Draco V.S Trosa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Men då måste detta betyda att BACK får gå in och hjälpa oss nu?

BACK gjorde inget sålänge -GAF- inte gjorde något.. det var dealen..
 

DeletedUser

Guest
Kan ju säga att detta inte är en GAF attack då vissa spelare i GAF har anfallit Draco så de är bara ett litet utspel från mig :awsm:
 

Kräksjukan

Member
Reaktionspoäng
0
HAhaha, jo flera stycken och flera saker kan nog stoppa dem. Har man bara en bra strategi, ett glatt humör och är beredd på att vara taskig så kan man nog lyckas att ta ut Back :p
 
Reaktionspoäng
0
HAhaha, jo flera stycken och flera saker kan nog stoppa dem. Har man bara en bra strategi, ett glatt humör och är beredd på att vara taskig så kan man nog lyckas att ta ut Back :p

De enda jag ser som skulle kunna hota oss i Back i dagsläget är det stammen -GAF-. Och där lär det inte bli någon brytning. Den alliansen är stark.
 

Kräksjukan

Member
Reaktionspoäng
0
De enda jag ser som skulle kunna hota oss i Back i dagsläget är det stammen -GAF-. Och där lär det inte bli någon brytning. Den alliansen är stark.

Hahaha, ferret. Du vet att jag inte är en normal spelare som bara tror att det är stammens storlek som bestämmer krigets utgång. Det finns flera saker.

Iaf, jag tycker att det är riktigt dåligt av Merlatin att ta 6-7 byar av simon när vi både har iap och så hade han och lakozz en deal.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, ferret. Du vet att jag inte är en normal spelare som bara tror att det är stammens storlek som bestämmer krigets utgång. Det finns flera saker.

Iaf, jag tycker att det är riktigt dåligt av Merlatin att ta 6-7 byar av simon när vi både har iap och så hade han och lakozz en deal.

Jag undrar vem det var som kickade ALOTHEPRO? och de andra som på något mystigt sätt försvann
 

DeletedUser

Guest
Vem det var?
Det var jag, med hela ledningens beslut bakom mig..

Vi kan tyvärr inte säga varför.. Men jag kan lova att det inte var av den anledningen att dom tappade byar.. *punkt slut* "."
 
Reaktionspoäng
0
Kan säga att GAF spelaren gjorde fel som gick på Trosa. Därför kommer byarna lämnas. Och Simon kommer bli uppdeffad av Back under tiden tills hans trupper ät återhämtade som de var innan GAF gick in. Dock dras den deffen bort så fort han byggt upp sig igen. Och han får under den tiden inte göra annat än ta tillbaka sina byar. Vi tänker inte lägga oss i för att göra kriget ojämt. Utan bara att det ska vara rättvist. Så det bästa vore om Draco lät bli Simon medans vi deffade upp honom. För annars blir det bara onödiga förluster för er.
 

Kräksjukan

Member
Reaktionspoäng
0
Kan säga att GAF spelaren gjorde fel som gick på Trosa. Därför kommer byarna lämnas. Och Simon kommer bli uppdeffad av Back under tiden tills hans trupper ät återhämtade som de var innan GAF gick in. Dock dras den deffen bort så fort han byggt upp sig igen. Och han får under den tiden inte göra annat än ta tillbaka sina byar. Vi tänker inte lägga oss i för att göra kriget ojämt. Utan bara att det ska vara rättvist. Så det bästa vore om Draco lät bli Simon medans vi deffade upp honom. För annars blir det bara onödiga förluster för er.


Bra med lite rättvisa iaf.
 
Reaktionspoäng
0
Klart det ska vara rättvist. Han vet att han inte får defa någon av de andra med sina egna trupper under tiden och itne helelr anfalla Draco. Om detta sker så hoppas jag att någon berättar det för oss i Back. För rätt ska vara rätt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp