Draco V.S Trosa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Blue Bird, Jag gick inte med i Trosa för att kriga med er :p Jag gjorde det för att ingen i Kaffe varken skrev i forumet eller var aktiva i kriget. Men ja, jag skrev inte hela historien till spelaren du fick brevet ifrån, då jag vet att han håller något man säger hemligt i max 5-10 minuter. det har hänt flera gånger -.-

jag för sår dig och de va mamma som hjälpte dig in i deras sam och han är inte flycktigoch de är bra att trosafår in nya spelare
 

Kräksjukan

Member
Reaktionspoäng
0
Om du stör dig på samtalen här så tycker jag att du inte bör läsa.
Det är det enklaste svaret jag kan ge dig, ignorera kriget helt enkelt.

Jag kan inte ignorera något jag är ganska delaktig i. Ser annars att eran stam inte har så mycket tur emot trosa. Ni kanske gav er in i ett krig ni är dåligt rustade för.
 

DeletedUser

Guest
Jag har inte fått ett enda inkommande en undra varför :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jag måste erkänna att simonlidin gör väldigt bra i från sig då han plockade 3 byar av blue bird!
 

DeletedUser

Guest
"Jag gick bara med för att adla ner Draco. Sen går jag tillbaka igen."
Brevet var vidarebefodrat så mig kan du inte lura, din luris. :p

Tror du att jag någon gång har varit ärlig emot personen jag skrev brevet till? jag har 0 respekt för honom då han alltid säger allting till alla. anledningen var snarare att jag har bra kontakt med sokar, simonlidin, och Hunter8, men visste, tro vad ni vill :)
 

DeletedUser

Guest
Tror du att jag någon gång har varit ärlig emot personen jag skrev brevet till? jag har 0 respekt för honom då han alltid säger allting till alla. anledningen var snarare att jag har bra kontakt med sokar, simonlidin, och Hunter8, men visste, tro vad ni vill :)

Jag tror jag käner igen dig från en annan stam:confused: Typ TB (The Basterds) eller nått sont :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Asså snälla! Ta detta i pm.
Snälla korat, säg åt twilight att låsa tråden. Det finns vissa *host* blue bird *host* som inte kan hålla sig till kriget.
 

DeletedUser

Guest
Hostellihosthost! He's got a point! Let's make a new "tråd" and trow this in atoubish:s mouth, where it belongs. :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Draco
Side 2:
Tribes: TROSA

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 11
Sida 2: 12
Skillnad: 1

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 6
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 35,044
Sida 2: 74,908
Skillnad: 39,864

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24,871
Sida 2: 31,934
Skillnad: 7,063

chart
 

DeletedUser

Guest
SLUUUUTAAA WHINAA!!!! Assså shit, förstår ni Svenska? Lägg upp Statistik, berätta för motståndaren hur bra motstånd de bjuder och var glada!
 

DeletedUser

Guest
Visst folk förstår inte den första gången man säger till....
 

DeletedUser

Guest
Nej käft alla nu låt statistiken vara här ingen jefla spamm

Go draco btw :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp