Maite1 - En riktig kötter som jag saknar att spela med!

3) Klixo - Spelade en sväng på v22 och du va inte så kass som jag trodde, med lite hjälp kan du bli riktigt bra!

4) Wash - Du får helt enkelt saker och ting gjorda ;)

5) Coolin - Mycket härlig kille som det skrattas mycket med och åt!

6) Malzahar (v21) - En nybliven favorit!

7) Gnaget1981 - Underbar kille!

8) Bixur - Duktig på v18 och glömmer aldrig hur vi ständigt slogs om rövarn!

9) Black Sparkz - Stämmer det att du inte varit delaktig i v21 och all skit OnC styrt med där är du given.

10) Henrik338/Teh gow - Må va hetsig men går att tygla denna gosse också ;)

11) Enfetgås utan Wallarn - Ett gäng pojkar som visat sig duktiga! Woopwoop

12) Änglabeskyddaren - Levererat förvånansvärt mycket på v21, kul att följa fortsättningen!

13) TräskTroll - ställer upp i vått och torrt, en riktig lagspelare.


Lista 2 - Min riktiga drömlina

1) TGOW - Den spelare TGOW va för 3-4år sen hade jag gärna spelat tsm med. Ojoj

2) Henrik338/Teh Gow - Solospelare och en duktig sådan också!

3) Tinglo - Ingen stam utan en ledare.

4) Black Sparkz - Duktig offensivt.

5) Fireside - Duktig offensivt.

6) *Stark* - De som sitter på *stark* (v21) just nu.

7) Xray - riktigt duktig diplomat

8) Bixur - Är du i form och tid finns är du ett tillskott.

9) Lakozz - Duktig offensivt.

10) Dark Halo - Otroligt duktig offensivt.

Liten med dödlig ;)
 

DeletedUser

Guest
Tjugo kloner av mig. Piskar allt. Förutom Adam då som snipar tåg via mobilen medans han tar en brud bakifrån.
 

no15y

Member
Reaktionspoäng
0
1. JAG
2. -Emil så klart
3. Miwlo så man kan reta nån
4. olan1225 faller för grupptryck lätt
5. metaldazer
6. danne/fireside lustigkurre
7. l.a.w tar alla i deff midd/lategame
8. rövarrob/rofflarn
9. Gringo
10. CPNJ
11. Lukas jönsson rätt mobbad
12. smockz
13. oxy har alltid fel helt otroligt.
14. totte
15. saam damp ungen som hade betong i sandlådan som liten
16. bushdoctor
17. j4k0b rolig o reta
18. lakozz så klart
19. salcin självklart fint namn o så
20. adam/tgow har snygg jacka osv

säkert massa o byta ut som jag glömt

mesut29 i en annan stam som han kan spionera på
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
1. JAG
2. -Emil så klart
3. Miwlo så man kan reta nån
4. olan1225 faller för grupptryck lätt
5. metaldazer
6. danne/fireside lustigkurre
7. l.a.w tar alla i deff midd/lategame
8. rövarrob/rofflarn
9. Gringo
10. CPNJ
11. Lukas jönsson rätt mobbad
12. smockz
13. oxy har alltid fel helt otroligt.
14. totte
15. saam damp ungen som hade betong i sandlådan som liten
16. bushdoctor
17. j4k0b rolig o reta
18. lakozz så klart
19. salcin självklart fint namn o så
20. adam/tgow har snygg jacka osv

säkert massa o byta ut som jag glömt

mesut29 i en annan stam som han kan spionera på

tyst med dig :)
 

DeletedUser

Guest
1.oxy
2.lawl
3.rofflarn
4.fireside
5.3udd
6.lakozz
7.kakeru
8.paperboy
9.metaldazer
10.noisy
11.totte och potta
12.spruck/LL
13.adam/tgow
14.ruscam
15.qtu
16.tits kontot
17.dante
18.@rd@
19.SFFN
20.gringo+mackan
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jaja, gör en liten seriös jag med då. Består av spelare jag känner till eller har spelat med så jag vet ungefär hur duktiga de är :).

*Fireside
*Mintcream
*Lakozz
*CPNJ
*Hoppan + BS
*Niclas
*Noisy
*Smockz
*Wadman
*Tobias + Osts
*Paperboy + Swefish
*Henke338
*Start
*Lord Kenth
*Quiza + Kåken mums
*Atoubish
*Znap1 + Sir Hero/Dollars
*Contic
*Summerfg = #1
*Mesut29
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
1. william
2. alex
3. noisy
4. fireside
5. gringo
6. miwlo
7. emil
8. nån som ofta är sur
9. w.ensico/w.enciso
10. inte mesut iaf
11. jag
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ska försöka mig på ett dreamteam jag också då.

1. monte
2. Rollergirl
3. ic3princ3
4. zonic
5. lethoon
6. JockDeRock
7. Ryndan
8. Jag

Kändes som att 8st räckte här
 

DeletedUser

Guest
Ska man spela ska man fan ha roligt med, det är viktigt.
Som ni kommer märka kommer min lista bestå av mestadels co-konton. Detta för att det behövs för att hålla ett konto 100% aktivt utan KÖ. Ni som påstår att det går utan co eller kö, javisst det är inte omöjligt men då kan man inte leva ett normalt liv utanför detta skitspel.


1 SFFN (Ledare och diplomat) - Som Abel skrev tidigare "Kajan platsar i alla lineups!", nough said.
2 Jag och Adam - Gränsen mellan genialitet och idioti är hårfin placera oss båda vart fan ni vill för vår karta lär gå från att vara färgad i kärlekens färger till att bli allt mer gul för varje dag som går vad ni än tycker.
3 Paperboy och Swefish - Skulle jag samla spelare för en premade hade dessa varit de första jag skulle tjata på. Dessa två tillsammans är en dödlig kombination dessutom de sista jag själv hade velat möta i ett krig.
4 Pöta och Abel - Dessa två aktiva hade varit sjukt bra för alla stammar. Bidrar med skills utöver det vanliga både offensivt och defensivt och en härlig vibb i stamchatten.
5 QTU och Golonmo - Lär ligga etta upp till 500k om båda är aktiva. Hade betalat för att få se konversationer mellan dom båda där en dryg QTU skulle gå på nerverna på Golonmo var dag.
6 Slinkan och ViiGoo - Två supersköna snubbar som med rätt vilja utan tvekan hade legat i topp poängmässigt som dessutom inte bangar för krig och har skills för att kunna stå upp och kötta mot vilken stam som helst.
7 Forsbeerg och Supernova - Två personliga favoriter när de kommer till skype, vi kommer aldrig ha en tråkig stund med dessa i stammen. Sen är dom bättre än de flesta på spelet med, fastän de kanske kan halka efter lite i starten men det tar de igen mid/late.
8 Vurp och Kakeru - Alla stammar behöver ett galet pundarkonto.
9 BalleN och Thörna - BalleN tillsammans med det största stolpskottet vi någonsin skådat på tw.se men fy satan vad söt han är!
10 Mintcream - Behöver ingen co, i en klass för sig så länge han kan hålla sig sams med resten av stammen.
11 Critter och Granberg - Har antagligen aldrig spelat tillsammans men jag kan bara se framför mig hur jävla bra denna kombo hade fungerat.
12 Bobby och Gotte91 - Bobby med filten och gotte the almighty. Snuskigt konto med en oerhört duktig bobby och en gotte som det inte går att tycka illa om.
13 3udd - En sån här lista är inte komplett utan 3udden så enkelt är det.
14 CPNJ och Noisy - Grymt lojala spelare som alltid ställer upp för sin stam. Dessa brukar bidra med en grym aktivitet i både chatt och spel.
15 Voffen och Xonie - Väldigt anonyma men vad de här två har gjort på världar där de har varit aktiva är väldigt bra. Evighetsmaskiner!
16 metaldazer - Aldrig spelat med eller emot denna spelare men vad man hört och sett så är det något helt galet!
17 Fireside - Oerhört skillad och en mardröm för vem som helst att möta i ett krig.
18 TheLaw och MsCsaba - Med dessa två tillsammans på ett konto har vi återigen ett konto med en grym lojalitet vilket jag gillar då jag inte gillar onödig huvudvärk. Dessutom två sköna och väldigt trevliga typer som man verkligen skulle uppskatta att ha i sin stam.
19 Sir Hero - Det blev aldrig så att vi hamnade på samma sida någon värld men hade jag gjort en comeback hade du varit mer än välkommen i min stam. Oerhört trevlig snubbe med bra rykte och en bra nivå på allt han gör.
20 Hydse - Helt galen estländare från .net. Med denna snubbe hade vi helt klart haft ett par intressanta konversationer i skype och bara han håller sig aktiv så köttar han på riktigt jävla fint!



Bubblare:
Pokermyra - hade nog haft en plats i chatteniaf.
Atofish - bara för han bad mig att nämna honom om jag skulle göra ett inlägg i denna tråden.
Sen har jag säkert glömt bort flera stycken och ni är välkomna att påminna mig antingen här eller på skype så ska ni få en ursäkt.
 
Senast redigerad av en moderator:

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
hahahahaha #6 är ju bara för rolig :D

Viigoo har visat värld efter värld att han är värdelös :)

EDIT: Jo visst, han va duktig på speed en gång i tiden. De kan jag ge honom.
 
Senast ändrad:
Topp