DreamTeam - din dröm line-up

Reaktionspoäng
0
1.metaldazer
2.conrad + smockz
3.totte
4.potta
5.pöta
6.gringo + mackan
7.tool
8.rovet
9.qtu
10.paperboy + swefish
11.rofflaren
12.ruscam
13.3udd
14.thoil
15.prob
16.brobeck
17.salcin
18.orkino
19.ninja leffe
20.canadikken
 

Simon1900

New Member
Reaktionspoäng
0
Har tagit lite random och kollat på twstats utefter vad jag själv tycker verkar vara som trevliga/schyssta/skillade spelare.

1. HumbleSwede (diplomat)
2. Jag
3. Flippen
4. muuu99
5. Ebolas
5. IamXerxes
6. Helmic
7. Snoff
8. Rudinoff
9. Donwulff
10. grogglarsson
11. kruxet 22 (alltid en massa skämt på gång :D)
12. MasterQas (dyrkar honom när det gäller att försvara och inte ge upp när allt går rätt ner i stöpet)
13. Nordic Vikings
14. sliten
15. Tinglo
16. skeppet
17. asagard
18. Wing
19. Jimbolainen
20. Magnuson
 

DeletedUser

Guest
Har spelat på allt för många världar för att kunna få med alla sjukt bra, roliga och sköna spelare jag haft äran att få spela med men här är ett par gäng old school ninjas jag saknar rejält:

1) Mannel
2) Znicky
3) Headmaster
4) Amped
5) Dante
6) @rd@
7) Bearson
8) DuHja
9) pilis
10) Shike
11) Bobby
12) Wowsi
13) zorzes
14) Nakenmannen
15) Mertzer
16) Bertil
17) Agersand
18) xray
19) Pure Evil
20) Asshat - Stammens clown och maskot

Är så sjukt jävla många mer namn jag vill skriva. Är en massa nya spelare som Black Sparkz och massa från RageQ på v18 jag vill ha med här också men dessa namn över är gamla rävar som jag saknar enormt, tror knappt att mer än 1-2 av dessa fortfarande är aktiva i spelet.

Hursomhelst vill jag att ni som inte står med på listan men vet att jag gillar er att ni fortfarande är mina buttybois.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
1 Lakozz
2 Dark Halo
3 Pose1don
4 Wadman
5 Jcdt/Zette7
6 Dempapswe
7 Xray
8 Bushman
9 Abel
10 Unstoppable
11 Black Sparkz
12 TGOW
13 Tankyou
14 Turbomic
15 Xetre
16 Andrejensen
17 Dajm001

Är säkert ett par till goa spelare jag missat.
 

DeletedUser

Guest
Bara för att jag har varit borta jättelänge vill jag fortfarande vara med i någons dröm line-up :(
 

DeletedUser

Guest
Ska ta och göra en ny lista.. inte baserad på spelarkunskaper eller något. Fick inspiration utav Abel med att göra flera listor. Så postar en, som jag lätt skulle tänka mig lira i. Utifrån hur det skulle kunna fungera ihop som ett kollektiv. Inte en lista med individualister, som spelar som gudar för sin egen vinning.

Abel/Adam som kombo och sen 18 tjejer/flickor/kvinnor. Varför? Jo - utifrån att tjejer generellt sätt spelar mindre för sin egen vinnings skull och är lättare att få in i ett kollektivt tänk, där man samarbetar. Sedan måste Abel ha någon att sexuellt trakassera, annars blir han odräglig :crybaby:
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Ska ta och göra en ny lista.. inte baserad på spelarkunskaper eller något. Fick inspiration utav Abel med att göra flera listor. Så postar en, som jag lätt skulle tänka mig lira i. Utifrån hur det skulle kunna fungera ihop som ett kollektiv. Inte en lista med individualister, som spelar som gudar för sin egen vinning.

Abel/Adam som kombo och sen 18 tjejer/flickor/kvinnor. Varför? Jo - utifrån att tjejer generellt sätt spelar mindre för sin egen vinnings skull och är lättare att få in i ett kollektivt tänk, där man samarbetar. Sedan måste Abel ha någon att sexuellt trakassera, annars blir han odräglig :crybaby:

haha Kate får du ge f*n i iafl ;)
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
[13:22:19] Billy/dampen/polkapojken: 1.Jag,Xlea o wille samma konto. Vill ha wille som co då han vet vad han ska göra och är sjukt aktiv dock måste sluta va lat.
Xlea kungen av midgame.

2. Oscarfr och echmech.. Ingen av dessa spelare är speciellt kännda men dom lär bli om dom forsätter spela här på .se.

3 Ollekorv, FTQ, Dom 2 hjälpsammare spelare får man ju leta efter.. Måste träna lite i starten men sen kommer dom 2 =).

4 Salcin och lukas verkar vara en bra kombination.

5 Abel/tobbe/adam ja kontot lär ju stå först till millen bara dom är aktiva.

6 Mackan, Unstop Nicka Golomno på v11 och vi såg hur det gick =)

7 Erik pettersson, EdwinmeddubbelV. Roligaste tiden var när man lira med er på v15 . Sjukt bra spelare.

8 GlasDeKlas saknar man ju lite granna lika lite omtyckt som mig men enligt mig en sjukt bra spelare som jag lärde mig efter.

9 ViiGoo o linus är väl ett bra combo.

10 Pajjasungen/ Celleqie/allibabass. alla 3 slutat men hade vart kul om man hade sätt er 3 på ett konto.

11 Trynet/aremakki. Goa v9 lirare man lirat med och saknar

12 Trin, znap1 o psykovic.. Ja ni är nya vänner och har visat vad ni kan.

13. Wadman, Johannes. goa speed spelare som är hyfsat duktig bara dom sitter och inte ska sova klockan 7 :).

14. Gustaf vasa. Riktigt trevlig och bra spelare.

15. Posed1on o Memhet.

16. Anton Isgren, zenwex o Cpjn.

17. Dennis/ Drejan15
 

DeletedUser

Guest
tar endast de spelarna jag spelat med.

1. kruxet (En sådan kul person som verkligen får fart på stammen och samtidigt kan få en att vika sig av skratt får man leta efter)
2. PREKO (Störtskön IRL vän som jag lärt känna. En av de bästa taktikerna.
3. Barhoppan (Hon är en eldsjäl, dock så är det många som inte fattar det)
4. Yngve Hugg (Man måste ha en gubbe med i stammen som sliter som fan)
5. Masterqaz (Krigarn)
6. SSK11 (Behöver inte säga mer)
7. Tersias (Den som kan få vem som helst att bli förbannad)
8. Sarrow/Tjabbaa ( Min vapendragare och fru som oxå ska stå med)
9. Sir Hero (En ny vän som kommit in på v1)
10. MentalMidget (Är väl den mest tjurskalligaste kvinnan som jag känner som spelar)
11. crazypipe/MJMJ (Jag med andra ord)
12. Tonnib (En man med alla bra egenskaper som alltid är i toppen på de världar han kör seriöst på)
13. Laktozz (Verkar ha en hel del skillz, kul att snacka med dig på skype)
14. Challe (Dig får vi inte glömma, kul att du började spela igen)
15. Keyser (Du och foppa)
16. Svärdet(En oba kåtare person får man leta efter)
17. bart the fart (Du är ju bara bäst <3)
18. A Santino (Man måste självklart ha med en som bara snackar sex med ;) )
19. Behagg (Orginalet, fan va du sliter)
20. Nova (Bara för att du är så trevlig)

Finns fler som jag vill peta in...
 

DeletedUser

Guest
Min lista då ;)
Helt random, baserad på de jag gillar bäst i detta spelet, både som personer och spelare..

1. SuperAfroLink <3
2. Näbb Ankka <3
3. Barhoppan
4. Kruxet
5. DarkMessenger (Dement)
6. PREKO
7. MJMJ <3<3<3
8. Adam/TgoW <3
9. A.Santino (mobb-kungen <3)
10. Tersias
11. Denea
12. Smu66
13. Tonnib
14. Nova
15. Yngve Hugg
16. Sherminator
17. Tor72
18. 34:an
19. Twisins
20. Me, Myself and I
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Spelar inte längre men min dröm line-up hade varit denna om alla gett 100% hela tiden:

1. Tersias
2. Sarrow
3. MJMJ
4. Denea.
5. zette/jcdt
6. FillMeister
7. Simon (Joschy eller hur det stavas?)

Pallar inte skriva fler (var länge sen jag körde, men har valt att inte ta med vissa personer då jag inte gillar deras strategi när det gäller att vinna en värld, dvs. Massinvita.
 

DeletedUser

Guest
Krymt besviken över att ingen har med Jäger och jag ser alldeles för få Tjekan spelare :(
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
De här vill jag spela mer med, åtminstone när jag har druckit några öl!

1. Vendetta
2. Berntan
3. Fåfth
4. Viigoo
5. Påker (spela och spela..)
6. Outlander
7. Thoil
8. OneRonna
9. Xray
10. Haroo
11. Blixsten
12. Eggeh
13. Waxad
14. Vincitore

+de som jag glömt
 
Topp