Domdom Klargör

DeletedUser

Guest
Jag vet inte om jag ska känna mig smickrad eller...? =P

OnTopic: Skulle vilja se något uttalande från cheferna från respektive stammarna.
 

DeletedUser

Guest
Va snackar ni om? vem mosade mig på v8? Jo juste ID försökte men kunde inte o sen pala jag ej lira tw o gav byar till rovet :)
 

DeletedUser

Guest
du har ingen koll på v8 tror jag, tror de flesta kan intyga att jag gav bort mina byar till urban, right vendetta? sen så hade jag inga incs kvar^^ då urban o keno gick in i kriget så nej du har fel

sry humble men var tvungen att säga the sanningen
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Stämmer!

Även jag tog en hel del byar av Saam. Jag hjälpte honom när ID gick på honom, men sen slutade attackerna och han valde att sluta. Är ganska säker på att Saam hade + statistik mot ID faktiskt :)
 

DeletedUser

Guest
Jo men det var ju när trupperna började ta slut ;) Sen kom du ju o tog mig "bakifrån" ;) som sagt hade ju deffat fronten med trupperna där uppe ;)

Fast haha den natten var ju så sjukt rolig när vi snacka o höll på haha :D O när jag var så envis o snippa med mina spjutmän jag hade där ;)
 

DeletedUser

Guest
Jo men det var ju när trupperna började ta slut ;) Sen kom du ju o tog mig "bakifrån" som sagt hade ju deffat fronten med trupperna där uppe ;)

Fast haha den natten var ju så sjukt rolig när vi snacka o höll på haha :D O när jag var så envis o snippa med mina spjutmän jag hade där

Jo, det var rätt kul. :p

BTW, DomDom har nu visst råkat fått 7 adlar dödade mot samma by. Fast G-15 har nog gett sig fan på att ta byn, för han drog två till adlar. Mycket kul läsning i forumet i GOTH. Erkänn nu G-15, nog sitter du allt och gnisslar lite tänder.
Trots att andra tåget var tajtare, så dog tre adlar till. Personligen hade jag nog fått ett par kala fläckar på hjässan. :D
 

DeletedUser

Guest
du har ingen koll på v8 tror jag, tror de flesta kan intyga att jag gav bort mina byar till urban, right vendetta? sen så hade jag inga incs kvar^^ då urban o keno gick in i kriget så nej du har fel

sry humble men var tvungen att säga the sanningen

Kan vara ett misstag av mig men jag klippte ett gäng byar med namnet saam - slinkan sorry men du har väl dykt upp mer än en gång på v8?;)
 

DeletedUser

Guest
Duktig du är på ta inaktiva spelare sir masterman :) jag och slinkan varr aktiva första kvällen o adlade lite över 600k sen dess var det för jobbigt.. så inget o skryta med direkt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Duktig du är på ta inaktiva spelare sir masterman :) jag och slinkan varr aktiva första kvällen o adlade lite över 600k sen dess var det för jobbigt.. så inget o skryta med direkt :rolleyes:

Skryter gör jag inte jag bara lämnade över fakta.
 

DeletedUser

Guest
GOTH inte kört fullt krig? hmm förutom att deffa domdoms fiende och skicka attacker på dom? allså jag skulle nog tolka en sån sak som fredsförslag upp dit solen inte skiner.
men det är bara min åsikt har ingen insyn i domdom så kan inte säga vad dom tänker.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp