Draco V.S Trosa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Haha gillar dina namn på byarna Blue Bird ;)

Du byter hela tiden, kan ju inte skriva INGAME att det är like roligt :p känner du dig lite hotad där nere? ;) xd
 
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: TROSA
Side 2:
Tribes: Draco

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 11
Sida 2: 17
Skillnad: 6

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 7
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 55,745
Sida 2: 71,296
Skillnad: 15,551

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 36,136
Sida 2: 36,921
Skillnad: 785

chart
 

DeletedUser

Guest
jag önskar båda stamarna lycka till hoppas detta krig går skyst till oh hoppas de går bra för båda
 

DeletedUser

Guest
ojojoj! vilka var så kaxiga igår för att dom ledde?:eek:
Ah juste! NI!

vilka leder nu? VI! ahahah:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Vaf*n bölar ni för på externa?? Skriv till varandra in game istället!
 
Reaktionspoäng
0
Nej vi kan ha tråden öppen och visa statestik. Och ni kan även prata om kriget här. Håll dock nivån över dagisivå bara.
:)
 

DeletedUser

Guest
Gissar att det var ni som bad -V- anfalla mig igår!?
Så du ska inte snacka om rent spel
 

DeletedUser

Guest
Asså snälla. Jävla dumma p12 or som kastar ner en krigstråd. Jag lyckades låsa igen en ryktestråd men vafan ni krigar emot varandra! Visa respekt för varandra och whina inte. Folk tror ju fan ni är 10 år och ni kommer ju inte få gå med i en bra stam nästan runda (ifa ni kör den) om dom ser ert betende. Skulle jag vart ledare för eran stam så (draco) skulle jag kastat ut dig blue bird. Man vinner inga kriga på att whina på sina motståndare i externa för att se cool ut. Ta det i pm istället.

Hoppas ni båda lär er något!
 

DeletedUser

Guest
Asså snälla. Jävla dumma p12 or som kastar ner en krigstråd. Jag lyckades låsa igen en ryktestråd men vafan ni krigar emot varandra! Visa respekt för varandra och whina inte. Folk tror ju fan ni är 10 år och ni kommer ju inte få gå med i en bra stam nästan runda (ifa ni kör den) om dom ser ert betende. Skulle jag vart ledare för eran stam så (draco) skulle jag kastat ut dig blue bird. Man vinner inga kriga på att whina på sina motståndare i externa för att se cool ut. Ta det i pm istället.

Hoppas ni båda lär er något!

Jag lärde mig nått atoubish
 

DeletedUser

Guest
Men FFS ingen vill veta det!!! Hur skulle det sett ut om man i varje krig sa till i externa när man tog en by??? Lägg upp statistik istället -.-
 

DeletedUser

Guest
Blue Bird, Jag gick inte med i Trosa för att kriga med er :p Jag gjorde det för att ingen i Kaffe varken skrev i forumet eller var aktiva i kriget. Men ja, jag skrev inte hela historien till spelaren du fick brevet ifrån, då jag vet att han håller något man säger hemligt i max 5-10 minuter. det har hänt flera gånger -.-
 

DeletedUser

Guest
Du är ändå en flykting och inga allianser mellan GAF och Trosa kan skydda dig från de faktumet att du ska adlas upp som den KAFFE spelaren dur är
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Draco
Side 2:
Tribes: TROSA

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 75
Sida 2: 108
Skillnad: 33

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 21
Skillnad: 11

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 270,630
Sida 2: 476,649
Skillnad: 206,019

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 63,351
Sida 2: 104,161
Skillnad: 40,810

chart

Då ingen annan gjorde det vet inte hur länge dom har varit igång :p så tog 1 vecka

Go draco håller på dig blue bird :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp