DreamTeam - din dröm line-up

DeletedUser

Guest
Kommer att lägga upp flera av dessa listor framöver i tråden då det finns flera lineups som jag tror skulle fungera bra. Jag ser inte bara en trupp med de 20 bästa spelarna, som den bäst fungerande stammen. Istället så ser jag gärna en stam där spelarna kompletterar varandra bra, sammanhållningen kan fungera okey och där spridningen på kunskap är stor. Med andra ord, en stam som tål det mesta och som inte faller lätt för inre prövningar. Finns flera lineups jag har i skallen för det här som jag kommer posta längs trådens gång, men för att inte det ska vara en mängd av mina listor så kör vi igång med en direkt ;)

Börjar med en lite nostalgilista med några (för mig) nyare spelare.
1 Abel, jag måste ju trots allt vara med i linupen^^

7 Fart the bart, eller bart the fart, Jag har ingen aning om vilket nick det är. Vi har korsat varandras vägar och spelat med varandra en del. Jag har sjukt dålig koll på vilken spelstil Fart egentligen har, men vad som än händer så går det fort i starten, det går fort i mid och det manglas på åta helvete i late. Tror få spelare har koll på vem det här egentligen är då han hållit sig mycket utanför externa osv. Jävligt skön spelare att ha att göra med! Tack vare Farts trevlighet och odödliga lojalitet till stmamen så passar han lätt i alla lineups!

Se på fan!!!!!! Jag hamnade på en hedrande sjunde plats ;) och det var ju inte så illa för en som "inte ylar på forumet"..

Säg bara till om du drar ihop ett nytt gäng i nån ny värld Herr Abel så tar jag rygg (om tid finnes dvs)


Sen finns det bara ett sätt att spela TW på och det är F.F.F = Full Fart Framåt :)
 

DeletedUser

Guest
Kommer att lägga upp flera av dessa listor framöver i tråden då det finns flera lineups som jag tror skulle fungera bra. Jag ser inte bara en trupp med de 20 bästa spelarna, som den bäst fungerande stammen. Istället så ser jag gärna en stam där spelarna kompletterar varandra bra, sammanhållningen kan fungera okey och där spridningen på kunskap är stor. Med andra ord, en stam som tål det mesta och som inte faller lätt för inre prövningar. Finns flera lineups jag har i skallen för det här som jag kommer posta längs trådens gång, men för att inte det ska vara en mängd av mina listor så kör vi igång med en direkt ;)

Börjar med en lite nostalgilista med några (för mig) nyare spelare.
1 Abel, jag måste ju trots allt vara med i linupen^^

7 Fart the bart, eller bart the fart, Jag har ingen aning om vilket nick det är. Vi har korsat varandras vägar och spelat med varandra en del. Jag har sjukt dålig koll på vilken spelstil Fart egentligen har, men vad som än händer så går det fort i starten, det går fort i mid och det manglas på åta helvete i late. Tror få spelare har koll på vem det här egentligen är då han hållit sig mycket utanför externa osv. Jävligt skön spelare att ha att göra med! Tack vare Farts trevlighet och odödliga lojalitet till stmamen så passar han lätt i alla lineups!

Se på fan!!!!!! Jag hamnade på en hedrande sjunde plats ;) och det var ju inte så illa för en som "inte ylar på forumet"..

Säg bara till om du drar ihop ett nytt gäng i nån ny värld Herr Abel så tar jag rygg (om tid finnes dvs)


Sen finns det bara ett sätt att spela TW på och det är F.F.F = Full Fart Framåt :)

Glömde kanske säga att det inte var någon direkt inbördes ordning på spelarna i fråga ;)
Kul att se dig på allmäna, för att gå lite smått off topic =)
 

DeletedUser

Guest
Glömde kanske säga att det inte var någon direkt inbördes ordning på spelarna i fråga ;)
Kul att se dig på allmäna, för att gå lite smått off topic =)

Tack för det ;)..

Nu till min "lista"

1: bart the fart självskriven

2:ssk11 gubbfan! ger aldrig upp

3: oneronna det var ju ett tag sen man "lirade" med honom

4: Abel en kul "junis" att ha med när han väl är aktiv ;) (duktig också sägs det)

5: mjmj i alla dess former och namn (han har ju ett gäng har jag hört)

6: kruxet22 ett måste att ha med för att få lite "fylle ylande" och ett gott skratt i forumen

7: Mentalmidget en helt galen fårfarmare som är svår att stoppa ;)

8: huggen lobster wanabe finne ;)

9: MasterQaz en krigare av rang som inte heller ger upp i första taget

10:barhoppan en listig räv som känner allt och alla

11: Jimbolainen har jag inte spelat med med har smakat på hans attackvilja och den är god ;)

12: behagg fläskar på bra och tillsammans med ssk11 så blir dom ett bra team

13: grogglarsson hur fan orkar han ;)

14: Tara en purfinne

15: Teeza orginalet öste på fint som snus (den som tog över kontot senare vet jag inget om)

16: majkimajk en kopia av "kruxet22"

17: fnobbe bror till majkimajk retade upp många i V1 under sin tid i swevik :)

18: Xetre här står inga trupper och dammar


Finns ett gäng till men kommer inte på alla namn tyvärr :)
inte heller denna lista är "rang ordnad"
 

DeletedUser

Guest
Alla som inte har med eggeh i sina listor är fan bra brända i skallen. Era listor borde ogiltligförklaras.
 

DeletedUser

Guest
Alla som inte har med eggeh i sina listor är fan bra brända i skallen. Era listor borde ogiltligförklaras.

Jag har aldrig spelat med någon vid namn "eggeh", aldrig krigat med någon vid namn "eggeh", och har heller aldrig sett någon med namn "eggeh" på de världarna jag spelat på. Så Ragearn, ge mig en anledning till varför jag skulle ha med någon, på min lista, som för mig är någon helt random.

Så trött på ett flertal spelare här som tror alla vet vem dem och spelarna dem spelat med är. I eran krets kanske, men glöm inte att det finns ett flertal kretsar med olika folk i. I dessa finns otroligt bra spelare men det får du aldrig fått veta eftersom du aldrig spelat med dem.

Tycker bara du är otroligt naiv som tycker det är en självklarhet att alla borde ha med någon "eggeh" på sina listor..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
nej jag håller me han faktiskt. Mkt som ska slå eggeh...

Så kanske det kan vara. Men åter igen, jag har aldrig varken spelat, pratat eller mött honom så ingen aning om hur duktig han nu enligt er är. Och varför ta med en person på min lista som jag inte vet någonting om?
 

DeletedUser

Guest
Jag har aldrig spelat med någon vid namn "eggeh", aldrig krigat med någon vid namn "eggeh", och har heller aldrig sett någon med namn "eggeh" på de världarna jag spelat på. Så Ragearn, ge mig en anledning till varför jag skulle ha med någon, på min lista, som för mig är någon helt random.

Så trött på ett flertal spelare här som tror alla vet vem dem och spelarna dem spelat med är. I eran krets kanske, men glöm inte att det finns ett flertal kretsar med olika folk i. I dessa finns otroligt bra spelare men det får du aldrig fått veta eftersom du aldrig spelat med dem.

Tycker bara du är otroligt naiv som tycker det är en självklarhet att alla borde ha med någon "eggeh" på sina listor..
Det är en självklarhet för att han är bäst. Därför ska du ta med honom. Ingen är bättre än eggeh, oavsett dina bekantskapskretsar.
Så kanske det kan vara. Men åter igen, jag har aldrig varken spelat, pratat eller mött honom så ingen aning om hur duktig han nu enligt er är. Och varför ta med en person på min lista som jag inte vet någonting om?

Fine, ta inte med honom. Din lista bör dock av den anledningen ogiltligförklaras.
 

cooldog

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag har aldrig spelat med någon vid namn "eggeh", aldrig krigat med någon vid namn "eggeh", och har heller aldrig sett någon med namn "eggeh" på de världarna jag spelat på. Så Ragearn, ge mig en anledning till varför jag skulle ha med någon, på min lista, som för mig är någon helt random.

Så trött på ett flertal spelare här som tror alla vet vem dem och spelarna dem spelat med är. I eran krets kanske, men glöm inte att det finns ett flertal kretsar med olika folk i. I dessa finns otroligt bra spelare men det får du aldrig fått veta eftersom du aldrig spelat med dem.

Tycker bara du är otroligt naiv som tycker det är en självklarhet att alla borde ha med någon "eggeh" på sina listor..

Jag tycker inte att du är tillräckligt seriös. Man ska vara seriös.

För övrigt anser jag att eggeh bör vara CM.
 

DeletedUser

Guest
Det är en självklarhet för att han är bäst. Därför ska du ta med honom. Ingen är bättre än eggeh, oavsett dina bekantskapskretsar.

Det är dock din bedömning. Jag kan inte göra en så pass bra bedömning som behövs för att ta med någon på en lista utifrån vad andra tycker om jag själv inte har en blekaste aning om vem och hur spelaren funkar. Sedan spelar det inte någon som helst roll om den spelaren heter Eggeh eller någonting annat. Aldrig lärt dig se saker och ting ifrån andras perspektiv?

Fine, ta inte med honom. Din lista bör dock av den anledningen ogiltligförklaras.

Ja det är ju din åsikt det, tur att du bara är en liten vanlig människa då, så din åsikt om vad som borde "ogiltligförklaras" spelar ingen som helst roll. för inga listor ogiltligförklaras ändå (Förutom i ditt egna lilla huvud och för de som tycker som dig). Vi alla har olika erfanheter och det är grunden till vad vi tycker, lär och kom ihåg det.

Skriker dock forumstroll om dig, så finns ingen anledning att fortsätta diskutera då det märks så tydligt att du lever i din egna lilla bubbla och är helt oförmögen att ta in andras tankar.

Jag tycker inte att du är tillräckligt seriös.

Och du är? Seriös med vadå? Vad pratar du om? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Det är dock din bedömning. Jag kan inte göra en så pass bra bedömning som behövs för att ta med någon på en lista utifrån vad andra tycker om jag själv inte har en blekaste aning om vem och hur spelaren funkar.

Nej, det är fakta. Du behöver inte göra någon bedömning om det är fakta att han är bäst.

Vi alla har olika erfanheter och det är grunden till vad vi tycker, lär och kom ihåg det.
Är erfanheter grunden till vad vi tycker? Jag vet inte ens vad det är. Något du har hittat på nyligen?
Skriker dock forumstroll om dig


Vad pratar du om? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Nej, det är fakta. Du behöver inte göra någon bedömning om det är fakta att han är bäst.

Upp med faktan då? :) Upp med länk!


Är erfanheter grunden till vad vi tycker? Jag vet inte ens vad det är. Något du har hittat på nyligen?

Erfarenheter* Hoppas du förstår nu. Alla har inte haft lyckan att föddas med egenskapen att kunna förstå även små stavfel i enstaka ord, dock inte ditt fel så deppa inte! :)


I den meningen skrev jag om språkpolisen Ragearn i egen hög person!
 

DeletedUser

Guest
Upp med faktan då? :) Upp med länk!
Behövs inte när det är något som är allmänt vedertaget :)

Erfarenheter* Hoppas du förstår nu. Alla har inte haft lyckad att föddas med egenskapen att kunna förstå även små stavfel i enstaka ord, dock inte ditt fel så deppa inte! :)
Det gamla fattar jag lite bättre, men det nya du skrev förstår jag inte alls.

I den meningen skrev jag om språkpolisen Ragearn i egen hög person!

Va? Nej? Jag fattar inte.
 

cooldog

New Member
Reaktionspoäng
0
Allmän kunskap? Isåfall borde det vara lätt för dig att styrka detta då med en länk till faktan? :)

Nej, att listor utan eggeh i sig är värdelösa är allmänt vedertaget. Det är din uppgift att falsifiera detta, eller vad det nu är du försöker bevisa.

Så. Länk.
 
Topp